שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16

נושא: T-Rex 450 Sport Vs Pro

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל T-Rex 450 Sport Vs Pro

    לאחר שיחה עם אח יקר מהפורום גילינו חילוקי דעות לגבי מה כדאי
    מה טוב ועוד שאלות כאלו ואחרות .....
    ממיטב הבנתי ולאחר סקירה נרחבת של ליאור בר-עמי הייתי קונה
    את הספורט ..... אבל מה אתם אומרים מה הייתם קונים ???

    Pro או Sport

    תודה לכל העונים !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: T-Rex 450 Sport Vs Pro

    כמו הרבה שאלות בגוון הזה התשובה לשאלה למי יתאים יותר הפרו או הספורט מתבססת על איזה מטיס מדובר (מתקדם או מתחיל) או סגנון הטסה
    אני אישית הייתי רוכש את הפרו
    וכי למה?
    לספורט ולפרו יש כמעט את אותה האלקטרוניקה, כך שמבחינה זאת הם זהים, חוץ מהעובדה שלספורט יש מנוע אאוטרנר אמיתי , ולפרו יש מנוע אאוטרנר כלוא בתוך פחית מתכת, וזהו חיסרון מכיוון שהדבר גורם להתחממות המנוע (חיסרון לפרו)
    גם לספורט וגם לפרו יש את אותה מערכת הראש, לכן קטע זה לא משנה
    הסרוו זנב על הספורט מורכב על הבום, והוא נמצא בעמדה בה הוא פגיע יותר בהתרסקויות, לעומת זאת הסרוו זנב בפרו יושב בתוך השלדה, וכך הוא מוגן היטב יותר במקרה של התרסקות,
    מבחינת שלדה, השלדה של הפרו עשויה משני לוחות קארבון אחידים, לעומת 4 לוחות קארבון אצל הספורט, אצל הפרו השלדה ממש בנויה בצורה חזקה מאוד ופשוטה מאוד, כך שקל יותר להרכיבה ולפרקה (אין מליון ספייסרים מוזרים ומשונים כמו בספורט)
    מבחינת מראה, טוב, לדעתי החופה של הפרו לא כל כך יפה, והחופה של הספורט מכוערת
    ועכשיו להבדל לדעתי המהותי יותר בין שני המסוקים, מערכת הזנב!!!!!! עכשיו לספורט יש רצועה, האופציה היותר טובה למתחילים מכיוון שרצועה הרבה יותר סלחנית בהתרסקויות ולא תהרס מכל נגיעת זנב ברצפה, לעומת הטורק טיוב שיש בפרו שנהרס עם כל נגיעה עם הרצפה, אבל היות ואני לא מתחיל אלא מטיס 3D (אם אפשר לקרוא לאוסף הפעלולים הרנדומאלי שאני עושה ככה) אני הייתי מעדיף גם פה את הפרו מכיוון שאין מה לעשות, מערכת רצועה מבזבזת המון אנרגיה מכיוון שהיא דורשת מתח (של הרצועה) כדי לעבוד, ובנוסף יש לדאוג למתח רצועה, לתחזוקה של הרצועה, רצועה יכולה להיקרע, והיא יכולה לדלג על שינייים במהלך תמרונים קשים מאוד
    לעומת זאת הטורק טיוב כמעט לא דורש תחזוקה, הוא מאוד מאוד אמין ובזבוז האנרגיה בו הוא מינימלי ככה שמקבלים יותר כוח ברוטור הראשי והאחורי ושליטה כללית יותר טובה על הזנב
    אז אצלי הסיבה העיקרית לבחור את הפרו היא בזכות הנעת הזנב בטורק טיוב, גם מחוותדדעת של מטיסים בחו"ל, אין מה לעשות מקבלים תגובת זנב טובה יותר ברגע שיש טורק טיוב ולא רצועה(ובנוסף אומרים בי בי לרצועות נקרעות, משתחררות, נשחקות, קופצות שיניים,מבזבזות אנרגיה וכו')
    עוד פעם אני מדגיש שהבחירה שלי מבוססת על השיקולים האישיים שלי בלבד, אני מטיס ברמה קצת מתקדמת שעבר את שלב הריסוק כל טיסה שנייה לכן אני הייתי בוחר את הפרו, מסוק מוצק ביותר, אמנם עבודת החיווט בו היא סיוט, אבל יש לו טורק טיוב, וזה מאוד חשוב למי שמתעסק בפעלולים רציניים

    וולאה עכשיו אחרי שאמרתי את כל הדברים האלה אני אלך ואקנה את הפרו, אבל חסר לי דבר אחד, נוווו שכחתי מה זה, איי נזכרתי חסר לי הכסף
    הכל בצחוק כמובן אני לא מתכנן לעבור בעתיד לספורט או לפרו, אלא לנטוש את קטגורית ה-450מים ולעבור ל- TREX 500ESP כמובן שעד אז יש עוד הרבה זמן, הרבה ללמוד, והרבה להרוויח כסף כדי לעשות את זה
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    89
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: T-Rex 450 Sport Vs Pro

    אני לקחתי את הספורט. המטיסים של align בעצמם טוענים שהם טסים אותו הדבר (במילא את רוב ההבדל עושה הראש), ואני לרוב לא מטיס מאספלט או משטחים קשים, כך שיש סיכוי מאוד סביר שהזנב יגע בדברים בהמראה (או נחיתה). חוצמזה, הספורט, כך מדווח, קל יותר לתחזוקה. את האלקטרוניקה גם ככה העפתי, אז זה לא היה שיקול.

    הספורט הוא פשוט 250 גדול, חבר שלי קנה לפני כמה ימים 250 והם זהים מבנית.

    מסוקי 450 הם גם כך לא הדברים הכי עמידים שיש, ובכל מקרה אף אחד לא הולך לעשות איתם אוטורוטציות רציניות, כך שלזנב TT אין הרבה יתרונות - לדעתי.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: T-Rex 450 Sport Vs Pro

    אהבתי את הניק
    סמור אכזר
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: T-Rex 450 Sport Vs Pro

    אתם קצת מתבלבלים בנושא מערכת הראש.

    לSpotr מערכת ראש כמו ל V2 הותיק.



    ל Pro מערכת ראש חדשה ומשופרת (כמעט זהה למערכת הראש של ה 700).



    אגב...
    היתרון הגדול של ה TT הוא אינו דווקא התחזוקה הפשוטה, אלה העובדה שהוא "סוחט" הרבה פחות כוח מהמנוע.

    ה PRO הוא מסוק חדש לחלוטין (יותר דומה ל RAVE 450) וה SPOTR הוא גרסה מחודשת של ה V2.

    אורי.
    נערך לאחרונה על ידי ori_lavee; 02-12-2009 בשעה 18:57:29.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: T-Rex 450 Sport Vs Pro

    ציטוט נכתב במקור על ידי SamurAchzar צפיה בהודעה
    אני לקחתי את הספורט. המטיסים של align בעצמם טוענים שהם טסים אותו הדבר (במילא את רוב ההבדל עושה הראש), ואני לרוב לא מטיס מאספלט או משטחים קשים, כך שיש סיכוי מאוד סביר שהזנב יגע בדברים בהמראה (או נחיתה). חוצמזה, הספורט, כך מדווח, קל יותר לתחזוקה. את האלקטרוניקה גם ככה העפתי, אז זה לא היה שיקול.

    הספורט הוא פשוט 250 גדול, חבר שלי קנה לפני כמה ימים 250 והם זהים מבנית.

    מסוקי 450 הם גם כך לא הדברים הכי עמידים שיש, ובכל מקרה אף אחד לא הולך לעשות איתם אוטורוטציות רציניות, כך שלזנב TT אין הרבה יתרונות - לדעתי.
    מה היתרון ל TT באוטורוטציות ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: T-Rex 450 Sport Vs Pro

    ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
    כמו הרבה שאלות בגוון הזה התשובה לשאלה למי יתאים יותר הפרו או הספורט מתבססת על איזה מטיס מדובר (מתקדם או מתחיל) או סגנון הטסה
    אני אישית הייתי רוכש את הפרו
    וכי למה?
    לספורט ולפרו יש כמעט את אותה האלקטרוניקה, כך שמבחינה זאת הם זהים, חוץ מהעובדה שלספורט יש מנוע אאוטרנר אמיתי , ולפרו יש מנוע אאוטרנר כלוא בתוך פחית מתכת, וזהו חיסרון מכיוון שהדבר גורם להתחממות המנוע (חיסרון לפרו)
    גם לספורט וגם לפרו יש את אותה מערכת הראש, לכן קטע זה לא משנה
    הסרוו זנב על הספורט מורכב על הבום, והוא נמצא בעמדה בה הוא פגיע יותר בהתרסקויות, לעומת זאת הסרוו זנב בפרו יושב בתוך השלדה, וכך הוא מוגן היטב יותר במקרה של התרסקות,
    מבחינת שלדה, השלדה של הפרו עשויה משני לוחות קארבון אחידים, לעומת 4 לוחות קארבון אצל הספורט, אצל הפרו השלדה ממש בנויה בצורה חזקה מאוד ופשוטה מאוד, כך שקל יותר להרכיבה ולפרקה (אין מליון ספייסרים מוזרים ומשונים כמו בספורט)
    מבחינת מראה, טוב, לדעתי החופה של הפרו לא כל כך יפה, והחופה של הספורט מכוערת
    ועכשיו להבדל לדעתי המהותי יותר בין שני המסוקים, מערכת הזנב!!!!!! עכשיו לספורט יש רצועה, האופציה היותר טובה למתחילים מכיוון שרצועה הרבה יותר סלחנית בהתרסקויות ולא תהרס מכל נגיעת זנב ברצפה, לעומת הטורק טיוב שיש בפרו שנהרס עם כל נגיעה עם הרצפה, אבל היות ואני לא מתחיל אלא מטיס 3D (אם אפשר לקרוא לאוסף הפעלולים הרנדומאלי שאני עושה ככה) אני הייתי מעדיף גם פה את הפרו מכיוון שאין מה לעשות, מערכת רצועה מבזבזת המון אנרגיה מכיוון שהיא דורשת מתח (של הרצועה) כדי לעבוד, ובנוסף יש לדאוג למתח רצועה, לתחזוקה של הרצועה, רצועה יכולה להיקרע, והיא יכולה לדלג על שינייים במהלך תמרונים קשים מאוד
    לעומת זאת הטורק טיוב כמעט לא דורש תחזוקה, הוא מאוד מאוד אמין ובזבוז האנרגיה בו הוא מינימלי ככה שמקבלים יותר כוח ברוטור הראשי והאחורי ושליטה כללית יותר טובה על הזנב
    אז אצלי הסיבה העיקרית לבחור את הפרו היא בזכות הנעת הזנב בטורק טיוב, גם מחוותדדעת של מטיסים בחו"ל, אין מה לעשות מקבלים תגובת זנב טובה יותר ברגע שיש טורק טיוב ולא רצועה(ובנוסף אומרים בי בי לרצועות נקרעות, משתחררות, נשחקות, קופצות שיניים,מבזבזות אנרגיה וכו')
    עוד פעם אני מדגיש שהבחירה שלי מבוססת על השיקולים האישיים שלי בלבד, אני מטיס ברמה קצת מתקדמת שעבר את שלב הריסוק כל טיסה שנייה לכן אני הייתי בוחר את הפרו, מסוק מוצק ביותר, אמנם עבודת החיווט בו היא סיוט, אבל יש לו טורק טיוב, וזה מאוד חשוב למי שמתעסק בפעלולים רציניים

    וולאה עכשיו אחרי שאמרתי את כל הדברים האלה אני אלך ואקנה את הפרו, אבל חסר לי דבר אחד, נוווו שכחתי מה זה, איי נזכרתי חסר לי הכסף
    הכל בצחוק כמובן אני לא מתכנן לעבור בעתיד לספורט או לפרו, אלא לנטוש את קטגורית ה-450מים ולעבור ל- TREX 500ESP כמובן שעד אז יש עוד הרבה זמן, הרבה ללמוד, והרבה להרוויח כסף כדי לעשות את זה
    אלעד - בן כמה אתה ? אתה כותב כמו גדול - כל הכבוד
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: T-Rex 450 Sport Vs Pro

    אני הייתי הולך על הפרו.
    מניסיוני עם ה 500 ESP, הTT ממש לא נטחן מכל נגיעה בקרקע. קרה לי שקצת העפתי דשא ואדמה ולא קרה לגג"שים כלום.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: T-Rex 450 Sport Vs Pro

    אלעד בן 16
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר האורנים
    הודעות
    23
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: T-Rex 450 Sport Vs Pro

    ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
    לספורט ולפרו יש כמעט את אותה האלקטרוניקה, כך שמבחינה זאת הם זהים, חוץ מהעובדה שלספורט יש מנוע אאוטרנר אמיתי , ולפרו יש מנוע אאוטרנר כלוא בתוך פחית מתכת, וזהו חיסרון מכיוון שהדבר גורם להתחממות המנוע (חיסרון לפרו)
    כבר לא, גם הפרו מגיע עם המנוע 450M (שמאוד הרשים אותי בביצועים) כך שמבחינת אלקטרוניקה אין הבדל בין המסוקים.

    הבדל נוסף (לדעתי לטובת הפרו) זה מיקום הסרווים סביב הראש, כך שכל הלינקים לצלחת הניהוג באורך זהה.
    Skywalker FPV, Trex 500 ESP, Futaba 10C

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,256
    תודה!
    6
    הודה 58 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: T-Rex 450 Sport Vs Pro

    הפרו לוקח ובגדול...אין על זה ויכוח

    על כל התחזוקה ואלה זה סיפור אחר..
    אבל מסוק מול מסוק בביצועים ובכוח....הפרו לוקח בהליכה

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    89
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: T-Rex 450 Sport Vs Pro

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    מה היתרון ל TT באוטורוטציות ?
    אובדן כוח נמוך יותר.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: T-Rex 450 Sport Vs Pro

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    אלעד - בן כמה אתה ? אתה כותב כמו גדול - כל הכבוד
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shay צפיה בהודעה
    אלעד בן 16
    חברה חברה, אתם לא מעודכנים היום, ממש ביום הזה אני חוגג יומהולדת , מהיום אני בן 17

    ובפנייה חדה חזרה לנושא המקצועי- חברה אולי לא הובנתי נכון, היתרון העיקרי של הטורק טיוב (לדעתי) הוא לא תחזוקה זולה ולא איבוד כוח מופחת באוטורוטציה, אלא בעיקר תוספת הכוח, והורדת עומס כללי על המנוע (מה שמתבטא ביותר כוח) מקבלים זנב שלא משנה כמה יעמיסו עליו הוא אף פעם לא יקפוץ שיניים כמו רצועה

    בברכת יומהולדת שמח לעצמי, ומזל טוב לאורי לביא על הטירקס 450 פרו החדש
    אלעד דב בן ה-17 (וואי הגזמתי)
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: T-Rex 450 Sport Vs Pro

    ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
    בברכת יומהולדת שמח לעצמי, ומזל טוב לאורי לביא על הטירקס 450 פרו החדש
    אלעד דב בן ה-17 (וואי הגזמתי)
    פעם הבאה שאתה מבשר בשורה כזו...
    תבוא עם עוגה ו 18 נרות (אחד לשנה הבאה).

    מזל טוב !
    אורי

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: T-Rex 450 Sport Vs Pro

    מזל טוב אלעד עד 120 שנה בלי מה שעבר !!!!
    אין פה איקון של בלונים אחרת הייתי מקבל גם את זה !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: T-Rex 450 Sport Vs Pro

    מזל טוב
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •