לכל מי ש"היה לו" וכדומה, תבדקו קודם ואחר כך תגיבו.
המצב אכן מסוכן מאוד אבל אפשרי. כפי שניתן לראות בתמונה במידה ומורידים ידנית (ללא מתח במערכת רדיו) את הסוואש עד למטה, חל הניתוק המדובר.
המרחק הזה תלוי בשני גורמים- WASHOUT ARM (לא ניתן לכיוון), וLINKAGE ROD B - בדקתי (שוב) והאורך "לפי הספר".
אני לא יודע לגבי T700 ומסוקים אחרים, זה נבדק ב T600ESP.
ב600E זה גם יורד מתחת הפינים אבל החזרה תמיד תהיה במקום מכיוון שיש בראש הנ"ל יש ANTI ROTATION להבדיל מESP וNSP.
למי שיש ספקות מוזמן לראות את זה בכל עת. כנראה שעל זה אליין לא חשבו מספיק ויש צורך לבדוק לפני טיסה שאכן לא לחצנו ידנית את הסווש.
ניר.