אהה OK הבנתי.
לא, לא הוצאתי מייל ל ALING מה אסביר להם ?
שאני מטיס בעמק בית שאן עם 44 מעולת בצל ?
הפתרון לא יגיע מ ALIGN, אבל המנוע עובד קר יותר מאז הורדתי פניון ל 14 ועשיתי סט-אפ חדש לבקר.
עכשיו...אפשר לחיות עם זה, אתמול בטיסה השישית שהיה בחוץ 39 מעלות המנוע היה חם מאוד אבל ברמה כזו שעוד אפשר לגעת בו,
בטיסות הבוקר (שהיה פחות חם) הוא התחמם באופן סביר לגמרי.
אבל...
זה לא הנושא למענו כנסתי אתכם.
הנושא הוא :
"השבוע אני הולך להתקין מערכת Flybarless על המסוק שלי (600ESP),
כמה תוספת כוח אקבל ?
האם הורדת ה FlyBar (וכל המערכת שלו) תגרום למנוע לעבוד קר יותר (בגלל הורדת עומס משמעותי מהראש) ?"
אורי