ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
כאשר המנוע פועל בסל"ד גבוה וכבה עם הורדת המצערת, קיימות כמה אפשרויות, והן:
1. קומפרסיה נמוכה מידי. לדבריך לא זו הבעיה.
2. הפלג פגום, או אינו מתאים למנוע המסויים.
3. תערובת הדלק/אויר עשירה מידי, בעיקר בסל"ד נמוך, הפלג מתקרר והמנוע כבה.
הצעות לפתרון הבעיה:
בשלב ראשון לכוון סיכות ע"י מישהו שמבין היטב ויידע לבצע את זה נכון. אם התופעה עדיין נמשכת, להחליף פלג. אם גם זה לא עזר, לנסות עם פלג 4 פעימות. אם כל אלו לא עזרו, לבדוק את טיב הדלק, אולי הוא ספח כמות גדולה של מים מהאויר.
ובכל זאת יש לי עדיין ספק בענין הקומפרסיה. אולי היא 'יפה', אבל כנראה נמוכה מידי.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1) מדובר במנוע בעל רינג, הקומפרסיה נמוכה יותר מהמנועים החדשים, אני לא מרגיש הבדל משמעותי בקומפרסייה לעומת העבר.
2) אני משתמש בפלאג OS מס' 8, זה הפלאג המומלץ והנפוץ ביותר שלהם.
3) יכול להיות שהתערובת עשירה/ענייה, ניסיתי לשחק מעט עם הסיכה הנגדית כאשר נק ההתחלה הייתה פתיחה של 2-2.5 סיבובים...לא הפתיחה ולא הסגירה הועילו.
4) הדלק בן 2-3 שנים 10% מאנדריי בטיסן הקריות, הוא נימצא במקום יבש...היו לי דלקים שעמדו יותר וכפול מכך בלי שום בעייה
5) אני מטיס בבצת בדר"כ, אשמח גם להגיע לשומרת לעזרה בכיוון-אתה מכיר מישהו שמבין בזה?
תוןדה מראש