כדי להבהיר קצת יותר את שציין אבי בהודעתו; פונקציית Flaprons מאפשרת גם הורדה קולקטיבית של שתי המאזנות באופן שווה, כך שהן תפעלנה כמדפים, בדומה למטוסי סילון אמיתיים מסוימים, כמו ה-F-14 שבצילום...
אבל פונקציה זו מחייבת הפעלת פונקציה נוספת, הקרויה Flap trim. בלעדיה כפתור הוויסות של ערוץ 6 במשדר, לא יבצע כל פעולה. אם גם פונקציה זו פעילה, יזיז כפתור הוויסות את שתי המאזנות קולקטיבית.
ייתכן שיידרשו שינויים בפונקציה, כגון כיוון ה-Mix, כדי להשיג את הפעולה הנכונה.
מנסיוני, זה מיותר לחלוטין בטיסן.
זה יפחית את מהירות הנחיתה בקמ"ש, אולי שניים... אבל הטיסן ייתנהג כמו 'בן-זומא' בעת הגישה לנחיתה... עם Adverse yaw מוגזם בעליל!
כדאי לכן להשתמש רק בפונקציית Flaprons, אלא את כן קיימים בטיסן שלך Spoilerons (מורמים קצת בכנף שמאל במטוס שבצילום)....
דר צאלון
נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 11-05-2009 בשעה 21:16:25.