שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16

נושא: סוללה שנגמרת במהלך טיסה - מה עושים?

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללה שנגמרת במהלך טיסה - מה עושים?

    ציטוט נכתב במקור על ידי giluriel צפיה בהודעה
    Wondered ..
    אני נדחף כאן לדיון מלומד אבל שתי קטנות לטובת העניין:
    1. לגבי הטיימר שלך, לדעתי אתה פשוט לא מפעיל אותו. ז"א לא אומר לו להתחיל לספור אחורה.
    2. - הרבה יותר חשוב - אני לוקח הימור שבבקר שלך יש הגדרה מתי הוא מחליט שהסוללה חלשה ואז הוא מוריד סל"ד. בדר"כ ישנם שני מתחים שניתן לבחור בינהם (בבקר המקורי של אליין לדוגמה זה משהו כמו 3.8 ו- 3.2 און משהו דומה. אני שולף מהזיכרון)
    לעצם העניין, לדעתי הבקר שלך מכוןן כרגע למתט הגבוה ואתה פשוט יורד מוקדם מהר מידיי.

    תוריד אותו למתח הנמוך יותר ואז תגלה את ההבדל האמיתי בין חשמל לדלק -
    אתה תתחיל להרגיש פתאום שמתחיל להיגמר לך הכח ותוכל להנחית כמו שצריך , עדיין בלי שהבקר יתערב.
    ד"א, מי שמתחיל בחשמלי ועובר אח"כ לדלק (כמו עבדך הנאמן) סובל מהעדר האינדיקציה הזו של ירידה בביצועים. בדלק הוא פשוט טס וטס וטס ו......נגמר בלי שום התראה מוקדמת.

    My 2 cents גיל
    מסכים ב 100%
    אלו הפעולות שיש לעשות (תיכנות נכון של הבקר + טיימר בשלט).
    כל באזר על המסוק מיותר לחלוטין.
    הייתי רק מוסיף הערה אחת והיא לבדוק תמיד כמה זמן המסוק טס על כל סוללה וכמה קיבולת הוכנסה חזרה בטעינה ובהתאם לכך לתכנן את ההטסה הבאה עם אותה סוללה לפי החישוב שעודד הציג.
    זה המחיר שמשלמים בחשמלי, פחות סיכון לקאט מנוע אבל יותר מעקב ותיעוד של מצב המערכת (סוללות).
    ציקי
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 24-10-2009 בשעה 07:34:58.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •