שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: האם יש לי טעם לקנות סוללה דור 3

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האם יש לי טעם לקנות סוללה דור 3

    פרט לזה שאפשר (ולא רצויי) להטעין אותן ב-5C הן מצטיינות בהיתנגדות פנימית נמוכה, וזה נותן יותר מתח תחת עומס ולכן הן מתחממות פחות, פחות חום יותר בריא לסוללה-לכן הן מחזיקות יותר מחזורי טעינה(אורך חיים).
    בבדיקות שבצעו בסוללות של היפני, עם 5 תאים הסוללות הנ"ל מחזיקות את אותו המתח כמו של 6 תאים בסוללה אחרת!!
    לסוללות הנ"ל יש המון היתרונות על פני סוללות אחרות, וטעינה של 5C זה לא ההיתרון החשוב, זה רק בונוס(לדעתי בונוס מיותר למי שמטעין בבית).

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האם יש לי טעם לקנות סוללה דור 3

    ציטוט נכתב במקור על ידי leetal צפיה בהודעה
    פרט לזה שאפשר (ולא רצויי) להטעין אותן ב-5C הן מצטיינות בהיתנגדות פנימית נמוכה, וזה נותן יותר מתח תחת עומס ולכן הן מתחממות פחות, פחות חום יותר בריא לסוללה-לכן הן מחזיקות יותר מחזורי טעינה(אורך חיים).
    בבדיקות שבצעו בסוללות של היפני, עם 5 תאים הסוללות הנ"ל מחזיקות את אותו המתח כמו של 6 תאים בסוללה אחרת!!
    לסוללות הנ"ל יש המון היתרונות על פני סוללות אחרות, וטעינה של 5C זה לא ההיתרון החשוב, זה רק בונוס(לדעתי בונוס מיותר למי שמטעין בבית).
    מסכים עם כל מילה, אפשר להרגיש את ההבדל בהטסה ולמרות שההספק גבוה יותר עם דור 3 מאחר והמתח לא נופל, הסוללה יורדת קרה לאחר הטיסה.
    בגלל ההתנגדות הפנימית הנמוכה.
    בסוף שבוע האחרון הטסתי עם 2 סוגי הסוללות על אותו טיסן והיה הבדל ממשי בינהן.
    אני גם יכול להניח שאורך החיים שלהן ארוך יותר כי אינן מתחממות
    גבי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •