שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 39

נושא: הרצה ל OS 50

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה ל OS 50

    אני הבנתי שלא מזמן, המהנדס הראשי של OS יצא בהצהרה שאין צורך בהרצה, פשוט לכוון סיכה ולעלות.
    ויש בזה גם הגיון.
    במנוע 50 הבא שלי זה מה שאני הולך לעשות
    רק מה, לתת 2-3 טיסות בעדינות ואז לתת בראש, ככה המנוע מתיישב יפה במקום, עקב העבודה.
    נערך לאחרונה על ידי asafsee; 12-10-2009 בשעה 14:55:35.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה ל OS 50

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafsee צפיה בהודעה
    אני הבנתי שלא מזמן, המהנדס הראשי של OS יצא בהצהרה שאין צורך בהרצה, פשוט לכוון סיכה ולעלות.
    ויש בזה גם הגיון.
    במנוע 50 הבא שלי זה מה שאני הולך לעשות
    רק מה, לתת 2-3 טיסות בעדינות ואז לתת בראש, ככה המנוע מתיישב יפה במקום, עקב העבודה.
    לא שאני לא מסכים עם האמירה - אבל איפה פורסם העניין עם המהנדס שציינת ?

    מעבר לכך, אשמח לפרט עם כל מי שירצה את הטכניקה בה אני נוהג, אך לא מעל דפי הפורום ע"מ לא ליצור דיון מיותר כפי שקורה בכל פעם - המנועים שלי לרוב חזקים מאוד ועובדים לתקופה ארוכה מאוד. כל המעוניין מוזמן ליצור קשר: 0542883979
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה ל OS 50

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafsee צפיה בהודעה
    אני הבנתי שלא מזמן, המהנדס הראשי של OS יצא בהצהרה שאין צורך בהרצה, פשוט לכוון סיכה ולעלות.
    ויש בזה גם הגיון.
    במנוע 50 הבא שלי זה מה שאני הולך לעשות
    רק מה, לתת 2-3 טיסות בעדינות ואז לתת בראש, ככה המנוע מתיישב יפה במקום, עקב העבודה.
    בחוברת כתוב לפתוח סיכה סיבוב וחצי מעבר לפתיחה הרגילה (שהיא כסיבוב וחצי).
    משמעות הדבר שההרצה מתבצעת בפתיחה של 3-2.5 סיבובי סיכה.
    לא מפורט כמה מיכלים אבל מצויין שנדרשת הרצה קצרה (זה כבר נתון לפירוש).
    3 מיכלים לדעתי מספיקים בהחלט.
    אני מבצע 2 ראשונים בריחוף ומשתדל להיות באיזור המקסימום 60% מצערת מנוע ומיכל שלישי כמו בשמחת תורה (הקפות קלילות בשטח) כמובן שבנורמל מבלי לאמץ את המנוע.
    לאחר מכן סוגר סיכה לכיוון מדוייק יותר אבל שומר על מנוע מעט עשיר לכ 2 מיכלים נוספים ואז מכוון מדוייק.
    בהרצה אינני נוגע כלל בסיכה הנגדית.

    ליאור
    אם יש לך מה לתקן תרגיש חופשי.
    תמיד אשמח ללמוד על שיטה טובה יותר.
    בעניין ההרצה אין הוראות מפורשות מ OS ולך יש קצת יותר ניסיון אז קדימה אני באמת מעוניין לדעת אם כדאי לבצע משהו שונה או אם אני מחמיץ משהו.
    אני רוצה לראות שמישהו ינסה להפוך את השירשור לריב !!!
    ציקי
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 12-10-2009 בשעה 15:18:14.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה ל OS 50

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafsee צפיה בהודעה
    אני הבנתי שלא מזמן, המהנדס הראשי של OS יצא בהצהרה שאין צורך בהרצה, פשוט לכוון סיכה ולעלות.
    ויש בזה גם הגיון.
    במנוע 50 הבא שלי זה מה שאני הולך לעשות
    רק מה, לתת 2-3 טיסות בעדינות ואז לתת בראש, ככה המנוע מתיישב יפה במקום, עקב העבודה.
    מאוד לא מסכים, הרצה בלי בדיקת טמפרטורה זה מתכון להריסת מנוע - יש לך סימוכין לציטוט של המהנדס?
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה ל OS 50

    ציטוט נכתב במקור על ידי אופיר נחום צפיה בהודעה
    מאוד לא מסכים, הרצה בלי בדיקת טמפרטורה זה מתכון להריסת מנוע - יש לך סימוכין לציטוט של המהנדס?
    הגזמת קצת אופיר לא?
    שימוש בדלק נכון ופתיחת סיכה של כ 2.5 סיבובים מבטיחה הרצה עם מנוע עשיר.
    כל עניין בדיקת הטמפרטורה הוא בעל ערך מוסף אבל בהחלט שאינו חובה או מוביל להרס מנוע.
    ציקי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •