שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: מה עוד יוציאו כדי לעשות לנו את החיים לקלים יותר??? :eek:

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    663
    תודה!
    0
    הודה 13 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עוד יוציאו כדי לעשות לנו את החיים לקלים יותר??? :eek:

    ואללה, פעם חשבתי על הרעיון הזה, אבל זה לא נראה לי חוקי בתחרות. מה החוכמה?
    קשה לי להאמין שמטיס מקצועי ישתמש בזה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עוד יוציאו כדי לעשות לנו את החיים לקלים יותר??? :eek:

    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavbarak צפיה בהודעה
    ואללה, פעם חשבתי על הרעיון הזה, אבל זה לא נראה לי חוקי בתחרות. מה החוכמה?
    קשה לי להאמין שמטיס מקצועי ישתמש בזה.
    למה אתה חושב שזה לא חוקי בתחרות?
    יצין משתמש ב VBAR - גם שם יש אופציה שמרגישה כשאתה מפמפם את המסוק ומעצימה את האפקט, אני בטוח שלא מתחברים אליו עם צג לפני הטיסה ובודקים הגדרות...
    אין מה לעשות - כמו כל דבר בחיים, הטכנולוגיה טסה קדימה ומנוונת את היכולות.
    ספר לטייסים של היום שפעם היו מנווטים עם מפות, או VORים או ADFים (NDB) - היום כולם תקועים עם הראש בתוך ה GPS....

    גם אלינו זה יגיע - תן לזה קצת זמן...

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    663
    תודה!
    0
    הודה 13 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עוד יוציאו כדי לעשות לנו את החיים לקלים יותר??? :eek:

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
    למה אתה חושב שזה לא חוקי בתחרות?
    יצין משתמש ב VBAR - גם שם יש אופציה שמרגישה כשאתה מפמפם את המסוק ומעצימה את האפקט, אני בטוח שלא מתחברים אליו עם צג לפני הטיסה ובודקים הגדרות...
    אין מה לעשות - כמו כל דבר בחיים, הטכנולוגיה טסה קדימה ומנוונת את היכולות.
    ספר לטייסים של היום שפעם היו מנווטים עם מפות, או VORים או ADFים (NDB) - היום כולם תקועים עם הראש בתוך ה GPS....

    גם אלינו זה יגיע - תן לזה קצת זמן...
    עדיין נראה לי שיכולות ה-vbar יותר קרובות למיקס מאשר הדמיית הפעלה ממשית של סטיקים כמו ברכיב המרטיט שהראית.
    לדעתי אין לזה מקום בתחרות. לא נראה לי שמטיס שמכבד את עצמו יבצע wabbling באופן שכזה. אבל זו זעתי ואני מקווה שלא אוכל את הכובע בעתיד ונעבור להשתמש בזה כמו כל השאר.

    מה שכן, כל הכבוד ותודה לך על כל החדשות שאתה מוצא לעדכן אותנו בהן.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עוד יוציאו כדי לעשות לנו את החיים לקלים יותר??? :eek:

    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavbarak צפיה בהודעה
    עדיין נראה לי שיכולות ה-vbar יותר קרובות למיקס מאשר הדמיית הפעלה ממשית של סטיקים כמו ברכיב המרטיט שהראית.
    ה VBAR לא ממקסס ע"מ להעצים את ה wabbling - הוא חש באינפוטים מהירים ומכניס את המסוק לאוסלציה מכוונת באמצעות הג'יירואים שלו, לא יותר חוקי מהרכיב הקודם לדעתי...

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,183
    תודה!
    43
    הודה 27 פעמים ב 24 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עוד יוציאו כדי לעשות לנו את החיים לקלים יותר??? :eek:

    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavbarak צפיה בהודעה
    ואללה, פעם חשבתי על הרעיון הזה, אבל זה לא נראה לי חוקי בתחרות. מה החוכמה?
    קשה לי להאמין שמטיס מקצועי ישתמש בזה.
    אתה יודע מה ההבדל ביננו?
    לך יש רכיב אנושי שמתחבר לכישרון שלו ומיצר לבד רעידות...
    ולי יש רכיב אלקטרוני שבמקרה של רעידה מתחבר ישר לכיס...
    (למנהל בנק שלי לא משנה איזה שלט יש לי משנה לו כמה מסגרת אשראי יש לי...)

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •