שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 26 עד 47 מתוך 47

נושא: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ori_lavee צפיה בהודעה
    עד כמה שאני מבין ל Response speed השפעה זניחה על התחממות המנוע.
    הגורם המשפיע ביותר על ההתחממות הוא דווקא ה Timing ושם אני כבר ב Low

    אורי
    אורי,

    מההיכרות שלי עם אבי גואטה, אני ממליץ לקחת את עצתו ברצינות ולשנות את הפרמטר ולבצע את הבדיקה. אתה עלול להיות מופתע מהתוצאות.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    אורי,

    מההיכרות שלי עם אבי גואטה, אני ממליץ לקחת את עצתו ברצינות ולשנות את הפרמטר ולבצע את הבדיקה. אתה עלול להיות מופתע מהתוצאות.
    סגור !

    תודה
    אני אדווח.

    אורי

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    אורי,

    מההיכרות שלי עם אבי גואטה, אני ממליץ לקחת את עצתו ברצינות ולשנות את הפרמטר ולבצע את הבדיקה. אתה עלול להיות מופתע מהתוצאות.
    אגב...
    פתאום חשבתי על זה, אם אני מטיס 98% מהטיסה ב Idle (ז"א 100% מנוע) איך ה Response speed אמור להשפיע על התחממות המנוע

    אורי

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    שאלה טובה.

    אין לי תשובה טובה לתת לך, מלבד זה שהדברים הללו לא תמיד עובדים AS ADVERTISED מה שנקרא (בכל זאת אלקטרוניקה).

    אם אבי נתן את המלצתו אני סבור שהוא אומר זאת מנסיון והדבר שווה בדיקה. מה גם שלו נותרו עוד הרבה אופציות.

    בהצלחה !
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    102
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    הי ליאור ותודה על הקרדיט , הי אורי צורת התפתחות הזרם במערכת יכולה לינבוע בעיקבות שינוי בפקודה(לא במיקרה זה )איילה גם כאשר הסל"ד מישתנה בגלל שינוי בעומס,זה פועל בדיוק אותו דבר. בקשר לטימינג ,נמוך מתאים רק למנועי אין ראן עם2 פולים , למנוע שלך יש 6 פולים והוא אאוטרן ונידרש טימינג אמצעי או גבוה ,פינין 14 ,כדאי אולי לרדת עים פקודת המנוע ל90% כי אז מוד שומר סל"ד ניכנס לעבודה,

  6. #31
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    היי אבי.
    ותודה רבה על ההסבר.

    אז אם אני מבין נכון אתה ממליץ לנסות את ה SetUp הבא :

    1 brake disable
    2 Mid Timing
    1 High cutoff
    2 Helicopter 1 soft start / או > (3 Helicopter 2 soft start (Governor mode ולהוריד סל"ד ראש ל 90% ???
    2 Medium Speed

    תודה
    אורי

  7. #32
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    102
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    הי אורי ברביעי את 3 כולל שומר סל"ד, 90% מאוד ממלץ בודאי לבדיקה ריאשונית, יש לזה השפעה חיובית גם מיבחינת ניהוג/ תגובה , פניין 14 ,

  8. #33
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי avi g צפיה בהודעה
    הי אורי ברביעי את 3 כולל שומר סל"ד, 90% מאוד ממלץ בודאי לבדיקה ריאשונית, יש לזה השפעה חיובית גם מיבחינת ניהוג/ תגובה , פניין 14 ,
    כן אני עם פניון 14
    אז אני מבין 1 > 2 >1 >3 >2, נכון ?

    תודה רבה רבה,
    כך אעשה ואעדכן כמובן.

    תודה רבה.
    אורי

  9. #34
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    6
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    היי אורי זה אבי במשתמש של יועד
    נראה שזה הסט אפ שכדאי לבדוק
    בהצלחה

  10. #35
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoad-G צפיה בהודעה
    היי אורי זה אבי במשתמש של יועד
    נראה שזה הסט אפ שכדאי לבדוק
    בהצלחה
    אני אשנה את ה SetUp ואבדוק אותו ביום שישי הקרוב, ואדווח כמובן.

    תודה רבה אבי.

    אורי

  11. #36
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    טוב...
    על פי המלצתו אבי גואטה שיניתי את Setup הבקר ל :
    1 brake disable
    2 Mid Timing
    1 High cutoff
    3 Helicopter 2 soft start Governor mode
    2 Medium Speed

    האם בגלל שעכשיו אני אעבוד ב Governor mode כדאי להוריד גרף מצערת ל 90% או להשאר ב 100% ?

    ---------------------------------------------------
    תודה לליאור בר עמי, על ה Setup הטלפוני שלקח 40 שניות.
    ליאור...האם אתה יכול גם ללמדת אותי להטיס דרך הטלפון ???
    ---------------------------------------------------

    טיסת המבחן עם ה Setup החדש בעוד55 שעות ...והשעון רץ

    אורי

  12. #37
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    102
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    הי אורי רק בגלל שהמנוע חייב להיות קר בטיסות הבאות ולאחר ניתן לשנות פרמטרים כמו פסיעה מירבית , אחוזי פיקוד למנוע,פינין,וקצב תגובת מנוע,ולבחון מה עדיף מבחינת יכלות המערכת מול סיגנון הטסה,סטאפ 1 >2 >1 >3 >1 ,90% יביא אותך למנוע קר יותר ומישם תמשיך,

  13. #38
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי avi g צפיה בהודעה
    1 >2 >1 >3 >1 ,90% יביא אותך למנוע קר יותר ומישם תמשיך,
    היי אבי.

    1 > 2 > 1 > 3 > 1 ???

    סיכמנו על 1 > 2 > 1 > 3 > 2
    (ז"א Medium Speed) לא ?

    תודה
    אורי
    נערך לאחרונה על ידי ori_lavee; 03-06-2009 בשעה 09:12:41.

  14. #39
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    טוב אז ככה...
    הטסתי הבוקר (לצערי הספקתי רק טיסה אחת), והמנוע פחות חם !
    למרות שהיה יחסית קריר הבוקר נראה לי שיש שיפור בהתחממות המנוע.

    בפתיחת כוח ראשונית היו כמה "קרטועי" מנוע, לא יודע אם זה קשור ל Setup של הבקר.


    אבי גואטה.
    תודה רבה על העיצה הטובה,
    מחר אמשיך לעשות את הבדיקות.

    אורי

  15. #40
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    102
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    הי אורי אני שמח שזה עובד, נראה שאולי תרצה טימינג ל3

  16. #41
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי avi g צפיה בהודעה
    הי אורי אני שמח שזה עובד, נראה שאולי תרצה טימינג ל3
    היי אבי.

    אתה ממליץ לכוון את ה Timing ל High ???

    אורי

  17. #42
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    102
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    הי אורי היתי הולך על 1>3>1>3>1 90%,פניון 14

  18. #43
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי avi g צפיה בהודעה
    הי אורי היתי הולך על 1>3>1>3>1 90%,פניון 14
    ז"א להעלות טיימיג ולהוריד מהירות תגובת מנוע ???

    1. בטיסה הבודדת שהייתה לי היום בפתיחת הכוח הראשונית היו "קרטועים" מהמנוע וזה נעלם בהמשך,
    יש מצב שזה קשור למהירות התגובה שירדה מ High ל Medium ?
    2. מה יתן לי טיימינג גבוה ומהירות תגובה איטית ?

    אגב אבי ...
    עכשיו ירד לי האסימון, אנחנו מכירים מימים עברו (משהו כמו 15 שנה אחורה).
    הייתי עושה לכם טיסות chase עם ססנה 210 בעין שמר

    תודה
    אורי
    נערך לאחרונה על ידי ori_lavee; 05-06-2009 בשעה 22:42:26.

  19. #44
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    102
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    הי אורי ,אין קשר בין טימינג למהירת תגובה של המנוע,בחירת סוג טימינג נותן לבקר רק את סדר הגודל של המנוע שעובד מולו וזה מתואר אפילו בדף הוראות יצרן בתחילת השרשור, מבחינת מספר פולים וkva המנוע שלך מתאים למיספר 3, חוסר התאמה יוצר קרטועים וביזבוז אנרגיה מתורגם לחום,ואילו מהירות תגובת מנוע מגדירה בעקיפן את הזרם המירבי שיתפתח במנוע במהלך תופעות מעבר,כשיש שינוי בפקודה ואו שינוי הסל"ד בגלל עומס, בקיצור זה מחמם מאוד מומלץ נמוך וניתן לשנות לאחר שהמנוע יהיה קר

  20. #45
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    עכשיו הצלחת לבלבל אותי.
    טיימינג 2 מתאים ל 6 פולי וכך המצלת בהתחלה.

    בכל מקרה במצב גוברגור המנוע קרטע מאוד (אפילו מפחיד), יכול להיות שלא מספיק לעשות Setup לבקר,
    וצריך גם להגדיר אותו בשלט.

    בפועל ויתרתי על מוד גוברנור ועשיתי בשטח Setup מחדש לבקר וקבלתי תוצאה מצויינת.
    ה Setup שבחרתי הוא : 1 > 2 > 1 >2 > 2 והעלתי גרף מנוע ל 100%.

    המנוע מתחמם עדיין אך פחות מה Setup הקודם.
    עכשיו אחרי טיסה של 6.5 דקות (ב Idle די מאומצות) בבדיקה אחרי נחיתה הייתי יכול לנגוע במנוע ללא הגבלה.
    שוב...חם מאוד, אבל נראה לי שסביר.

    אורי

  21. #46
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    102
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    ההמלצה הי כמו ב(42)90% מכוונים בשלט,בהצלחה

  22. #47
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התחממות המנוע והסטאפ של הבקר ב Trex 600ESP - שאלה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי avi g צפיה בהודעה
    ההמלצה הי כמו ב(42)90% מכוונים בשלט,בהצלחה
    תודה אבי.

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •