א. תתחדש, בשעה טובה
מקווה שנהנתם.
ב. מפנה אותך שוב לאשכול על תחזוקת רכב חשמלי:http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=69145
שים לב לתחזוקה לפני הסעה ראשונה ואחרי כל נסיעה.
זה חשוב.
אם לא מתחזקים את הרכב, יש יותר תקלות ובלאי.
מתנצל מראש, עקב השידרוג של השרתים, המדריכים ללא תמונות.
ג. חשוב לדעת, תקלות קורות, תמיד ובכל רכב.
חשוב לקחת את זה בפרופורציה: תיקנת לבד והמשכת להסיע...
ומעבר לכך, יציאה של התפוח [נקרא בול אנד] מתרחשת בגלל עומס או מכה שספג הגלגל
העומס והכוח חייב להשתחרר איך שהוא. אני מעדיף שישתחרר ביציאת בול אנד על שבירת סרוו או זרוע
לדעתי, בנוסף להכול, ייתכן וצריך לכוון מעט את הרכב.
כיוון הרכב מונע מהזרועות להגיע לזוויות קיצוניות ולקבלת עומסי בזוויות אלו.
ד. מוט הפלסטיק שמעביר את התנועה אחורה נקרא דרישאפט
מאיפה הוא השתחרר?השתחרר מהבורג או יצא מהחלק הטלסקופי שנכנס אחד בתוך השני?
ה. זה מדריך למשתמש של הרכב שלך:https://www.thundertiger.com/downloa...670_6544-F.pdf
מעמוד 15 ומעלה יש תרשימי מבנה של הרכב.
תנסה לתאר בעיה/חלק שהתפרק בעמוד+מספר חלק [אם אתה לוחץ על מספר החלק אתה יכול להעתיק אותו ישירות]
ו. איך הסתדרתם עם המהירות?
איפה הסעתם? איזה שטח?
רן ענבר