שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

נושא: איך אני בודק את מצב הסוללה

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך אני בודק את מצב הסוללה

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    ????
    עכשיו אני מופתע - אתה יכול להסביר ?
    מגיע לסל"דים מטורפים וכתוצאה מכך מתחמם, אם זה אוטראנר מסוכן להחזיק אותו ביד לבדיקה, בגלל שאין פרופ בדר"כ המנוע לא יקבל את הארור שהוא מתוכנן לעבוד בו ויתחמם.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך אני בודק את מצב הסוללה

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    מגיע לסל"דים מטורפים וכתוצאה מכך מתחמם, אם זה אוטראנר מסוכן להחזיק אותו ביד לבדיקה, בגלל שאין פרופ בדר"כ המנוע לא יקבל את הארור שהוא מתוכנן לעבוד בו ויתחמם.
    פרט לסל"ד הגבוה אני לא רואה סיבה שבגינה אסור להפעיל מנוע בריקם.
    כדי שמנוע יתחמם הוא צריך "לייצר" הספק=זרםXמתח ובריקם הזרם נמוך מאוד, ייקח הרבה מאוד זמן אם בכלל כדי שמנוע יתחמם בריקם, לרוב החום שנוצר בגין ההספק בריקם מתפוגג בקלות בקרינה דרך גוף המנוע.

    למעט סיזלים ששם זה סוג של הימור בגלל איכות החומרים\ייצור, לא קל להגיע לסל"ד שעלול לפרק מנוע - ואל תעשה לי חשבון תיאורטי של KV, זה מדוייק בעיקר לתיאוריה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איך אני בודק את מצב הסוללה

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    פרט לסל"ד הגבוה אני לא רואה סיבה שבגינה אסור להפעיל מנוע בריקם.
    כדי שמנוע יתחמם הוא צריך "לייצר" הספק=זרםXמתח ובריקם הזרם נמוך מאוד, ייקח הרבה מאוד זמן אם בכלל כדי שמנוע יתחמם בריקם, לרוב החום שנוצר בגין ההספק בריקם מתפוגג בקלות בקרינה דרך גוף המנוע.

    למעט סיזלים ששם זה סוג של הימור בגלל איכות החומרים\ייצור, לא קל להגיע לסל"ד שעלול לפרק מנוע - ואל תעשה לי חשבון תיאורטי של KV, זה מדוייק בעיקר לתיאוריה.
    אתה מדבר מתיאוריה. אני ממקום אחר. אתה מוזמן לבדוק למרות שאני לא ממליץ
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •