אני הבנתי שלא מזמן, המהנדס הראשי של OS יצא בהצהרה שאין צורך בהרצה, פשוט לכוון סיכה ולעלות.
ויש בזה גם הגיון.
במנוע 50 הבא שלי זה מה שאני הולך לעשות
רק מה, לתת 2-3 טיסות בעדינות ואז לתת בראש, ככה המנוע מתיישב יפה במקום, עקב העבודה.
אני הבנתי שלא מזמן, המהנדס הראשי של OS יצא בהצהרה שאין צורך בהרצה, פשוט לכוון סיכה ולעלות.
ויש בזה גם הגיון.
במנוע 50 הבא שלי זה מה שאני הולך לעשות
רק מה, לתת 2-3 טיסות בעדינות ואז לתת בראש, ככה המנוע מתיישב יפה במקום, עקב העבודה.
נערך לאחרונה על ידי asafsee; 12-10-2009 בשעה 14:55:35.
לא שאני לא מסכים עם האמירה - אבל איפה פורסם העניין עם המהנדס שציינת ?
מעבר לכך, אשמח לפרט עם כל מי שירצה את הטכניקה בה אני נוהג, אך לא מעל דפי הפורום ע"מ לא ליצור דיון מיותר כפי שקורה בכל פעם - המנועים שלי לרוב חזקים מאוד ועובדים לתקופה ארוכה מאוד. כל המעוניין מוזמן ליצור קשר: 0542883979
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
בחוברת כתוב לפתוח סיכה סיבוב וחצי מעבר לפתיחה הרגילה (שהיא כסיבוב וחצי).
משמעות הדבר שההרצה מתבצעת בפתיחה של 3-2.5 סיבובי סיכה.
לא מפורט כמה מיכלים אבל מצויין שנדרשת הרצה קצרה (זה כבר נתון לפירוש).
3 מיכלים לדעתי מספיקים בהחלט.
אני מבצע 2 ראשונים בריחוף ומשתדל להיות באיזור המקסימום 60% מצערת מנוע ומיכל שלישי כמו בשמחת תורה (הקפות קלילות בשטח) כמובן שבנורמל מבלי לאמץ את המנוע.
לאחר מכן סוגר סיכה לכיוון מדוייק יותר אבל שומר על מנוע מעט עשיר לכ 2 מיכלים נוספים ואז מכוון מדוייק.
בהרצה אינני נוגע כלל בסיכה הנגדית.
ליאור
אם יש לך מה לתקן תרגיש חופשי.
תמיד אשמח ללמוד על שיטה טובה יותר.
בעניין ההרצה אין הוראות מפורשות מ OS ולך יש קצת יותר ניסיון אז קדימה אני באמת מעוניין לדעת אם כדאי לבצע משהו שונה או אם אני מחמיץ משהו.
אני רוצה לראות שמישהו ינסה להפוך את השירשור לריב !!!
ציקי
נערך לאחרונה על ידי ziki; 12-10-2009 בשעה 15:18:14.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il