שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16

נושא: על הסיכה במנוע

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    633
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על הסיכה במנוע

    אוקי תודה רבה לשלושתכם
    הרבה פעמים אני מכוון את הסיכה למקסימום סלד ולא מחזיר אחורה כמו שאמרתה עוד איזה קליק
    כדי שהוא יהיה קצת עשיר

    קרה לי כמה פעמים שכוונתי את המנוע למקסימום סל"ד בלי לעשות עוד קליק שיהיה קצת עשיר

    ואז לפעמים שאני מעלה סל"ד בבת אחת מ המינום למקסימום הוא נכבה לי
    אז לאיזה כיוון אני אמור לכוון ליותר עשיר או יותר דליל?

    תודה רבה שוב
    יוסי
    Dx7
    trainer solo star -ז"ל
    su 29 3D קרש חשמלי
    su 29 3D קרש דלק
    EXTRA 300 EPP מהסיני.
    וכל סוגי טיסני הקאפה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: על הסיכה במנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי yosi678 צפיה בהודעה
    הרבה פעמים אני מכוון את הסיכה למקסימום סל"ד ולא מחזיר אחורה כמו שאמרת עוד איזה קליק
    כדי שהוא יהיה קצת עשיר

    קרה לי כמה פעמים שכוונתי את המנוע למקסימום סל"ד בלי לעשות עוד קליק שיהיה קצת עשיר

    ואז לפעמים שאני מעלה סל"ד בבת אחת מ המינום למקסימום הוא נכבה לי
    אז לאיזה כיוון אני אמור לכוון ליותר עשיר או יותר דליל?
    יוסי,


    קודם כל, חובה למצוא את שיא הסל"ד וגם חובה להעשיר בחזרה... ולא מדובר ב-"איזה קליק", אלא ביותר מזה!

    אם לא תעשה את זה, הת'רד הבא שתתחיל כאן יהיה "למה הלך לי המנוע?"... רק אתה תהיה אשם בכך, שלא נשמעת לאלה שמייעצים לך כאן.

    גם לכך שסל"ד המטרה הוא מעט עשיר, כשהטיסן עם האף למעלה, יש סיבה טובה.
    והיא; שזה המצב בו למנוע הכי קשה לינוק דלק...

    כאשר כמות הדלק אותה מקבל המנוע אינה מספקת, קידום-ההצתה האפקטיבי גדל, פעולת המנוע הופכת לדטונטיבית והוא מתחמם, עד שבסופו של דבר הוא עלול להתפס, או שישחוק את עצמו למוות... במקרה הקל, רק יהיה לך 'קאט'... וגם זה קורה לפעמים במצבים שאינם מאפשרים נחיתת-אונס על המסלול...


    לגבי כיבוי המנוע בעת החשה; על זה אחראי כיוון לקוי של המחט המשנית... כיוון של המחט הראשית לא יעזור לך להשיג תוצאה טובה יותר...

    על משקל 'מה דין שמיטה להר סיני'; הנסיון להתגבר על החשה לקויה באמצעות כיוון המחט הראשית, דומה לחיפוש המטבע שאיבדת, מתחת לפנס, כי שם יש אור...


    המחט המשנית אחראית על עקומת התערובת, בתחום שבין 0% ל-80% מצערת (מצערת חלקית).
    הראשית אחראית רק למקסימום.

    ההחשה נעשית ממצערת חלקית, לכיוון פתיחה מלאה (או לפתיחה חלקית רבה יותר) ולכן ברור לגמרי באחריות איזה גורם היא...

    למד לכוון את המחט המשנית, אחרת לא תצא מזה.
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 31-10-2009 בשעה 15:14:34.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •