שלום חברים אני מטלבת בין
CopterX 450me לבין CopterX 450seV2 לבין AE
מה השוני בין המסוקים ומה עדיף
תודה מראש
אביב
שלום חברים אני מטלבת בין
CopterX 450me לבין CopterX 450seV2 לבין AE
מה השוני בין המסוקים ומה עדיף
תודה מראש
אביב
נערך לאחרונה על ידי AVIV123; 29-08-2009 בשעה 10:43:03.
ME- גוף אלומיניום ראש פלסטיק ומתכת משולבים
AE- גוף אלומיניום ראש כולו אלומיניום בעבודת CNC
SE-גוף קרבון ראש אלומיניום CNC- זו הגירסה המלאה והמקבילה לTR
מבחינת הטסה, כשכולם חדשים הם מאד דומים, ומטיס חדש לא ירגיש בהבדלים
מבחינת שימוש מתמשך ,גירסת ME יתכן ויפתח חופשים ויורגש חוסר דיוק לעומת המתכתיים
מבחינת ההטסה נטו אין שום הבדל בין גוף האלומיניום וגוף הקרבון, ההבדל יבוא לידי ביטוי בתאונות קשות-הקרבון לא מתכופף אבל נשבר, האלומיניום לא נשבר אבל מתכופף
הבחירה ביניהם חסרת משמעות למטיס חדש
מבחינה כלכלית גירסת AE היא המשתלמת ביותר, וההמלצה שלי היא לקנות קיט ולהרכיב ולא RTF,ולא משנה באיזו גירסה תבחר
וכמובן שאם אתה זקוק להבהרות נוספות,אתה מוזמן להתקשר
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אביב
תראה לי יש את גירסת הME ועד כה אני מרוצה ..
אבל אני ממליץ לך ללכת על הSE או הAE כי בME האברגות חלקם עם פלסטיק ואברגה לפלסטיק היא
לא משו והולכת מהר
סך הכל לי יש את הME ולחבר שלי יש את הSE שניהם טסים אותו הדבר ...
אה וכמובן שתקנה קיט ואל תקנה RTF... זה הכי חשוב .
ממליץ לך בחום להרכיב מסוק לבד ולא לבחור ב RTF .
אמנם היום כבר מוכרים את המסוק בארץ עם מנוע ובקר אמינים יותר מהמקוריים , אבל אל תתפשר על הסרוואים , סרוואים זולים יעלו לך הרבה יותר יקר מניסיון וגם יקשו עליך ללמוד.
עמוס
אבשלום.
אני מציע לך לוותר על החיקוי הסיני ולבחור במקור (Trex 450),
בגלל הכניסה של הדגמים החדשים (Pro + Sport) אתה יכול למצוא ביד שניה Trexים V2 במיחירים מעולים !
ובמחירים כאלה אין שום סיבה לבחור בחיקוי
(ההבדל בניהם הוא משמעותי מבחינת איכות טיסה ואיכות החומר).
בהצלחה
אורי
להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...
במה בדיוק קיט TREX יותר איכותי מהקופטר?
היה פה פעם דיון והוחלט כי הקופטר הינו מן גרסת OEM של הקופטר
עלתה סברה הגיונית כי הקופטר מיוצר למעשה ע"י ALIGN בשם אחר
(לדוגמא, חברת SKILL הינה מותג של BOSH אבל כלי העבודה שלהם זולים בהרבה )
אגב, לא מזמן ביצעתי הזמנה ב RC711 של חלקים לקופטר
TAIL BOOM של הקופטר אפילו יותר יקר משל ה TREX בשל ציפוי האנודייז...
דניאל.
מותר לך לחשוב ככה כמובן.
אך אתה טועה בגדול.
לא אכנס לויכוח, זו לא הסיבה ש"נכנסתי" לאשכול הזה
שבוע טוב
אורי
נערך לאחרונה על ידי ori_lavee; 29-08-2009 בשעה 17:11:50.
הי,
קיבלת כאן את כל התשובות וההסברים.
אני אישית בחרתי בגרסת ה-ME גם בגלל שעלות החלפים זולה יותר.
בכל מקרה, תמיד אפשר לשדרג את המסוק עם ראש וזנב ממתכת במחיר מאוד נמוך.
בעלות שבו נמכר ה-COPTER X AE (רק 480 ש"ח), אפשר לרכוש 2 מסוקים ולשים אחד בצד לחלפים.
בקיצור, כל השלושה מעולים ובהחלט מטיס מתחיל לא ירגיש בהבדל בהטסה.
בברכה,
ניסים.
מסכים לחלוטין עם ניסים גם רעיון מעולה .. שיהיה בהצלחה
קראתי בפוסט ישן של גראנד מאסטר שיסל שקיט של קופטר-X הגיע ARF ונשאר להרכיב בערך חמישית מהמסוק. הוא המליץ לפרק את רוב הברגים כדי לוודא שיש עליהם לוקטייט, והוא גם מזהיר שעל חלק גדול מהם לא היה.
אני כרגע בוחן אפשרות לקנות קיט CX500, אבל לא ראיתי שיש גירסאות שונות. זה נכון?
כעקרון, כל קיט שמגיע מורכב מומלץ לפרק ולהרכיב מחדש, תוך מתן דגש על לוקטייט ואיזורים בהם יש צורך בדבק.
לגבי ה-CX500, יש גרסה אחת.
בברכה,
ניסים.