שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: שאלת המשך - כמה אמפרים צריך לטעון לתוך הסוללה?

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת המשך - כמה אמפרים צריך לטעון לתוך הסוללה?

    הוא יודע מתי היא נטענה, אך הקיבול הרשום עליה הוא לידיעה בלבד.

    אחד הגורמים המשפיעים על "כמות הטעינה" הוא ההתנגדות הפנימית של הסוללה ההופכת חלק מהאנרגיה הנכנסת לחום. בהחלט סביר שמטען "יכניס" עד כ25% יותר מהקיבול הנומינלי, ולא, זה לא שקיבלת ספייר, פשוט חלק מהאנרגיה הפך לחום.
    תרצה לדעת כמה באמת נכנס? הפעל מייד מחזור פריקה וראה מתי הוא עוצר, כך תדע מה הקיבול האמיתי של סוללתך.
    בהצלחה
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    276
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: שאלת המשך - כמה אמפרים צריך לטעון לתוך הסוללה?

    ציטוט נכתב במקור על ידי boogle צפיה בהודעה
    הוא יודע מתי היא נטענה, אך הקיבול הרשום עליה הוא לידיעה בלבד.

    אחד הגורמים המשפיעים על "כמות הטעינה" הוא ההתנגדות הפנימית של הסוללה ההופכת חלק מהאנרגיה הנכנסת לחום. בהחלט סביר שמטען "יכניס" עד כ25% יותר מהקיבול הנומינלי, ולא, זה לא שקיבלת ספייר, פשוט חלק מהאנרגיה הפך לחום.
    תרצה לדעת כמה באמת נכנס? הפעל מייד מחזור פריקה וראה מתי הוא עוצר, כך תדע מה הקיבול האמיתי של סוללתך.
    בהצלחה
    עכשיו ראיתי שהמטען באמת עצר את הטעינה אחרי כ-20% יותר מהקיבולת הרשומה ועבר בחזרה לפריקה.
    בסוף כל התהליך אני אדע בדיוק כמה יש לפי הסיכום של כל ה-cycles.

    אגב - משום-מה מי שמתחמם לעיתים הוא המטען. הסוללות שומרות על טמפ' החדר כמעט ללא שינוי...
    Flying is the second greatest thrill known to man.
    Landing is the first...

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת המשך - כמה אמפרים צריך לטעון לתוך הסוללה?

    ציטוט נכתב במקור על ידי boogle צפיה בהודעה
    הוא יודע מתי היא נטענה, אך הקיבול הרשום עליה הוא לידיעה בלבד.

    אחד הגורמים המשפיעים על "כמות הטעינה" הוא ההתנגדות הפנימית של הסוללה ההופכת חלק מהאנרגיה הנכנסת לחום. בהחלט סביר שמטען "יכניס" עד כ25% יותר מהקיבול הנומינלי, ולא, זה לא שקיבלת ספייר, פשוט חלק מהאנרגיה הפך לחום.
    תרצה לדעת כמה באמת נכנס? הפעל מייד מחזור פריקה וראה מתי הוא עוצר, כך תדע מה הקיבול האמיתי של סוללתך.
    בהצלחה
    עוד משתנה הוט איכות, אורך ועובי החוטים. חוטים דקים ומאיכות ירודה יתחממו (ויכולים אף להישרף) הרבה אנרגיה "נשפכת" עליהם בטעינה כאשר הם המתחממים לכן יראה כילו הסוללה נטענה יותר מהקיבולת שלה.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •