אלכס,
שתי נקודות ששוות מחשבה:
האחת:
100$ הוא מחיר לצרכן (אחרי רווח)
50$ זאת עלות משלוח (מוגזמת ד"א) ליחיד לחבילה בודדת.
(פחות מ-דולר לקילו בשילוח מסחרי לארץ כולל איסוף בחו"ל)
חיוך ואחריות - שווים הרבה יותר מ-50 ש"ח
אבל - כשאני / אתה קונים Mailstream כמו שקראת להם אנחנו לא צריכים אחריות ובדר"כ גם לא רוצים להגיע לחנות ..
זה שאני הולך לבית מרקחת ומתייעץ עם הרוקח - לא נותן לו לגיטימציה לקחת לך עוד 5 שקלים על שמפו ובטח שלא על כל מוצר שתכניס עכשיו לסל.
אתה נכנס, לוקח ומשלם ..
ואם הוא ינסה "להעמיס" לך עוד 4 שקלים כי מידיי פעם הוא מייעץ למישהו סביר להניח שאתה לא תהיה לקוח שלו כמוכר.
הנקודה השניה:
חיוך -
משהו שצריך לבוא מהלב. מבפנים.
למה ? כי הבן-אדם חייכן. כי הוא אוהב את העבודה שלו. כי מעריכים אותה.
אין לי בעיה לשלם למוכר בחנות על עבודה או ייעוץ ואני עושה את זה בכיף אבל מוכרים צריכים להפריד את זה לחיוב נפרד ולא לכלול את זה במחיר המוצר כי זה .. פוגע במכירות ובשירות.
מוכר שמכניס את מחיר החיוך שלו למחיר ה- Flybar שלי סתם משאיר אותי עם הרגשה שהוא .. "קצת גנב" ולא שהוא חייכן.
:-) גיל