שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 53

נושא: גוף קרבון או אלומיניום?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל גוף קרבון או אלומיניום?

    לאחרונה, בעיקר בגלל גל ה COPTER X שמציף בברכה את השוק,

    שמתי לב לוויכוח מתמיד: שילדת קרבון או אלומיניום

    חשוב לציין כי ההבדל במחיר של קיט מלא של COPER X AE (גוף ומייצבים אלומיניום) לדגם SE (גוף ומייצבים קרבון) הינו זניח, ועומד על 10$ בלבד (EHIROBO)

    לגבי הבדל משקלי, לפי הפרסומים אינו קיים.

    כלומר אין כאן לא שיקול כלכלי ולא שיקול משקלי.

    נעבור לשיקול הנדסי.

    לדעתי לא לחינם דגם ה ME המיועד למתחילים מגיע עם שילדת אלומיניום ולא קרבון

    קרבון אמנם חזק יותר מאלומיניום, אך הוא אינו סובל גמישות כלל. זהו יתרון למטיסים מקצועיים שאינם מוכנים לסבול חופשים, אבל חסרון למטיסים מתחילים.

    בואו נבחן 2 מקרים

    1. ריסוקון

    הקרבון לא ישבר, אבל יעביר את ה IMPACT הלאה, כיוון שמשהו חייב לסבול את אנרגית הפגיעה.
    במקרה זה אלומיניום עדיף, כיוון שהאלומניום ימלא את תפקידו בכך שיסבול את האנרגיה ויתעוות.
    התיקון פשוט: מפרקים את הדופן הבעייתית ומיישרים אותה. אני ישרתי כבר מספר פעמים מייצב אופקי ואנכי, ללא שום בעיה, ונראה כי המקום לא נחלש.

    2. ריסוק רציני

    הקרבון ישבר, ויתכן כי המכה תעבור במלואה לחלקים אחרים, כיוון שהם נותרו כעת חשופים
    האלומיניום לעומת זאת שוב יתעקם, כיוון שאינו מסוגל להישבר (דפנות הגוף דקות מספיק ולכן הן יתכופפו בכל מקרה). גם במקרה זה יהיה ניתן כנראה ליישר את הדופן הבעייתית, ושוב, האלומיניום מילא את תפקידו בספיגת האנרגיה.
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 25-06-2009 בשעה 19:36:19.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    יש הסכמה מלאה?

    אז סתם חשבתי שיש ויכוח בנושא?

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    אני אישית מטיס עם קרבון ואין לי תלונות !
    לעומת זאת אני רואה ריסוק עם אלומיניום וזה מתעקם !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    זה בדיוק מה שניסתי להבהיר

    אנשים נוטים להתלהב מקרבון בשל חוזקו, אבל מתעלמים מהעובדה שהחומר לא בדיוק להיט בעולם התעופה, בשל אי יכולתו לספוג אנרגיה

    יש לו 2 מצבי צבירה: שלם או ושבור

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,567
    תודה!
    308
    הודה 134 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    זה בדיוק מה שניסתי להבהיר

    אנשים נוטים להתלהב מקרבון בשל חוזקו, אבל מתעלמים מהעובדה שהחומר לא בדיוק להיט בעולם התעופה, בשל אי יכולתו לספוג אנרגיה

    יש לו 2 מצבי צבירה: שלם או ושבור
    להיפך החומר הוא הלהיט בתעופה יותר ויותר וזה בדוק.
    TREX 700N DFC
    GOBLIN 700 SKOOKUM BE GPS
    EASYGLIDER PRO

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    אני מעדיף שלם או שבור מאשר עקום ואחרי זה לך תפתח ועדת חקירה למה ריסקת את המסוק !
    אתה שוכח שהמטרה פה להטיס וכמה שיותר יותר טוב !
    למי יש זמן וסבלנות לועדות חקירה ואגף הסברה והדרכה !
    ריסקת שברת הטסת יצא חרוז
    בכל אופו אני מטיס עם קרבון ואין לי בעיה ואין לי תלונה !!!
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    דניאל,

    הייתי שותק אם הפוסט שלך היה עולה לאוויר לפני חודשיים אבל בינתיים למדתי שיעור חשוב:
    למסוק שלי יש בום זנב מאלומניום.
    בתחילת הדרך כשהבום היה מקבל מכה ומתעקם - הייתי מחליף לחדש.
    בהמשך התחלתי להשאיר אותוו עקום מעט וממשיך להטיס.
    לפני שלושה - ארבעה חודשים ראיתי שבאמת אין בעיה ליישר אותו טיפונת חזרה. הוא מחזיק, ניראה טוב ונשאר במקום - בקיצור .. הכל טוב.

    עד ש ...

    ראיתי איך הוא נגזר פתאום באוויר. באמצע טיסה בגלילות. בלי שום התראה מוקדמת.
    בלי מכה, בלי עומס (בריחוף !!) פתאום ... פשוט נפל הזנב.
    ירידה זריזה מאוד למטה (הוא נשאר איכשהו תלוי על התומכים שלו ועל החגורה) ובדיקה הראו לי שפשוט המקום שהייתי מיישר - נשבר.

    אני ? מסכים עם מה שאמרת ומחזק את ההשקפה של שגיא:
    שבור - או לא שבור.

    My 2 cents
    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    גיל אני שומע את ה-600 מחמם מנוע ??
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    דניאל, הקרבון יותר גמיש וסופג אנרגיה וטוב יותר מהאלומיניום בכל.
    כל כיפוף באלומיניום גורם לעייפות החומר עד לשבירה.

    אגב בתעופה הקרבון וצורות אחרות של מבני סיבים פופולארים במקומות בהם יש צורך בחוזק וגמישות יחדיו.

    יש המון סוגים של לוחות קרבון כמו גם הרבה סוגים של סגסוגות אלומיניום, אבל ככלל לוח קרבון הרבה יותר אלסטי מאלומיניום.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    ציטוט נכתב במקור על ידי אופיר נחום צפיה בהודעה
    דניאל, הקרבון יותר גמיש וסופג אנרגיה וטוב יותר מהאלומיניום בכל.
    כל כיפוף באלומיניום גורם לעייפות החומר עד לשבירה.

    אגב בתעופה הקרבון וצורות אחרות של מבני סיבים פופולארים במקומות בהם יש צורך בחוזק וגמישות יחדיו.

    יש המון סוגים של לוחות קרבון כמו גם הרבה סוגים של סגסוגות אלומיניום, אבל ככלל לוח קרבון הרבה יותר אלסטי מאלומיניום.
    אופיר, מהיכן המידע השגוי?למה לזרוק סתם ססמאות ריקות מתוכן לאוויר?

    זה בכלל לא נתון לויכוח, חומרים מרוכבים מטבעם קשיחים יותר מממתכות. קשיחות זה ההיפך מגמישות.

    גמישות= יכולת להתעקם. אתה מוכן להראות לי מוט קרבון עקום?

    לכן בתעופה לא משתמשים בחומרים מרוכבים במקומות המיועדים לפגיעות

    לדוגמא רצפה של מטוס תובלה וכו'

    דוגמא מעולם האופניים, מי מכם שיש לו אופני הרים בוודאי יודע שיש להזהר משילדת קרבון

    רק המשוגעים לנושא או רוכבים תחרותיים מרשים לעצמם שילדה כזו

    בעוד אלומיניום יספוג פגיעת אבן ויתעוות כמה עשיריות מילמטר, קרבון פשוט ישבר

    ראיתי בחנות אופניים שילדת קרבון שקיבלה מכה, והמוכר המליץ לזרוק אותה לפח...

    ולשחר, שרשם כי קרבון הולך ותופס תאוצה בתעופה, מה זה בדוק? תכננת פעם מטוס?

    האם אתה מוכן להסביר לי מדוע קרבון מהווה לכל היותר 30% ממבנה המטוס?
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 26-06-2009 בשעה 14:29:24.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    דניאל,

    הבאת לכן סיפור עם דעה ועוד שאלת אם יש הסכמה.

    זכית להתייחסות וקבלת דעות.
    הן לא נראות לך ? תגיד את זה יפה.

    מאיפה ההשתלחות הזאת פתאום ?
    (וכן .. ראיתי קארבון עקום. ולא זה בכלל לא שייך עכשיו .. )

    תשובה כמו שלך משאירה חשק רק לדבר אחד:
    לעזוב אותך בשקט...

    חבל, כבר פתחת דיון - היה יכול להיות מעניין אם לא היית מבטל אותו על הסף

    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    קצת סדר במושגים:
    לכל חומר יש את התחום האלסטי ואת התחום הפלסטי
    בתחום האלסטי החומר חוזר לצורתו המקורית לאחר שהופעל עליו כוח כלשהו
    בתחום הפלסטי החומר מקבל דפורמציה לאחר הפעלת כוח עליו
    לקרבון אין תחום פלסטי רק אלסטי, זאת אומרת או שלם או שבור, אין עקום (ואם מישהו ראה קרבון עקום זה אומר שנקרעו סיבים וממילא יש להחליף, זה לא ניתן ליישור)
    לאלומיניום יש תחום פלסטי,זאת אומרת שאחרי שהכוח שהופעל עליו חצה את התחום האלסטי שבו החומר מסוגל לחזור לצורתו המקורית, החומר ייתעוות

    עכשיו לעניין המסוקים שלנו:
    הקרבון חזק מאד, עוד לא ראיתי פעם אחת קרבון שבור במסוקי 450 (אולי זה קורה, אני אישית לא נתקלתי)
    לעומת זאת ראיתי אלומיניום עקום גם ללא תאונה קשה
    תיאורית פיזור האנרגיה היא נכונה, אבל על מה יש להגן?
    אני לא רוצה ליישר חלקים, למרות שזה אפשרי עד גבול מסויים, ובדרך כלל מתחילים לא יתעסקו ביישור אלא ממילא יחליפו
    אני לא פוסל את הגישה המצדדת באלומיניום, אישית אני מעדיף את הקרבון גם עבור מטיס מתחיל
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    גיל עזוב שטויות אני שם חלקים מטיטניום וזהו !
    ככה אני מחסל כל ויכוח בענין !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    :
    הקרבון חזק מאד, עוד לא ראיתי פעם אחת קרבון שבור במסוקי 450 (אולי זה קורה, אני אישית לא נתקלתי)
    ***חח
    בוא לכוס קפה ... ***חח

    ארבעה !!! פריימים של ה- Trex 450 בחבטה אחת - השבוע.
    אבל בהחלט .. נדיר !
    חומר מצויין
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    גיל אתה תופעה ! ואתה יודע שאני מת עליך !

    סימולטור
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    רק לידיעה:

    בום קרבון גמיש יותר מבום אלומיניום. זו עובדה שידועה בקרב יצרני מסוקים בעולם.
    זו הסיבה לדוגמא שכיום ישנן חברות שמשלבות את שני החומרים ומייצרות בום שעשוי מאלומיניום מצופה בקרבון.


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    ההשתלחות היא בגין שרלטנות של חלק מהכותבים כאן.

    יש כאן חברה טובים, עם ידיעות מפליגות, אבל יש כאלה שאינם יודעים לעצור במקומות בהם חסר להם

    ידע. אני משתדל לא להכניס את עצמי לעימותים בהם חסר לי ידע, אבל במקומות בהם יש לי ידע

    אני מרגיש בטחון מלא.

    זה דברי להפעם, מקווה שקצת החכמתם מהנושא...

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    ציטוט נכתב במקור על ידי giluriel צפיה בהודעה
    ***חח
    בוא לכוס קפה ... ***חח

    ארבעה !!! פריימים של ה- Trex 450 בחבטה אחת - השבוע.
    אבל בהחלט .. נדיר !
    חומר מצויין
    איך זה קרה ? מה ניסית לעשות ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    ההשתלחות היא בגין שרלטנות של חלק מהכותבים כאן.

    יש כאן חברה טובים, עם ידיעות מפליגות, אבל יש כאלה שאינם יודעים לעצור במקומות בהם חסר להם

    ידע. אני משתדל לא להכניס את עצמי לעימותים בהם חסר לי ידע, אבל במקומות בהם יש לי ידע

    אני מרגיש בטחון מלא.

    זה דברי להפעם, מקווה שקצת החכמתם מהנושא...

    ובכל זאת דיברת שטויות בנוגע לקרבון.
    הקרבון אלסטי יותר וחזק יותר. בגלל שהחומר לא פלסטי נדמה לך שהוא פחות גמיש.
    במקומות כמו רצפת מטוס ברור שעיקום קל ממכה לא יפריע ולכן ישימו אלומיניום. בשלדת מסוק עיקום קל או הפחתה בחוזק יכולים להפריע - בתעופה אחד המקומות בהם צריכים גמישות רבה מאוד בשילוב עם עומסים כבדים במיוחד הוא להבי הרוטור של מסוק - והם לא עשויים מאלומיניום. - אתה יכול לנחש ממה?
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    54
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    ההשתלחות היא בגין שרלטנות של חלק מהכותבים כאן.

    יש כאן חברה טובים, עם ידיעות מפליגות, אבל יש כאלה שאינם יודעים לעצור במקומות בהם חסר להם

    ידע. אני משתדל לא להכניס את עצמי לעימותים בהם חסר לי ידע, אבל במקומות בהם יש לי ידע

    אני מרגיש בטחון מלא.

    זה דברי להפעם, מקווה שקצת החכמתם מהנושא...

    מחיאות כפייםםםםםםם דניאל .
    מקווה שתתפוס באמת את השרלטן האמיתי.
    רוצה להאמין שהידע שלך רב. ולא מסתכם רק בקרבון .
    וכך תרגיש בטחון תמידי .
    שבת שלום

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    שרון גיל ניסה לעשות 3D
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    אופיר, זו לא הפעם הראשונה שאתה מנהל ויכוח בתחום שאינך בקיא בו

    מודל YOUNG של קרבון הינו 150, של אלומיניום 69

    מודל YOUNG הינו מדד לאלסטיות של חומר. ככל שהוא גבוה, החומר אלסטי פחות.

    זה אומר בגדול, שעבור אותו עומס, האלומיניום יתארך פי 2, כיוון שהוא אלסטי יותר.

    מביא חומר לקריאה, כיוון שעייפתי מהמלחמות בשרלטנים כאן בפורומים

    הטבלה הרלוונטית הינה באמצע

    אגב, שימו לב שטונגסטן הינו אחד החומרים הפחות אלסטיים שיש, עם מודל YOUNG של 650!

    http://en.wikipedia.org/wiki/Young%27s_modulus
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 26-06-2009 בשעה 19:02:51.

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    640
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    אופיר, זו לא הפעם הראשונה שאתה מנהל ויכוח בתחום שאינך בקיא בו

    מודל YOUNG של קרבון הינו 150, של אלומיניום 69

    מודל YOUNG הינו מדד לאלסטיות של חומר. ככל שהוא גבוה, החומר אלסטי פחות.

    זה אומר בגדול, שעבור אותו עומס, האלומיניום יתארך פי 2, כיוון שהוא אלסטי יותר.

    מביא חומר לקריאה, כיוון שעייפתי מהמלחמות בשרלטנים כאן בפורומים

    הטבלה הרלוונטית הינה באמצע

    אגב, שימו לב שטונגסטן הינו אחד החומרים הפחות אלסטיים שיש, עם מודל YOUNG של 650!

    http://en.wikipedia.org/wiki/Young%27s_modulus
    בטבלה שצרפת טונגסטן הוא 400, סגסוגת טונגסטן /קרביד היא 650
    מה שמביא אותנו לשאלות כמו:
    1) גם האלומיניום במסוקים אינו טהור ולכן מביא אותנו לשאלה איזה סוג סגסוגת (וכמובן יכול להיות שונה אצל יצרנים שונים ואפילו אולי בסדרות יצור שונות של אותו היצרן.
    2) חומרי הפחמן המרוכבים כל כך שונים זה מזה , סוג ואיכות השרף, סוג הסיבים, אורכם
    ובעיקר כוונם.
    כך שהחיים ממש מסובכים.

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    ציטוט נכתב במקור על ידי dani2002 צפיה בהודעה
    בטבלה שצרפת טונגסטן הוא 400, סגסוגת טונגסטן /קרביד היא 650
    מה שמביא אותנו לשאלות כמו:
    1) גם האלומיניום במסוקים אינו טהור ולכן מביא אותנו לשאלה איזה סוג סגסוגת (וכמובן יכול להיות שונה אצל יצרנים שונים ואפילו אולי בסדרות יצור שונות של אותו היצרן.
    2) חומרי הפחמן המרוכבים כל כך שונים זה מזה , סוג ואיכות השרף, סוג הסיבים, אורכם
    ובעיקר כוונם.
    כך שהחיים ממש מסובכים.


    אתה צודק דני,אין גבול לאפשרויות
    בסופו של דבר כל אחד בוחר לפי רצונו, תחושתו, אהבתו, העדפתו וכו.
    מטרת דיון כמו הנ"ל הוא לעורר את השאלה בפני מי שהשאלה מעניינת אותו, ובדרך כלל תהיה יותר מתשובה אחת חד משמעית.
    זה שאישית אני מעדיף קרבון לא אומר שדעתו של דניאל פסולה או שגויה, להיפך, זה עוד חומר למחשבה.
    ומהכרותי עם דניאל דקל למדתי לדעת שיש משקל לדבריו.
    הדבר היחיד שבאמת חשוב, זה לשמור על תרבות הדיון ולא לגלוש להתנצחויות אישיות
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    dani2002

    אני חושב שכל הפורום ישמח, כולל אני

    אם תביא נתונים יותר מדויקים על הקרבון והאלומיניום בו אנו משתמשים

    בכל מקרה זה לא ישנה את העובדה כי אלומיניום אלסטי יותר מקרבון

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •