שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 48

נושא: הכלי (טירקס) הבא מבית ALIGN....

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    116
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הכלי (טירקס) הבא מבית ALIGN....

    אני לא מבין מה כול כך מסובך ליצר מנוע בנזין עם הספק דומה לשל נייטרו.תעלה לו את הסל"ד ל20.000 ותגדיל אותו קצת.ברור לי שבנזין לא דליק כמו נייטרו אבל זה אפשרי.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הכלי (טירקס) הבא מבית ALIGN....

    ציטוט נכתב במקור על ידי שלומי לוי צפיה בהודעה
    אני לא מבין מה כול כך מסובך ליצר מנוע בנזין עם הספק דומה לשל נייטרו.תעלה לו את הסל"ד ל20.000 ותגדיל אותו קצת.ברור לי שבנזין לא דליק כמו נייטרו אבל זה אפשרי.
    הם עדיין לא חזקים באותה מידה של ניטרו, על מנת להפיק ביצועים גבוהים ממנועי בנזין, מסבים אותם למתנול, בד"כ לשימושי מירוצים.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הכלי (טירקס) הבא מבית ALIGN....

    ציטוט נכתב במקור על ידי שלומי לוי צפיה בהודעה
    אני לא מבין מה כול כך מסובך ליצר מנוע בנזין עם הספק דומה לשל נייטרו.תעלה לו את הסל"ד ל20.000 ותגדיל אותו קצת.ברור לי שבנזין לא דליק כמו נייטרו אבל זה אפשרי.
    אני חושב שניתן להסיק באופן די בטוח שבכל זאת לייצר מנוע בנזין שיעבוד כמו ניטרו ב-20K סל"ד זה לא עניין של מה בכך, אחרת היינו רואים מנועים כאלו בכל פינה ?
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הכלי (טירקס) הבא מבית ALIGN....

    ציטוט נכתב במקור על ידי שלומי לוי צפיה בהודעה
    אני לא מבין מה כול כך מסובך ליצר מנוע בנזין עם הספק דומה לשל נייטרו.תעלה לו את הסל"ד ל20.000 ותגדיל אותו קצת.ברור לי שבנזין לא דליק כמו נייטרו אבל זה אפשרי.
    התערובת פחות נפיצה ונותנת פחות לחץ, לכן מגדילים את הבוכנה והתוצאה היא יחס גודל/משקל רע יותר. אני חושב שיש גם בעיה של קירור - הניטרו נותן גם קירור למנוע.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •