מעין כנראה שלא הסברתי את עצמי נכון לאורך כל הדרך,אם אתה לא הבנתה אותי,יש בעיה אצלי

אנסה להיות יותר מובן:
1.רק למי שיש שלט JR מודולרי יכול לתקוע את המודול לשלט,רמת מתח ה-PPM ומתח הכניסה מתאימים לחלוטין.כאמור יש רק למנוע קצר ביציאת ה-6V .אפשר למנוע את הקצר במודול בלבד ,ואז אתה לא צריך לחתוך רגל או לעקם אותה בשלט,
השלט שלך נשאר כמו שהוא יצא מהמפעל.
2.אני הרכבתי מודול שנישלף מהשלט הסיני(לפני שהוא התחיל למכור מודולים בנפרד),לפני השליפה ראיתי באוסילוסקופ שרמת ה-PPM היא הסביבות ה-4V ,והסנוואה מוציא 10V ,לכן בניתי מחלק מתח עם נגדים(11K/10K).
3.בשלט של פוטאבה העינין מעט יותר מסובך,ראה איך שחר בן-דוד עשה.
4.עם המודול שעכשיו הסיני התחיל למכור,ההסווה תהיה יותר פשוטה כי מחלק המתח ווסט המתח כבר בנויים בתוך המודול(שלא כמו בהסווה שאני ושחר עשינו)ולכן כנראה יהיה מספיק רק לספק למודול מתח סוללה ואות PPM(שאותו אפשר יהיה לקחת מיציאת הטרינר).
בכל מקרה אני הזמנתי לעצמי את המודול החדש,ואני מתכוון להרכיב אותו לשלט JR מודולארי ואז אבדוק הכל ,והעדכן