ואללה, פעם חשבתי על הרעיון הזה, אבל זה לא נראה לי חוקי בתחרות. מה החוכמה?
קשה לי להאמין שמטיס מקצועי ישתמש בזה.
ואללה, פעם חשבתי על הרעיון הזה, אבל זה לא נראה לי חוקי בתחרות. מה החוכמה?
קשה לי להאמין שמטיס מקצועי ישתמש בזה.
למה אתה חושב שזה לא חוקי בתחרות?
יצין משתמש ב VBAR - גם שם יש אופציה שמרגישה כשאתה מפמפם את המסוק ומעצימה את האפקט, אני בטוח שלא מתחברים אליו עם צג לפני הטיסה ובודקים הגדרות...
אין מה לעשות - כמו כל דבר בחיים, הטכנולוגיה טסה קדימה ומנוונת את היכולות.
ספר לטייסים של היום שפעם היו מנווטים עם מפות, או VORים או ADFים (NDB) - היום כולם תקועים עם הראש בתוך ה GPS....
גם אלינו זה יגיע - תן לזה קצת זמן...
עדיין נראה לי שיכולות ה-vbar יותר קרובות למיקס מאשר הדמיית הפעלה ממשית של סטיקים כמו ברכיב המרטיט שהראית.
לדעתי אין לזה מקום בתחרות. לא נראה לי שמטיס שמכבד את עצמו יבצע wabbling באופן שכזה. אבל זו זעתי ואני מקווה שלא אוכל את הכובע בעתיד ונעבור להשתמש בזה כמו כל השאר.
מה שכן, כל הכבוד ותודה לך על כל החדשות שאתה מוצא לעדכן אותנו בהן.