השבוע אני הולך להתקין מערכת Flybarless על המסוק שלי (600ESP),
כמה תוספת כוח אקבל ?
האם הורדת ה FlyBar (וכל המערכת שלו) תגרום למנוע לעבוד קר יותר (בגלל הורדת עומס משמעותי מהראש) ?
תודה
אורי
השבוע אני הולך להתקין מערכת Flybarless על המסוק שלי (600ESP),
כמה תוספת כוח אקבל ?
האם הורדת ה FlyBar (וכל המערכת שלו) תגרום למנוע לעבוד קר יותר (בגלל הורדת עומס משמעותי מהראש) ?
תודה
אורי
נערך לאחרונה על ידי ori_lavee; 02-12-2009 בשעה 18:59:02.
אורי בוקר טוב,
(ראשית - חסרת אתמול - למרות שיחת הטלפון. בפעם הבאה אנחנו קובעים כשאתה יכול להגיע)
שוחחנו אתמול קצת על בעיית ההתחממות של המנוע שלך.
ניסית להוציא מייל ל- Align ? (מעניין מה התגובה שלהם לנושא)
שבוע טוב וקל,
גיל :-)
השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן
אהה OK הבנתי.
לא, לא הוצאתי מייל ל ALING מה אסביר להם ?
שאני מטיס בעמק בית שאן עם 44 מעולת בצל ?
הפתרון לא יגיע מ ALIGN, אבל המנוע עובד קר יותר מאז הורדתי פניון ל 14 ועשיתי סט-אפ חדש לבקר.
עכשיו...אפשר לחיות עם זה, אתמול בטיסה השישית שהיה בחוץ 39 מעלות המנוע היה חם מאוד אבל ברמה כזו שעוד אפשר לגעת בו,
בטיסות הבוקר (שהיה פחות חם) הוא התחמם באופן סביר לגמרי.
אבל...
זה לא הנושא למענו כנסתי אתכם.
הנושא הוא :
"השבוע אני הולך להתקין מערכת Flybarless על המסוק שלי (600ESP),
כמה תוספת כוח אקבל ?
האם הורדת ה FlyBar (וכל המערכת שלו) תגרום למנוע לעבוד קר יותר (בגלל הורדת עומס משמעותי מהראש) ?"
אורי
אורי,
אני לא יודע מה תסביר להם אבל גם המנוע שלי במיוחד קריר לאחר בדיקה בשבת האחרונה.
לא מגיע למצב שאני לא נוגע בו בכלל אבל בהחלט למצב של אני יכול לגעת בו רק כמה שניות בודדות בלבד.
בשבת האחרונה הטסתי הרבה יותר פרוע וגם האצבעות רעדו הרבה יותר.
כאילו קיבלתי פרקינסון.אבל היה שווה את זה וגם מקווה שפעם הבאה אפחד הרבה פחות.
בסיום הטיסה המנוע היה חם מאוד.
אני בהחלט שוקל להחליף למנוע עקרב וגם במקביל לשלוח מייל ל- align, לראות מה תגובתם בנושא.
דורון ריבניק.