שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: טיסן דו מנועי.

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    193
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסן דו מנועי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ShaharBD צפיה בהודעה
    עבודת מנועי BRUSHLESS במקביל אינה מומלצת ולרוב אינה אפשרית.
    האופציה הטובה יותר היא סוללה אחת עם יכולת פריקה עבור שני המנועים + שני בקרים נפרדים.
    אופציה זו עדיפה על שני פקים קטנים יותר כיוון שבקרי המהירות יראו תמיד את אותו מתח סוללה והמנועים יעבדו בצורה הזהה ביותר.

    שחר
    תודה שחר.
    זאת אומרת שמחברים פיצול מהמקלט לשני בקרים.כמו כן עושים פיצול לסוללה,מחבר לכל בקר.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    436
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסן דו מנועי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי egrufi צפיה בהודעה
    תודה שחר.
    זאת אומרת שמחברים פיצול מהמקלט לשני בקרים.כמו כן עושים פיצול לסוללה,מחבר לכל בקר.
    צודק.
    קודם כל תתכנת אותם בנפרד לאותה קונפיגורציה. אח"כ תחבר למפצל.
    אני דוגל גם בניתוק של אחד הפלוסים מאחד הבקרים בכדי שרק אחד יספק מתח מה-BEC למקלט.
    בפועל גם חיבור של שני הפלוסים למקלט אחד לא עושה בעיות, פשוט ה-BEC עם המתח הגבוהה יותר ינצח ויספק את רוב הזרם למערכת.

    שחר

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •