שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 37

נושא: שיטה ערמומית של הסיני להשתיק את הלקוחות בקשר לזמן הספקה !

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,519
    תודה!
    2
    הודה 78 פעמים ב 48 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שיטה ערמומית של הסיני להשתיק את הלקוחות בקשר לזמן הספקה !

    היי לכולם,

    גם אני לא כל-כך מבין את ההתנפלות עליהם. הם בדרך-כלל בסדר, וכשהם לא - הם מתנצלים. אין להם סיבה לא להוציא משלוחים מוקדם ככל האפשר.
    בכל מקרה, לדעתי כדאי שתשקלו מחדש את הפניה אליהם, במיוחד פניות כאלה שניתן לפרש כתוקפניות/מאיימות, כפי שהוצעו בעבר. כל הלקוחות בארץ הם טיפה בים המכירות שלהם, והם לא צריכים להיות מוטרדים יותר מידי, במיוחד כי אין להם תחרות מי-יודע-מה. אני מניח שרבים כאן יודעים על מקרים בהם חנויות סירבו לעבוד עם ישראלים באופן גורף בגלל ריבוי מקרים "לא נעימים" - לא כדאי להגיע למצב כזה. בנוסף, בגלל הבדלי תרבות וחקיקה, לפעמים מה שאצלנו נתפס כבקשה לגיטימית והוגנת, עלול להשמע בצד השני כחוצפה/יהירות/תוקפנות.
    בואו נחכה בסבלנות כמו שהם ביקשו, ונראה מה קורה. פעמים רבות העיכובים הם בגלל סיבות אובייקטיביות - עומס גדול לפני חגים, חופשות וכו'.
    נערך לאחרונה על ידי ZigiStar; 20-07-2009 בשעה 12:17:31.
    טורניג'י - אבל מעליך!
    .Three of my favorite inventions are PC, RC and AC

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שיטה ערמומית של הסיני להשתיק את הלקוחות בקשר לזמן הספקה !

    ציטוט נכתב במקור על ידי ZigiStar צפיה בהודעה
    היי לכולם,

    גם אני לא כל-כך מבין את ההתנפלות עליהם. הם בדרך-כלל בסדר, וכשהם לא - הם מתנצלים. אין להם סיבה לא להוציא משלוחים מוקדם ככל האפשר.
    בכל מקרה, לדעתי כדאי שתשקלו מחדש את הפניה אליהם, במיוחד פניות כאלה שניתן לפרש כתוקפניות/מאיימות, כפי שהוצעו בעבר. כל הלקוחות בארץ הם טיפה בים המכירות שלהם, והם לא צריכים להיות מוטרדים יותר מידי, במיוחד כי אין להם תחרות מי-יודע-מה. אני מניח שרבים כאן יודעים על מקרים בהם חנויות סירבו לעבוד עם ישראלים באופן גורף בגלל ריבוי מקרים "לא נעימים" - לא כדאי להגיע למצב כזה. בנוסף, בגלל הבדלי תרבות וחקיקה, לפעמים מה שאצלנו נתפס כבקשה לגיטימית והוגנת, עלול להשמע בצד השני כחוצפה/יהירות/תוקפנות.
    בואו נחכה בסבלנות כמו שהם ביקשו, ונראה מה קורה. פעמים רבות העיכובים הם בגלל סיבות אובייקטיביות - עומס גדול לפני חגים, חופשות וכו'.
    +1
    לא יכולתי לנסח את זה יותר טוב...
    גם אני חיכיתי בסבלנות ל 4 חבילות, שהגיעו במבול אחת אחרי השנייה תוך יומיים.

    נ.ב
    אל לנו לשכוח לזרוק מילה טובה כשהם ישתפרו...
    נערך לאחרונה על ידי sharonx; 21-07-2009 בשעה 00:40:05.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •