תגובה להודעה: בעיית וויברציות...

נכתב במקור על ידי
flatspin
כולכם ממליצים איך להמנע משחרור ברגים, אבל אינכם מצביעים על שורש הבעיה.
קיימות מספר סיבות אפשריות לרעידות המוגזמות: אחת, והיא ראש וראשונה, פרופלור/ספינר לא מאוזנים. במיוחד שאותה בעיה היתה גם במנועי OS. שניה, צורת הריתום לטיסן אינה מספיק קשיחה, או לחילופין, המנוע גדול מידי לטיסן שעליו הוא מורכב. מנוע 180 (30 סמ"ק) הוא מנוע גדול ממש. אינך מפרט לאיזה טיסן שידכת אותו.
פשוט עונים על מה שהוא שאל.
ההיתי ממליץ לך גם על שני אומים רגילים לא ניילוק ,כך ששני האומים מונעים את הפתיחה כשהשני מונע מהראשון ללהיפתח ,אתה יכול לאחר החיזוק האום לשים מעט אפוקסי גם או לוקטייט.
אם אתה רוצה ממש להיתקרב לרמת סגירה של חיל האויר יש עוד שני אפשרויות.
האחת יותר כבקרה להיפתחות האומים (טוב לאופציה של שני אומים) יש חומר שאני לא זוכר את שמו ,
שאתה בעצם מורח אותו ,לא מריחה של דבק אלא מאין שביל קטן בין שני האומים ובמידה ויש תזוזה החומר נשבר וכך אתה מגלה זאת לפני שיש נזק.
אופציה שניה דורשת קצת עבודה ,אתה יכול לקדוח באום באלכסון מצלע לצלע אחרת כך בשני אומים ופשוט לבצע חיבור בעזרת חוט ברזל כך שהקשירה היא נגד כיוון הפתיחה של האומים.
בדוק ודווח לאחור...
נערך לאחרונה על ידי אליקופטר; 08-05-2009 בשעה 13:53:02.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.