קצת מהניסיון שלי (גם על UDR של חבר), אתה צריך להבין שהרכבים האלה נבנו ברובם למראה סקייל ועמידות זה דבר יחסי, אם תשווה אותם לרכבים שאמורים לעמוד בהתעללות (EREVO וכו) אז זה לא המצב, לעמוד בקפיצות מסוימות ומכות הם יחזיקו מעמד, אבל נחיתות לא טובות והתנגשות קשה בהחלט יאיצו תתהליך לשבר.
לגבי הסעה על משטחים, הרכבים האלה נועדו לגהץ שבילים, בן אם זה כורכר, שבילי קקל, דשא נמוך וכו, אם בא לך לגמור את הצמיגים אז גם להתפרע בכביש בחוסר אחיזה אפשרי, מה שכן בחול בלי צמיגים יעודים יהיה לך קשה, אלה אם כן לקחת תנופה לפני, דשא/עשב גבוהים ואבנים,שדות חרושים מאתגר, בעיקר בגלל הגוף השטוח באמצע הרכב שלרוב נוטה להיתקע.
בין הUDR לאררמה זה באמת עניין של מה אתה מחפש, הARRMA חדש יותר ועדיין אין ביקורות של שימוש או באמת עד כמה הוא עמיד או טוב, סרטוני תדמית זה כמובן לא אינדיקציה, הUDR וותיק יותר וכמובן ביסס (יחסי) את השוק אפטרמארקט שלו, החסרונות הבולטים, זה הלינקים האחורים שלא שורדים הרבה בגלל עובי והשימוש בחומר אלומיניום, וסרבו מקורי שחלק טוענים ששווה להחליף, אבל לא משהו שנחוץ להתחלה.