הי כפיר.
1. המאוורר לא אמור לעבוד אלא אם הבקר מתחמם
כעיקרון, בבקרי ממבה מאנסטר הישנים, כשאתה מדליק את הבקר המאוורר נדלק לשניה או שתיים ואז נכבה עד להתחממות הבקר
הבקר שלך הוא מדגם טיפה שונה אז לא חובה שזה יתקיים
חיפשתי מידע על כך באתרים מחו"ל ללא תשובה חד משמעית
זה בקר חדש יחסית אז לא כל המידע קיים עליו ברשת.

המלצה שלי:
להסיע בליווי מד חום ולהנות.
מספר פעמים במהלך הנסיעה, יש לעצור, ולמדוד חום במנוע ובבקר
שים לב שבמנוע ובבקר הלייזר של המד חום צריך להיות מכוון לחלק מתכתי [צלעות קרור או גוף] לא פלטיק או מדבקה
אם הטמפרטורה נמוכה, המאוורר לא נכנס לעבודה.
אם הטמפרטורה גבוהה זה יכול להעיד על תקלה.

כנס לקישור הבא:http://www.castlecreations.com/img/p...structions.pdf
תפתח את המכסה של המאוורר בזהירות ותוודא שהמחבר של המאוורר מחובר לשקע בבקר

אני לא הייתי הופך עולמות על המאוורר אלא מחבר על בית המאוורר, מאוורר רציני שעובד כל הזמן כמו במנוע.
אין דבר כזה מנוע/בקר "קר מידיי" [לא בארץ בכל אופן]
חם מידיי זה כבר בעיה.

שים לב שיצרן, לקאסטל קריאיישנז יש שרות מצויין
והם יחליפו/יתקנו בכיף...הבעיה היא שזה ייקח זמן...
וסתם חבל על הזמן...ובכלל לא בטוח שזו בעיה

2. הבקר מצפצף 4 ציפצופים כל כמה שניות כי הוא מזהה סוללה של 4 תאים מחוברת.
זה נועד לשתי מטרות:
א. שלא תשכח סוללה מחוברת
ב. שתדע שהקאט אוף של הבקר דולק ויעצור את פריקת הסוללה כפי שתוכנת

רן ענבר