שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: שאלת המשך - כמה אמפרים צריך לטעון לתוך הסוללה?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    276
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question שאלת המשך - כמה אמפרים צריך לטעון לתוך הסוללה?

    במטען שלי יש אפשרות להגביל את כמות האמפרים שהוא יטען לסוללה בכל מחזור טעינה, למרות שההיגיון שלי אומר שהוא אמור "להרגיש" מתי הסוללה מלאה ולהפסיק לטעון.
    כרגע אני טוען מארז nicd שאמור להכיל 700mah וכבר נטענו אליו 790mah ונראה שהיד עוד נטויה.
    האם רצוי לתכנת את המטען לכמות הרשומה על הסוללה, או קצת יותר, והאם הוא לא אמור לדעת מתי היא מלאה? (מדובר במטען מתקדם יחסית).
    Flying is the second greatest thrill known to man.
    Landing is the first...

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת המשך - כמה אמפרים צריך לטעון לתוך הסוללה?

    הוא יודע מתי היא נטענה, אך הקיבול הרשום עליה הוא לידיעה בלבד.

    אחד הגורמים המשפיעים על "כמות הטעינה" הוא ההתנגדות הפנימית של הסוללה ההופכת חלק מהאנרגיה הנכנסת לחום. בהחלט סביר שמטען "יכניס" עד כ25% יותר מהקיבול הנומינלי, ולא, זה לא שקיבלת ספייר, פשוט חלק מהאנרגיה הפך לחום.
    תרצה לדעת כמה באמת נכנס? הפעל מייד מחזור פריקה וראה מתי הוא עוצר, כך תדע מה הקיבול האמיתי של סוללתך.
    בהצלחה
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    144
    תודה!
    1
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת המשך - כמה אמפרים צריך לטעון לתוך הסוללה?

    גם 50% יותר זה עוד בסדר.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    276
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: שאלת המשך - כמה אמפרים צריך לטעון לתוך הסוללה?

    ציטוט נכתב במקור על ידי boogle צפיה בהודעה
    הוא יודע מתי היא נטענה, אך הקיבול הרשום עליה הוא לידיעה בלבד.

    אחד הגורמים המשפיעים על "כמות הטעינה" הוא ההתנגדות הפנימית של הסוללה ההופכת חלק מהאנרגיה הנכנסת לחום. בהחלט סביר שמטען "יכניס" עד כ25% יותר מהקיבול הנומינלי, ולא, זה לא שקיבלת ספייר, פשוט חלק מהאנרגיה הפך לחום.
    תרצה לדעת כמה באמת נכנס? הפעל מייד מחזור פריקה וראה מתי הוא עוצר, כך תדע מה הקיבול האמיתי של סוללתך.
    בהצלחה
    עכשיו ראיתי שהמטען באמת עצר את הטעינה אחרי כ-20% יותר מהקיבולת הרשומה ועבר בחזרה לפריקה.
    בסוף כל התהליך אני אדע בדיוק כמה יש לפי הסיכום של כל ה-cycles.

    אגב - משום-מה מי שמתחמם לעיתים הוא המטען. הסוללות שומרות על טמפ' החדר כמעט ללא שינוי...
    Flying is the second greatest thrill known to man.
    Landing is the first...

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת המשך - כמה אמפרים צריך לטעון לתוך הסוללה?

    אני חושב שזה לבטיחות- אם יש תקלה והמטען לא מגלה סוף טעינה, שלא ימשיך ויטען יותר מדי. יש גם כאלו שיש להם הגבלת זמן.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    158
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת המשך - כמה אמפרים צריך לטעון לתוך הסוללה?

    המטען אמור להתחמם מתי שהוא בפריקה- איך הוא פורק? הוא מעביר את האנרגיה מהסוללה לאנרגיית חום.
    Futaba 10C 2.4, Mini Titan
    Trex 700!!!!
    איתי

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    276
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: שאלת המשך - כמה אמפרים צריך לטעון לתוך הסוללה?

    ציטוט נכתב במקור על ידי אופיר נחום צפיה בהודעה
    אני חושב שזה לבטיחות- אם יש תקלה והמטען לא מגלה סוף טעינה, שלא ימשיך ויטען יותר מדי. יש גם כאלו שיש להם הגבלת זמן.
    האמת היא שיש במטען הזה גם מגבלת זמן, למרות שאין הגיון להשתמש בה כאשר אני מבצע cycling שכל טעינה היא בערך 11 שעות, פריקה 3-4 שעות, כלומר כל התהליך לוקח מספר יממות...
    עכשיו כשאני יודע כמה "רזרבה" לקחת אני בהחלט אגביל אותו באמפרים.

    אגב אופיר, זוכר מי המליץ לי על bantam?
    Flying is the second greatest thrill known to man.
    Landing is the first...

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת המשך - כמה אמפרים צריך לטעון לתוך הסוללה?

    אני לא משתמש במטעני bantan לא בהגבלת קיבולת ולא בהגבלת זמן. פשוט אין צורך אם אתה מבצע טעינה ופריקה כראוי.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    972
    תודה!
    22
    הודה 81 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת המשך - כמה אמפרים צריך לטעון לתוך הסוללה?

    דרך פשוטה לדעת שהסוללה הגיעה לשיא היא פשוט לשים לב כשהסוללה מתחילה להתחממם. אם הסוללה מתחממת פתאום והמטען ממשיך להטעין, בדוק את המטען.
    עובדה זו נכונה לגבי סוללות nicd/nimh.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת המשך - כמה אמפרים צריך לטעון לתוך הסוללה?

    ציטוט נכתב במקור על ידי boogle צפיה בהודעה
    הוא יודע מתי היא נטענה, אך הקיבול הרשום עליה הוא לידיעה בלבד.

    אחד הגורמים המשפיעים על "כמות הטעינה" הוא ההתנגדות הפנימית של הסוללה ההופכת חלק מהאנרגיה הנכנסת לחום. בהחלט סביר שמטען "יכניס" עד כ25% יותר מהקיבול הנומינלי, ולא, זה לא שקיבלת ספייר, פשוט חלק מהאנרגיה הפך לחום.
    תרצה לדעת כמה באמת נכנס? הפעל מייד מחזור פריקה וראה מתי הוא עוצר, כך תדע מה הקיבול האמיתי של סוללתך.
    בהצלחה
    עוד משתנה הוט איכות, אורך ועובי החוטים. חוטים דקים ומאיכות ירודה יתחממו (ויכולים אף להישרף) הרבה אנרגיה "נשפכת" עליהם בטעינה כאשר הם המתחממים לכן יראה כילו הסוללה נטענה יותר מהקיבולת שלה.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת המשך - כמה אמפרים צריך לטעון לתוך הסוללה?

    ציטוט נכתב במקור על ידי איתי פרימן צפיה בהודעה
    המטען אמור להתחמם מתי שהוא בפריקה- איך הוא פורק? הוא מעביר את האנרגיה מהסוללה לאנרגיית חום.
    הפריקה מתבצעת באמצעות הנגדים שבמטען, ההספק שמתבזבז עליהם מתבטא ע"י חום.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת המשך - כמה אמפרים צריך לטעון לתוך הסוללה?

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    אני לא משתמש במטעני bantan לא בהגבלת קיבולת ולא בהגבלת זמן. פשוט אין צורך אם אתה מבצע טעינה ופריקה כראוי.
    בדיוק

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    276
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת המשך - כמה אמפרים צריך לטעון לתוך הסוללה?

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    אני לא משתמש במטעני bantan לא בהגבלת קיבולת ולא בהגבלת זמן. פשוט אין צורך אם אתה מבצע טעינה ופריקה כראוי.
    אני בטוח שעם עבודה נכונה אין צורך להשתמש במגבלות, ועם זה גם בציוד הכי איכותי עלולות להיות תקלות.
    אני מניח שבשביל מקרה כזה שמו את האפשרות להגדיר מגבלות כאלו, רק ליתר בטחון.
    כרגע המטען עובד כמעט ללא הפסקה (למעט דקה מנוחה בין פריקה לטעינה) כבר 6 ימים גם על nimh וגם nicd ועוד היד נטויה.
    אחרי שהוא יסיים לעבוד על ה-nicd של המשדר שלי אני אראה בדיוק כמה ה-cycling שיפר את מצבה.
    וכן, בעתיד הקרוב אני מתכוון לשים במשדר nimh או אפילו lipo
    Flying is the second greatest thrill known to man.
    Landing is the first...

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •