אין דבר לא זז... ממצב שהבולם פתוח לגמרי ובסגירה יש באמפ סטיר(לא משנה באיזה רכב,קיושו מוגן טקנו אסוסיאטד hbi...בכולם וזה גם ברכבי פורמולה וכדומה)

יש דבר כזה שנקרא באמפ סטיר ורצוי שיהיה כמה שפחות.
בכללי,מכוונים את זה עם שייבות בן הבול לינק להב(שייבה בניהם)תלוי ברכבים יש רכבים שיותר ויש רכבים שפחות.
בכל רכב עם פיווטים למשל צריך לכוון את זה...תמיד.(ברכבים עם C הב פחות)

ואגב..ה"תיקון"היה פשוט הגבהה של הלינק מהלמטה(נמוך)וסודר בזה שהרכבת את הלינק בחלק העליון במקום התחתון.
אותו אפקט כמו של השייבה במקרה והכל מורכב תקין ועדיין יש יותר מידי...
לא משנה,סתם מסבך אותך.