שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 19 מתוך 19

נושא: מחפש סיבה לריסוק

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    צפון - דגניה ב
    הודעות
    69
    מנחת הבית
    שדות עמק הירדן
    תודה!
    1
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מחפש סיבה לריסוק

    שלום לכולם,
    אולי תוכלו לעזור לי למצוא/לחשוב על הסיבה שהמסוק התרסק ? (אגב הנזק לא רציני)
    תאור המסוק והתופעה: המסוק קופטר X, גוף קרבון בום אלומיניום, משדר פוטאבה 9C מקלט פוטאבה PCM.
    התופעה : במהלך טיסה בקו ישר (גובה 20-30 מטר), המסוק שמר לפתע על כיוון (לצערי לקרקע),
    ההגים לא הגיבו אולם שמעו בברור שהמנוע עובד עד הפגיעה הבילתי נמנעת בקרקע (למזלנו חול רך),
    כשהגענו למסוק ראינו שכל החשמל והאלקטרוניקה (סרוואים) עובדת....???
    אם זו הפרעה ברדיו, מדוע לא "השתולל" עם קפיצות של הפרעות, אלא שמר על כיוון ...?
    כל רעיון ייבדק.
    תודה
    רם,
    רם
    דגניה ב
    --------------------------
    ...חממו את האצבעות והטעינו את הסוללות, אנחנו ממריאים...

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש סיבה לריסוק

    30 מטר?
    זה גובה של בניין בן 10 קומות,בקושי ניתן לראות את המסוק....
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש סיבה לריסוק

    שלום,
    אם אתה נותן תאור מקרה שבו אין "כיוון" של הגהים ומאחר ומדובר במשדר PCM יתכן והיתה לך נעילה מה שקורה ב PCM. כמו כן אלומניום וקרבון אוהבים לגרום להפרעות אולי האנטנה שלך לא ממוקמת טוב /בדוק שקצה האנטנה לא חשוף ויתכן ונגע בגוף המסוק ..

    לעניין הגובה הוא אינו גורם לריסוק במקרה זה ,נכון שאמר עודד כי ב 30 מטר מטיס לא מנוסה די מאבד מצב ,אך הריסוק נבע מבעיית רדיו או סרווים מסיבה כל שהיא ,30 מטר לא אמרוים לגרום לבעיות קליטה טווח.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    436
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש סיבה לריסוק

    האליקופטר צודק...
    נשמע כמו נעילת PCM. בטיסנאות חשמלית ג' יפית ממליצה בחום על PPM.
    אולי יותר גליצ'ים אבל איבוד רדיו מוחלט בזמן נעילה אין.

    שחר

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    ליד גדרה
    הודעות
    1,217
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש סיבה לריסוק

    מחזק את ידידי,
    הפרעת רדיו במקלטי PCM בד"כ מופיעה כנעילת הגאים בשונה ממקלטי FM שבזמן הפרעת רדיו יש "רעידות" של הסרווים...

    אגב, אני לא בטוח שקרבון מפריע למשדרי 72 אני חושב שהתופעה עיקרה ב - 2.4 אך יכול להיות שאני טועה.

    לדעתי הדבר הראשון שיש לעשות זה לפרק את המקלט מהמסוק ולבדוק שהטווח תקין.
    נערך לאחרונה על ידי Nlackrif; 10-05-2009 בשעה 18:05:01.
    להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש סיבה לריסוק

    ואני עוד רציתי לקנות פוטאבה (בלי לפגוע בחסידי פוטאבה)
    אני אשאר עם הספקטרום למרות שקרה לי את אותו דבר
    היה לי קאט שידור אבל בגלל מקלט ולא הפרעות או השראות
    בכל מקרה מהניסיון שלי מריסוק דומה אתה תוכל להסיק מסקנות
    לאחר שתתקן אותו ותבדוק את זה ולא בטיסה !!!
    תחזיק אותו ביד או תחבר אותו לקרקע ותבדוק משדר מקלט !
    בהתחלה תעשה את זה כשמנוע מנותק ולאחר מכן בזהירות כאשר המנוע
    מחובר. אני עשיתי את זה ומצאתי את הבעיה !!! אבל אני עם סט של ספקטרום !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש סיבה לריסוק

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    ואני עוד רציתי לקנות פוטאבה (בלי לפגוע בחסידי פוטאבה)
    אני אשאר עם הספקטרום למרות שקרה לי את אותו דבר
    היה לי קאט שידור אבל בגלל מקלט ולא הפרעות או השראות
    בכל מקרה מהניסיון שלי מריסוק דומה אתה תוכל להסיק מסקנות
    לאחר שתתקן אותו ותבדוק את זה ולא בטיסה !!!
    תחזיק אותו ביד או תחבר אותו לקרקע ותבדוק משדר מקלט !
    בהתחלה תעשה את זה כשמנוע מנותק ולאחר מכן בזהירות כאשר המנוע
    מחובר. אני עשיתי את זה ומצאתי את הבעיה !!! אבל אני עם סט של ספקטרום !
    אין קשר לפוטאבה או כל חברה אחרת פוטאבה מעולים !!

    מדובר בבעיה בשיטת שידור ולא בחברה .
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    218
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש סיבה לריסוק

    לקריף
    כל חומר מורכב הוא בעל הולכה בשל מרכיביו המתכתיים,לכן ישנה אפשרות שקרבון הוא שגורם לבעיה וזו בתנאי שהוא בא במגע ישיר עם האנטנה,באם והוא לא...אז אין שום סיבה שהחומר יפריע!
    יכול מאוד להיות שהאנטנה לא ממוקמת כראוי ויש לה "שוונצים"ובמהלך הטיסה היא פוגעת בגוף, דבר שלא נראה על הקרקע, אלא רק במצב של טיסה

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    צפון - דגניה ב
    הודעות
    69
    מנחת הבית
    שדות עמק הירדן
    תודה!
    1
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש סיבה לריסוק

    חברים יקרים,
    תודה רבה על התגובות, זה כיף לראות את ההתיחסות הריצינית בפורום המכובד הזה.
    בהחלט יש לי "שעורי בית" שאעשה במיידי,
    אני אשמח לשתף/לעדכן אתכם אם אכן אגלה משהו.
    שוב תודה,
    ועכשיו לעבודה....
    רם
    דגניה ב
    --------------------------
    ...חממו את האצבעות והטעינו את הסוללות, אנחנו ממריאים...

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    קרית אתא
    הודעות
    430
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש סיבה לריסוק

    חשבתי על עוד אופציה, בבקשה תקנו אותי חברי המשכילים ממני..
    אולי תיכנות הבקר לא היה נכון ? אני לא יודע איזה אופציות יש לבקר של הקופטר (בהנחה שיש לו כזה) ...

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש סיבה לריסוק

    ציטוט נכתב במקור על ידי hai צפיה בהודעה
    חשבתי על עוד אופציה, בבקשה תקנו אותי חברי המשכילים ממני..
    אולי תיכנות הבקר לא היה נכון ? אני לא יודע איזה אופציות יש לבקר של הקופטר (בהנחה שיש לו כזה) ...
    אולי יש לו מנגנון השמדה עצמית

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש סיבה לריסוק

    ציטוט נכתב במקור על ידי hai צפיה בהודעה
    חשבתי על עוד אופציה, בבקשה תקנו אותי חברי המשכילים ממני..
    אולי תיכנות הבקר לא היה נכון ? אני לא יודע איזה אופציות יש לבקר של הקופטר (בהנחה שיש לו כזה) ...
    רגע .. .. ..
    יכול להיות שיש משהו בדברים שלך.

    אני לא מכיר את הבקר של הקופטר אבל אצל חבר טוב שמטיס טיסנים הבקר נכנס ל- Cut כשהמתח יורד מתחת לנקודה מסויימת.
    זה תמיד מטריף אותי כי הוא פתאום ב-קאט ואז הוא נזכר ש.. עבר הזמן
    יכול להיות שגם אצלך זה ככה ...

    (ד"א, אצלו הבקר "משתחרר" כשמורידים את הסטיק למטה ומחזירים ... (ממש מתוחכם))

    שווה בדיקה :-)
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש סיבה לריסוק

    דרך אגב - יש גם בקרים שנכנסים למצב זה כאשר החום שלהם עולה.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש סיבה לריסוק

    ציטוט נכתב במקור על ידי omrikobar צפיה בהודעה
    לקריף
    כל חומר מורכב הוא בעל הולכה בשל מרכיביו המתכתיים,לכן ישנה אפשרות שקרבון הוא שגורם לבעיה וזו בתנאי שהוא בא במגע ישיר עם האנטנה,באם והוא לא...אז אין שום סיבה שהחומר יפריע!
    יכול מאוד להיות שהאנטנה לא ממוקמת כראוי ויש לה "שוונצים"ובמהלך הטיסה היא פוגעת בגוף, דבר שלא נראה על הקרקע, אלא רק במצב של טיסה

    בקרבון אין רכיבים מתכתיים
    יש בו קרבון (פחמן) שזה חומר מוליך, אבל הוא איננו מתכת
    גם יהלום זה "קרבון"
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    1,017
    תודה!
    94
    הודה 64 פעמים ב 49 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש סיבה לריסוק

    ציטוט נכתב במקור על ידי giluriel צפיה בהודעה
    רגע .. .. ..
    יכול להיות שיש משהו בדברים שלך.

    אני לא מכיר את הבקר של הקופטר אבל אצל חבר טוב שמטיס טיסנים הבקר נכנס ל- Cut כשהמתח יורד מתחת לנקודה מסויימת.
    זה תמיד מטריף אותי כי הוא פתאום ב-קאט ואז הוא נזכר ש.. עבר הזמן
    יכול להיות שגם אצלך זה ככה ...

    (ד"א, אצלו הבקר "משתחרר" כשמורידים את הסטיק למטה ומחזירים ... (ממש מתוחכם))

    שווה בדיקה :-)
    הבקר של קופטראיקס ניתן לתכנות ויש לו כמובן soft cut.
    בכל מקרה הבחור אמר גם שבוודאות המנוע המשיך להסתובב עד המפגש שלו בקרקע.
    כנראה שבאמת הכיוון הוא בנעילת pcm.
    Kalderon Dotan

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    218
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש סיבה לריסוק

    אני מתכוון לחומר קרבון ולא ליסוד פחמן...הבד עצמו מכיל-לא הפחמן...הרי הבד איננו סיבי פחמן טהורים...תכולתו של הבד מכילה בין רכיביו גם שבבים מתכתיים שונים...הולכת הפחמן זניחה.
    תודה על החידוד

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    872
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש סיבה לריסוק

    יש צורה של פחמן שמוליכה היטב: גרפיט

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש סיבה לריסוק

    בכל פעם שאני רואה את הכותרת של הפוסט הזה אני שובר את הראש ומחפש סיבה לריסוק.
    הנה כמה סיבות שמצאתי:
    נמאס לי מהמסוק, ואין קונים...
    האשה לא מרשה מסוק חדש לפני שזה יתרסק...
    אני חייב לבדוק כמה המסוק הזה עמיד...
    התערבתי עם חבר שהיום אני מרסק...
    לפני ההטסה אמרתי:"הטסה אחרונה להיום"...
    עבר בשטח חתול שחור...
    נמאס ממסוקים, אני עובר לאיסוף בולים...
    חרא של להבים,אבל לא אקנה קרבון לפני שיישברו...
    המשיכו אתם...
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    218
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש סיבה לריסוק

    אני לא יודע להטיס,אבל מסוק נראה מדליק...

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •