שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: פונקציות בתכנות בקר

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    140
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: פונקציות בתכנות בקר

    הי

    מתח cutoff הוא מתח הסוללה בו הבקר נכנס למצב של cutoff במטרה לשמור על הסוללות. ב- cutoff הבקר מקטין את ההספק של המנוע בהתאם לסוג ה- cutoff
    Hard - ההספק יורד מיד ל-0 מה שדורש כניסה מידית לאוטורוטציה.
    Soft - ההספק יורד בהדרגה ומאפשר נחיתה רגילה.

    Shanti

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: פונקציות בתכנות בקר

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shanti צפיה בהודעה
    הי

    מתח cutoff הוא מתח הסוללה בו הבקר נכנס למצב של cutoff במטרה לשמור על הסוללות. ב- cutoff הבקר מקטין את ההספק של המנוע בהתאם לסוג ה- cutoff
    Hard - ההספק יורד מיד ל-0 מה שדורש כניסה מידית לאוטורוטציה.
    Soft - ההספק יורד בהדרגה ומאפשר נחיתה רגילה.

    Shanti
    בדר"כ Hard ו- Soft מתייחס דווקא לנקודת המתח שבא יתבצע הניתוק. לא למשחקים בהספק.
    לדוגמה מתחת ל- 3.8V או מתחת ל- 3.5V
    ברגע שיש ניתוק .. זה ניתוק !

    אוטורוטציה היא עבודה של המטיס והיא מתבצעת ללא כל עזרה או פעולה של המנוע.

    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    140
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: פונקציות בתכנות בקר

    הי

    לדוגמה מתחת ל- 3.8V או מתחת ל- 3.5V
    ברגע שיש ניתוק .. זה ניתוק !
    לא נכון. בדרך כלל ניתן להגדיר את נקודת ה- cutoff אך זה אינו קשור לאופן בו הבקר מגביל את צריכת הזרם של המנוע.

    Hard - ההספק יורד מיד ל-0 מה שדורש כניסה מידית לאוטורוטציה.
    התכוונתי שב- Hard מאחר והמנוע מנותק מידית המטיס צריך להיות מוכן לבצע אוטורוטציה.

    התיחסתי להספק המנוע מאחר שזה מה ש"מרגיש" המטיס. ב- Soft ביצועי המנוע יחלשו בהדרגה ויאלצו את המטיס להנחית את המסוק.

    Shanti

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: פונקציות בתכנות בקר

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shanti צפיה בהודעה
    הי



    לא נכון. בדרך כלל ניתן להגדיר את נקודת ה- cutoff אך זה אינו קשור לאופן בו הבקר מגביל את צריכת הזרם של המנוע.



    התכוונתי שב- Hard מאחר והמנוע מנותק מידית המטיס צריך להיות מוכן לבצע אוטורוטציה.

    התיחסתי להספק המנוע מאחר שזה מה ש"מרגיש" המטיס. ב- Soft ביצועי המנוע יחלשו בהדרגה ויאלצו את המטיס להנחית את המסוק.

    Shanti
    +1 ..
    אחרי שקראתי עוד קצת יש צדק בדברך ומתבלבלים כאן כמה דברים.
    ישנה הגדרה לגבי נקודת המתח שבה מתבצע ה- Cut Off (ד"א, אני מכיר רק בקרים עם שתי נקודות. באיזה בקר אתה יכול לתכנת את מתח הניתוק ?)

    לגבי - Hard Cut off ו- Soft Cut off, אתה צודק. מדובר בהפסקה מוחלטת של המנוע או הורדת הזרם.

    :-)
    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •