הרכיב שחוצץ בין הבקר שעובד מהסוללה הראשית למקלט שניזון מהסוללה המשנית שמו אופטו-קפלר. זהו רכיב שמעביר מידע בכיוון אחד בלבד. מכיוון הלד לכיוון הפוטו טרנזיסטור. בכך נמנעת העברת רעשים ממיתוג המנוע לכיוון המקלט דרך קו הסיגנל והאדמה. היתרון הגדול באופטו-קפלר שהוא רכיב שניתן להציף כלומר לא לשתף את האדמות של שני המעגלים וכך למנוע העברת רעשים גם דיפרנציאליים וגם רעשי אות משותף common mode
הבידוד הגלווני מונע נזק פיזי למקלט בזמן כשל של הבקר.

שחר