טוב
הפור נפל, הנשר נחת...
היום, אספתי את אלעד מבית ספר [כיתה ד'] ונסענו לחנות לקנות רכב.
הסבר על הרכב הנבחר באחת התגובות במעלה אשכול זה
.
יאללה...מתחילים לעבוד.
בקיט הזה מגיע כששלבי ההרכבה הראשונים הכוללים את הדיפרנציאלים והסרנים הקדמיי והאחוריי מורכבים במפעל.
2 בעיות נובעות מכך:
1. הדיפרנציאלים מגיעים עם גריז שלא זז מאז שהורכבו חלקים אלו [לפני כ 10 שנים]
2. בדיפרנציאלים יש רק זוג אחד של גלגלי שיניים קטנים [ותמיד כדאי שיהיו 2 זוגות]
שילוב פעולות אלו, נותן לילד "חימום" לפני תחילת העבודה...
לפני תחילת העבודה עברנו יחד על מדריך הוראות ההפעלה ודיברנו על כמה נושאים:
א. סדר בעבודה, פרישת מגבת בהירה ע"ג השולחן
ב. שמות כלי העבודה, שימוש בכלי עבודה, זהירות.
ג. אופן קריאת הוראות ההפעלה, משמעות סימונים ותשומת לב לפרטים.
התחלנו בפרוק מסודר ואריזה של שני הסרנים והדיפים.
עם פתיחת הדיפ התברר שהיה נדרש לפתוח אותם
הגריז התקשה ואיביד מתכונותיו
הגוש החום בין גלגלי השיניים הוא הגריז המוקשח...
לאחר ניקוי גלגלי השיניים מהשאריות, הורכב הדיפרנציאל בצרוף שמן סיליקון טרי
זהו להיום
מחר נסיים את הסרן השני [כנראה תמונות זהות להיום] ואז נמשיך
חייב לציין שהעבודה עם מדריך מתורגם קלה בהרבה מאשר עם מדריך באנגלית [במיוחד לילד]
הערות שהוספתי בתרגום עוזרות לי לתת לילד דגשים לעבודה מסודרת נקיה בטוחה ונכונה יותר...
לא ברור לי איך הסתדרנו בלי זה לפני זה?!
להתראות מחר...או מחרתיים.
רן ענבר