שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 19 מתוך 19

נושא: כמה שאלות של מתחילים

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    489
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות של מתחילים

    טוב היו פה כמה דברים שהם לא בידיק נכונים אז אני ינסה לתקן מה שאני יכול
    אופצית הFAST זאת אופציה של טעינה מהירה של 5A שזה מטורף וזה יקצר לך את חיי הבטריה בהמות אני לא הייתי ממליץ אף פעם ככה.
    אם יש לך סוללה של 1800 מילי אפמפר תטעין על 1.8A או פחות...
    ובקשר לפריקה אל תגיע לפחות מ10.5V שזה יתן לך פלוס מינוס 7 דקות של ריחופים שזה הרבה..
    אורן עובד
    צוות הרכבת פ"ת

    למכירה TREX 500

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    152
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות של מתחילים

    שלום ותודה לכל המגיבים,
    אני לא כ"כ מבין למה פוסטים מהסוג הזה הופכים לזירת איגרוף.
    בכל אופן נשארתי קצת מבולבל ,

    מישהו יכול לומר לי בבקשה באופן חד משמעי שאינו משתמע לשתי פנים

    1-האם במטען TURNIGY ACCUCELL- 6 כדאי להטעין באופציית FAST על 0.8 AMPER
    2-יש ברשותי סוללת ZIPPY 2250 ma ,מהו המתח המינימאלי שיכול להשאר בסוללה בכדי שלא אפגע.
    3-יצא לי להחליף spindle shaft שמתי לב שהוא עובר דרך 4 גומיות שחורות עגולות,מה תפקידן,וכיצד אני יודע שהן שחוקות ושצריך להחליפן.


    תודה

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות של מתחילים

    ציטוט נכתב במקור על ידי orenw78 צפיה בהודעה
    שלום ותודה לכל המגיבים,
    אני לא כ"כ מבין למה פוסטים מהסוג הזה הופכים לזירת איגרוף.
    בכל אופן נשארתי קצת מבולבל ,

    מישהו יכול לומר לי בבקשה באופן חד משמעי שאינו משתמע לשתי פנים

    1-האם במטען TURNIGY ACCUCELL- 6 כדאי להטעין באופציית FAST על 0.8 AMPER
    2-יש ברשותי סוללת ZIPPY 2250 ma ,מהו המתח המינימאלי שיכול להשאר בסוללה בכדי שלא אפגע.
    3-יצא לי להחליף spindle shaft שמתי לב שהוא עובר דרך 4 גומיות שחורות עגולות,מה תפקידן,וכיצד אני יודע שהן שחוקות ושצריך להחליפן.

    תודה
    1. אני חושב שקודמי כבר ענו לך על השאלה הזאת
    2. ללא קשר לנפח הסוללה, המתח המינימלי אליו אפשר להגיע בלי להרוס את התאים הוא כ-3 עד 3.3 וולט לכל תא בנפרד כלאמר בסוללת 3 תאים 9.9V אבל!! וזה אבל גדול, כדי לשמור על חיי הסוללה לאורך זמן מומלץ לא לפרוק את הסוללה יותר מ- 3.7-3.8V לכל תא כלאמר 11.1 וולט לסוללת 3 תאים
    3. הגומיות השחורות האלה שמם הוא הדמפרים (DAMPNERS) או ה-O RING תפקידן של הגומיות האלה הוא לספק שיכוך בין הלהבים הראשיים לבין שאר מערכת הראש והמסוק, על מנת להפוך את המסוק יותר קל לשליטה, ככל שהדמפרים יהיו רכים יותר, כך המסוק יהיה יותר עצל בתגובותיו, ככל שהדמפרים יהיו קשיחים יותר הם פחות ישככו את תגובות המסוק והמסוק יטוס "חד" יותר בתגובותיו בנוסף יהיה צורך להשתמש במהירויות ראש גבוהות עם דמפרים קשיחים כדי למנוע רעידות למעלה ולמטה של המסוק (תופעה שנקראת BOBBING )
    הדרך לדעת אם הדמפרים נשחקים היא קודם כל שאתה מרגיש נהיה עצל יותר בתגובותיו ממה שהיה קודם, ועל ידי נדנוד הספינדל למעלה ולמטה בתוך הבלוק הראשי (איפה שהדמפרים נכנסים) ובדיקת מידת ההתנגדות, אם אתה מרגיש שהמסוק נהיה "עצל " בתגובותיו ואתה רואה שאתה יכול לנדנד את הספינדל בקלות כלאמר שהדמפרים נשחקו, כמובן שניתן להסתכל על הדמפרים ולראות שהם שחוקים, הם פשוט נראים שחוקים ולא חלקים, עם קצת חורים קטנים על פני השטח. אני אישית החלפתי את הדמפרים שלי לדמפרים של TRUEBLOOD האדומים שנמכרים ברדי הלי והם בינתיים אחרי שנה של טיסות לא מראים שום סימנים לשחיקה, יש לציין שהם הופכים את המסוק לחד יותר בתגובותיו, לכן צעד זה אינו מומלץ למתחיל בשלב הריחופים
    זהו מקווה שעזרתי ותאמר לי אם יש לך עוד שאלות
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות של מתחילים

    ציטוט נכתב במקור על ידי orenoved צפיה בהודעה
    טוב היו פה כמה דברים שהם לא בידיק נכונים אז אני ינסה לתקן מה שאני יכול
    אופצית הFAST זאת אופציה של טעינה מהירה של 5A שזה מטורף וזה יקצר לך את חיי הבטריה בהמות אני לא הייתי ממליץ אף פעם ככה.
    אם יש לך סוללה של 1800 מילי אפמפר תטעין על 1.8A או פחות...
    ובקשר לפריקה אל תגיע לפחות מ10.5V שזה יתן לך פלוס מינוס 7 דקות של ריחופים שזה הרבה..
    ממה שהבנתי זה לא כל כך נכון ... אופצית FAST במטענים מטעינה בזרם שאתה מחליט ... הרעיון הוא שהיא מטעינה עד 90-95 אחוז מהסוללה ואתה חוסך את הטעינה האיטית של העוד 20 אחוז האחרונים .... וגם זה מאריך את חיי הסוללה

    פותח התרד
    אם יש לך סוללה 2250mha ואתה רוצה לטעון בקצב 1C אתה צריך להטעין אותה ב 2.2A ובמצב FAST ( מומלץ יותר ) ולא צריכה להיות בעיה
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות של מתחילים

    ציטוט נכתב במקור על ידי orenoved צפיה בהודעה
    טוב היו פה כמה דברים שהם לא בידיק נכונים אז אני ינסה לתקן מה שאני יכול
    אופצית הFAST זאת אופציה של טעינה מהירה של 5A שזה מטורף וזה יקצר לך את חיי הבטריה בהמות אני לא הייתי ממליץ אף פעם ככה.
    טעות ידידי...ה-FAST זהו מצב שבו המטען מפסיק להטעין לפני השלב האחרון של הטעינה. במצב זה הסוללה נטענת עד ל-90-95%, וזה המצב המומלץ לטעינה בכדי להעריך את חיי הסוללה.
    את זרם הטעינה במצב FAST אתה קובע לפני הטעינה.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •