"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
פרט לסל"ד הגבוה אני לא רואה סיבה שבגינה אסור להפעיל מנוע בריקם.
כדי שמנוע יתחמם הוא צריך "לייצר" הספק=זרםXמתח ובריקם הזרם נמוך מאוד, ייקח הרבה מאוד זמן אם בכלל כדי שמנוע יתחמם בריקם, לרוב החום שנוצר בגין ההספק בריקם מתפוגג בקלות בקרינה דרך גוף המנוע.
למעט סיזלים ששם זה סוג של הימור בגלל איכות החומרים\ייצור, לא קל להגיע לסל"ד שעלול לפרק מנוע - ואל תעשה לי חשבון תיאורטי של KV, זה מדוייק בעיקר לתיאוריה.