שלום דותן ,
האם תכנתת את הבקר כנידרש ?!
בכל מקרה , שלח אלינו את הבקר ואנחנו נשלח אליך חדש
מניסיוני עם הרבה לקוחות , הבעיה הינה בתכנות לקוי !
שלום דותן ,
האם תכנתת את הבקר כנידרש ?!
בכל מקרה , שלח אלינו את הבקר ואנחנו נשלח אליך חדש
מניסיוני עם הרבה לקוחות , הבעיה הינה בתכנות לקוי !
אני חוויתי בדיוק את אותו הדבר , לצערי הבקר של קופטר אינו אלה מוצר זול ולא עמיד.
לאחר שהחלפתי לבקר נורמאלי הדבר כבר לא קרה יותר.
תחליף בקר למשהו איכותי ובזה תגמור עם מדורות ל"ג בעומר
אצלי בבלט סיפי התקלקלו הבקרים אחד אחרי השני
ולא ידעתי שצריך תיכנות לבקרים אולי זאת הבעיה גם אצלי
השאלה איך מתכנתים את הבקר?
או רק בקופטר או בבקרים מסוימים צריך לתכנת?
ושאלה נוספת .
אים זה לא בתכנות מה עוד יכל ליגרום לבקר חדש להיתקלקל מהר?
בילי,
הבקר של Belt Cp ידוע כבעייתי והוא איננו ניתן לתכנות פרט לפונקצית ה Brake.
בכל מקרה כדאי לבדוק את הברגים שמחזיקים את המנוע לפלטה (לא אלו שמחברים את הפלטה לגוף).
בחלק מן המקרים הם ארוכים מדי ומשפשים את סלילי המנוע ועם הזמן גורמים לשחיקת הבידוד מה שמוביל לקצר אשר גורם לצריכת זרם גבוהה יותר וכתוצאה מכך שורפים את הבקר.
פרק את הפלטה ובדוק האם הברגים נוגעים בסלילים.
רועי
חברים-תודה רבה על ההערות והשיתוף בנסיון אישי
אולי כבר היו שרשורים בנושא(אם היו-תשלחו לינק) אבל אשמח ואני חושב שהרבה ישמחו לקבל הכוונה קצת יותר מעמיקה לגבי תכנותי בקר כולל הסבר על כל פונקציה ומדוע יש לבחור דווקא באחת על פני השניה.
רוב המודים ניתנים לתכנות ללא בעיה-כשמגיעים למודים של timing ו-pwm יכולות להיות טעויות ושם אולי צריך להתמקד.
בתודה מראש,
Kalderon Dotan