שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: בקר קופטר איקס 50A נשרף

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    1,017
    תודה!
    94
    הודה 64 פעמים ב 49 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בקר קופטר איקס 50A נשרף

    שלום לכולם

    לפני כשבועיים נשרף לי הבקר של קופטרx ומזל שזה קרה על הקרקע-זה התחיל מקיטועים מדי פעם ונגמר בעשן!
    היה לי אחד נוסף שהרכבתי ולא עברו 3 טיסות וגם הוא נשרף היום באותה צורה.
    האם מישהו חווה את העניין עם הבקר הנ"ל?
    האם נראה סביר ששני בקרים יישרפו בתדירות כזו?
    המנוע גם של קופטר איקס ומסתובב חלק ללא סימני מאמץ.

    אשמח לשמוע חוות דעת

    בברכת שבוע טוב
    Kalderon Dotan

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    412
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר קופטר איקס 50A נשרף

    שלום דותן ,

    האם תכנתת את הבקר כנידרש ?!
    בכל מקרה , שלח אלינו את הבקר ואנחנו נשלח אליך חדש
    מניסיוני עם הרבה לקוחות , הבעיה הינה בתכנות לקוי !

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    354
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר קופטר איקס 50A נשרף

    אני חוויתי בדיוק את אותו הדבר , לצערי הבקר של קופטר אינו אלה מוצר זול ולא עמיד.
    לאחר שהחלפתי לבקר נורמאלי הדבר כבר לא קרה יותר.
    תחליף בקר למשהו איכותי ובזה תגמור עם מדורות ל"ג בעומר
    לתמונות נוספות מתחום התעופה בקרו בגלריה שלי:
    http://www.pbase.com/shimon73
    שלכם:שמעון מנטאל

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    90
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר קופטר איקס 50A נשרף

    אצלי בבלט סיפי התקלקלו הבקרים אחד אחרי השני
    ולא ידעתי שצריך תיכנות לבקרים אולי זאת הבעיה גם אצלי
    השאלה איך מתכנתים את הבקר?
    או רק בקופטר או בבקרים מסוימים צריך לתכנת?
    ושאלה נוספת .
    אים זה לא בתכנות מה עוד יכל ליגרום לבקר חדש להיתקלקל מהר?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר קופטר איקס 50A נשרף

    ציטוט נכתב במקור על ידי shimon73 צפיה בהודעה
    אני חוויתי בדיוק את אותו הדבר , לצערי הבקר של קופטר אינו אלה מוצר זול ולא עמיד.
    לאחר שהחלפתי לבקר נורמאלי הדבר כבר לא קרה יותר.
    תחליף בקר למשהו איכותי ובזה תגמור עם מדורות ל"ג בעומר
    גם אני חוויתי את זה ... אבל אחרי תיכנות נכון של הבקר הכל עובד לי מצויין ...
    הבעיה שהבקר לא דיגיטלי והכיוון שלו יכול להיות מאד מאד מבלבל למי שלא מכיר ...
    שוב הבקר והמנוע עושים את העבודה אם אתה מתחיל ...
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    1,017
    תודה!
    94
    הודה 64 פעמים ב 49 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר קופטר איקס 50A נשרף

    חברים-תודה רבה על ההערות והשיתוף בנסיון אישי
    אולי כבר היו שרשורים בנושא(אם היו-תשלחו לינק) אבל אשמח ואני חושב שהרבה ישמחו לקבל הכוונה קצת יותר מעמיקה לגבי תכנותי בקר כולל הסבר על כל פונקציה ומדוע יש לבחור דווקא באחת על פני השניה.
    רוב המודים ניתנים לתכנות ללא בעיה-כשמגיעים למודים של timing ו-pwm יכולות להיות טעויות ושם אולי צריך להתמקד.

    בתודה מראש,
    Kalderon Dotan

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    567
    תודה!
    2
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר קופטר איקס 50A נשרף

    ציטוט נכתב במקור על ידי בילי צפיה בהודעה
    אצלי בבלט סיפי התקלקלו הבקרים אחד אחרי השני
    ולא ידעתי שצריך תיכנות לבקרים אולי זאת הבעיה גם אצלי
    השאלה איך מתכנתים את הבקר?
    או רק בקופטר או בבקרים מסוימים צריך לתכנת?
    ושאלה נוספת .
    אים זה לא בתכנות מה עוד יכל ליגרום לבקר חדש להיתקלקל מהר?
    בילי,

    הבקר של Belt Cp ידוע כבעייתי והוא איננו ניתן לתכנות פרט לפונקצית ה Brake.
    בכל מקרה כדאי לבדוק את הברגים שמחזיקים את המנוע לפלטה (לא אלו שמחברים את הפלטה לגוף).
    בחלק מן המקרים הם ארוכים מדי ומשפשים את סלילי המנוע ועם הזמן גורמים לשחיקת הבידוד מה שמוביל לקצר אשר גורם לצריכת זרם גבוהה יותר וכתוצאה מכך שורפים את הבקר.
    פרק את הפלטה ובדוק האם הברגים נוגעים בסלילים.
    רועי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •