ציטוט נכתב במקור על ידי boogle צפיה בהודעה
הוא יודע מתי היא נטענה, אך הקיבול הרשום עליה הוא לידיעה בלבד.

אחד הגורמים המשפיעים על "כמות הטעינה" הוא ההתנגדות הפנימית של הסוללה ההופכת חלק מהאנרגיה הנכנסת לחום. בהחלט סביר שמטען "יכניס" עד כ25% יותר מהקיבול הנומינלי, ולא, זה לא שקיבלת ספייר, פשוט חלק מהאנרגיה הפך לחום.
תרצה לדעת כמה באמת נכנס? הפעל מייד מחזור פריקה וראה מתי הוא עוצר, כך תדע מה הקיבול האמיתי של סוללתך.
בהצלחה
עוד משתנה הוט איכות, אורך ועובי החוטים. חוטים דקים ומאיכות ירודה יתחממו (ויכולים אף להישרף) הרבה אנרגיה "נשפכת" עליהם בטעינה כאשר הם המתחממים לכן יראה כילו הסוללה נטענה יותר מהקיבולת שלה.