אוקיי
מצויין אנחנו מקווים שזה באמת כך.
ערן.
אני חושב שהביקורת שנשמעה כאן אמנם יצאה טיפה משליטה אבל אתה חייב להבין שכנראה יש דברים בגו בהתנהלות הכללית בחנות.
לא סתם מישהו עומד על רגליו האחוריות בעניין הזה ואתה כאחד שאומר שלא מעורב שם כך או כך בטח שלא צריך לקחת את הדברים אישית ולענות במקום החנות.

ירצה בעל החנות להסביר עצמו, יסביר - אני אישית לא חושב שהוא חייב למישהו משהו ואם הוא רוצה למכור משהו ב- 100$ יותר ממה שעולה בחו"ל זו זכותו המלאה להצהיר איזה מחיר שהוא רוצה, לא צריך לפרוש כאן את מערכת התשלומים החודשית של החנות, עלויות, רווחים - זה לא מעניין את אף אחד.
מישהו אמר לי פעם מישפט נכון:
"זה הכסף שלך וזו הסחורה שלי" - כל אחד יעשה מה טוב בעיניו.
לבריאות ובלי עצבים מיותרים.