תגובה להודעה: שיטה ערמומית של הסיני להשתיק את הלקוחות בקשר לזמן הספקה !

נכתב במקור על ידי
ZigiStar
היי לכולם,
גם אני לא כל-כך מבין את ההתנפלות עליהם. הם בדרך-כלל בסדר, וכשהם לא - הם מתנצלים. אין להם סיבה לא להוציא משלוחים מוקדם ככל האפשר.
בכל מקרה, לדעתי כדאי שתשקלו מחדש את הפניה אליהם, במיוחד פניות כאלה שניתן לפרש כתוקפניות/מאיימות, כפי שהוצעו בעבר. כל הלקוחות בארץ הם טיפה בים המכירות שלהם, והם לא צריכים להיות מוטרדים יותר מידי, במיוחד כי אין להם תחרות מי-יודע-מה. אני מניח שרבים כאן יודעים על מקרים בהם חנויות סירבו לעבוד עם ישראלים באופן גורף בגלל ריבוי מקרים "לא נעימים" - לא כדאי להגיע למצב כזה. בנוסף, בגלל הבדלי תרבות וחקיקה, לפעמים מה שאצלנו נתפס כבקשה לגיטימית והוגנת, עלול להשמע בצד השני כחוצפה/יהירות/תוקפנות.
בואו נחכה בסבלנות כמו שהם ביקשו, ונראה מה קורה. פעמים רבות העיכובים הם בגלל סיבות אובייקטיביות - עומס גדול לפני חגים, חופשות וכו'.
+1 
לא יכולתי לנסח את זה יותר טוב...
גם אני חיכיתי בסבלנות ל 4 חבילות, שהגיעו במבול אחת אחרי השנייה תוך יומיים.
נ.ב
אל לנו לשכוח לזרוק מילה טובה כשהם ישתפרו...
נערך לאחרונה על ידי sharonx; 21-07-2009 בשעה 00:40:05.
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm