שתי סוגיות להיום:
1. טעינה
2. הסעה בחולות
נתחיל:
רוצים להסיע יותר זמן
הסוללות הנוכחיות ניקל מטאל הינן זוג בודד בעל יכולת מוגבלת:
בנסיעה טכנית הן יכולות להספיק ל 30 דקות בכיף
בנסיעה מהירה על דשא, הן נגמרות ב 10 דקות ומגיעות לטמפרטורה של 65 מעלות [מדדתי כשהגענו הביתה לאחר 7-8 דקות נסיעה הביתה לאחר הסיום]
החלטתי לנסות להשמיש סוללות ליפו שיש לי...
הסוללות חיכו במצב סטורג' 5-6 שנים לפחות
הנעתי את הכור מחוץ לבית:
מזכיר כי זו טעינה ממצב סטורג' של 3.85 וולט לתא למצב מלא של 4.2 וולט לתא:
סך הכול תאים מאוזנים:
יצאנו להסיע... יער בן שמן [לא צילמתי]
סוללות הליפו החזיקו כשעה של נסיעה טכנית [זחילה וקפיצות]
ואז חזרו לטעינה מלאה:
הטעינה לקחה שעה וחמישים דקות לדעתי, עקב באלנס בעייתי.
הבקר שלי לוקח מתח ל BEC מקלט סרוו ועוד מסוללה אחת ולכן לא מרוקן את הסוללות באופן שווה
עם זאת לאחר 5-6 שנים בסטורג' קיבלתי סוללה במצב מצויין.
זה מפתיע אותי לטובה!!!
יש לי עוד זוג סוללות כזה.
עם זאת, לשפצר אותן ברכב זה באלגן:
שמתי רצועות סקוטש שמאגדות את בית הסוללות החוטים וצפצפה למניעת מתח הסוללה
לאחר כ 2 הסעות, ניכר כי בקר הרכב שבו אין בכלל קאט אופ לליפו גורם לרכב להאט לפני שמתח הסוללות מגיע ל 3.2 וולט לתא אך גם זה לאחר זמן ארוך יחסית...
אין תלונות.
2. ניצלנו את חופשת הפסח לסוע לחולון...
מה יש בחולון? חולות
![]()
מזכיר לי את הסמל של חטיבה 401:
![]()
היה כיף
הליכלוך לא נורא בכלל
אין נזקים
חג שמח לכולנו.
רן ענבר