שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 142

נושא: דלק cool power

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק cool power

    ציקי.
    שמע אחינו אמת הקטנת תא הבערה והגדלת הקומפרסיה בסופו של דבר אמורה להגביר בלאי.
    לומר לך תאמת... המחירים של החלקים היום ממש לא בשמיים... יאללה טוס, תהנה וכשיגמר יגמר מה לעשות?
    אנחנו רוצים להנות בסופו של דבר לא?
    חרדות, חישובים כן בלאי לא פלג מוציאים לנו את ההנאה מההטסה.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק cool power

    עמית
    אחינו לא אחינו
    אני מכיר מספר אנשים בתחביב הזה שהשתמשו לא פעם בביטוי "יאללה טוס" ושילמו בסוף לא מעט כסף.
    ציפיתי לתשובה קצת יותר מקצועית ורצינית (ראה ערך ליאור) אבל עזוב, אם הנושא לא מעניין אז בו נרד מזה.
    מצטער שהוצאתי לך את העניין מההטסה
    ציקי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק cool power

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    עמית
    אחינו לא אחינו
    אני מכיר מספר אנשים בתחביב הזה שהשתמשו לא פעם בביטוי "יאללה טוס" ושילמו בסוף לא מעט כסף.
    ציפיתי לתשובה קצת יותר מקצועית ורצינית (ראה ערך ליאור) אבל עזוב, אם הנושא לא מעניין אז בו נרד מזה.
    מצטער שהוצאתי לך את העניין מההטסה
    ציקי



    היי ציקי,
    הורדת אטם הראש או לחילופין שימוש באטם דק יותר אכן מקטינה את תא הבערה ע"מ להעלות את יחס הדחיסה, אך שים לב - אתה שומר על יחס בערה מתאים לדלק שבשימוש.
    המצב המסוכן לחלקי המנוע הוא הקטנת התא / קידום ההצתה למצב בו ההצתה היא מוקדמת עד כדי דטונטיבית (מלשון דטונציה - פיצוץ, להבדיל מ"דפלגרציה" שהיא בערה תקינה) - במצב זה קיימת סכנה ממשית למכלולי המנוע ובכללם הבוכנה, הטלטל והקראנק.
    לראייה OS עצמם מספקים עם המנועים שני שימסים בגדלים שונים - בדיוק לצורך שינויים אלו.

    מעבר לדלק אחר כמו כל שינוי, דורש תחזוקה שונה - לאו דווקא בתדירות גבוהה יותר (ייתכן אף שההפך הוא הנכון). אך ע"מ לתת תשובה אמיתית ל MTBF חדש או אינטרוול טיפולים - צריך לצבור שעות על דלק כזה או אחר.
    מהניסיון הקצר שיש לי עם הדלק החדש אני מניח שהבלאי האמיתי יגיע דווקא מכיוון אחר ולאו דווקא מכיוון המכלולים שצויינו קודם לכן, אלא יותר מכיוון המיסבים שהבלאי שלהם (ממה שלי יצא לחוות) מואץ בהשוואה ל CP (ככל הנראה עקב צורך בעבודה עם תערובת "ענייה" יותר = שימון פחות טוב למיסבים).

    שבת שלום (הולכים להטיס)!
    ליאור

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק cool power

    ליאור
    תודה רבה, כמו תמיד תשובה מקצועית ולעניין.
    למדתי,הפנמתי וזהו מידע חשוב לאלו שמשתמשים בתחליף הניטרו.
    שבת שלום והטסות מוצלחות.
    ציקי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    4
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק cool power

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    ציקי.
    שמע אחינו אמת הקטנת תא הבערה והגדלת הקומפרסיה בסופו של דבר אמורה להגביר בלאי.
    לומר לך תאמת... המחירים של החלקים היום ממש לא בשמיים... יאללה טוס, תהנה וכשיגמר יגמר מה לעשות?
    אנחנו רוצים להנות בסופו של דבר לא?
    חרדות, חישובים כן בלאי לא פלג מוציאים לנו את ההנאה מההטסה.
    יש לי שאלה,נניח שהמנוע לא חדש.וכבר יש איבוד קומפרסיה ,האם הורדת השימס תפגע בביצועים?
    אז זהו,שלא.לכן מה שאתה אומר איננו מדויק.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •