שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 25

נושא: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Kadimah, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    982
    תודה!
    95
    הודה 56 פעמים ב 31 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    שוקי טסלר (banana 10) זה עתה סיים פרויקט של הסבת "אולטימייט" של world models המיועד למנוע ניטרו 46 לחשמלי.

    זה הטיסן
    http://www.theworldmodels.com/para/p...airplaneid=102

    זה המנוע
    http://www.bidproduct.com/part/Produ...0MOTOR_87.html

    זה הבקר
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...eed_Controller

    זאת הסוללה
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=9364

    במדידות שערכנו על הקרקע, עם פרופ 6.5*13 וסוללה ארבעה תאים, קבלנו זרם של 55 אמפר וקרוב ל 800 וואט. בטיסן לא בוצעו שינויים מבניים מהותיים למעט פתיחת פתח לסוללה. אנחנו משתמשים בסרוואים סטנדרטיים. בתמונות ניתן לראות, בין השאר, את הפתח לסוללה (ואת הסוללה), שנכנסת דרך הקאול וללא צורך בפירוקו.

    מחר (וואי זה לא מחר זה כבר היום) טיסת מבחן בעמק חפר. נודה על איחולי בהצלחה. דיווחים בהמשך.

    זה המקום להודות לחן גרין (הידוע בכינויו ה"דוקטור") על העין המקצועית פתרון הבעיות שבדרך ותרומת חלקים חסרים.


    שוקי טסלר וגיל ברקאי
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	P4254462.JPG‏ 
Views:	151 
Size:	29.1 קילובייט 
ID:	13450   Click image for larger version. 

Name:	P4254463.JPG‏ 
Views:	151 
Size:	30.1 קילובייט 
ID:	13451   Click image for larger version. 

Name:	P4254464.JPG‏ 
Views:	142 
Size:	26.0 קילובייט 
ID:	13452  

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן / הוד השרון
    הודעות
    1,086
    תודה!
    19
    הודה 24 פעמים ב 17 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    יאללה, בוקר עמוס של טסטים מחכה לנו היום בעמק חפר!
    שוקה, תתחדש על הדוגמן ובהצלחה בטסט, אני אהיה שם כדי להחזיק לך את היד.
    גם אני הייתי רוצה באותה הזדמנות להודות לחן גרין "הדוקטור" המהולל, על העזרה הטכנית הרבה, הידע שאינו נגמר וכמובן על הבירה והחטיפים המלוחים!!!
    וסליחה לקרן שתפשתי לה את החנייה...

    בוקר טוב ישראל!

    שחר
    ---Mayor of Happyville---

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    Holon
    הודעות
    69
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    שיהיה בהצלחה ב TEST FLIGHT , הטיסן נראה מדוגם.

    מחזיק לכם אצבעות ואל תשכחו לצלם ולהעלות סרטון לפורום.

    יום נעים,

    יוסי
    "Night Bird"

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Kadimah, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    982
    תודה!
    95
    הודה 56 פעמים ב 31 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    אנחנו אחרי טיסת מבחן. ההצלחה (או הכישלון, תלוי איך מסתכלים) חלקית.

    על הקרקע בפתיחת מנוע, אין ספק שמדובר בטיסן עם הרבה כח - מסקנה "סט אפ" מעולה.
    היגוי קרקע - חלק ישר ונעים
    המראה - בפחות מחצי מצערת המראה - המראה חדה וקלילה.
    טיסה ישרה ואופקית - שני קליקים לקיזוז הגה גובה והטיסן טס ישר כמו "פלס". עזבתי סטיקים והטיסן פשוט נשאר "פלס".
    הקפה אחת - מלכתחילה הטיסן כויל כך שהוא יהיה מאוד רגוע וכך אכן היה. בסגירת מנוע הטיסן גולש כמו דאון (טוב, אני קצת מגזים. אבל, בהחלט יחס גלישה פשוט מעולה)
    נחיתה - קלילה
    סה"כ - בערך שלוש דקות טיסן.
    בדיקה אחרי טיסה - הכל שלם וניראה טוב.

    טיסה שניה

    המראה - קלילה, מייד אחרי המראה "קאט" מנוע. אין הרבה מה לעשות טיסן בערך בגובה 10 מטר. נסיונות מהירים בתנועת מצערת לא עוזרים. הטיסן מזדקר ןבשאריות היגוי אחרונים _למזלנו ללא נפילת כנף) נוחת בהמשך המסלול בעמק חפר.

    הנזקים - כן נסע ופרופ שבור. שאר הטיסן לרבות הסוללה הכל תקין.

    בבדיקה שאחרי טיסה - מחברים סוללה, פותחים מצערת ועשן סמיך מתמר מהבקר.

    מסקנה - "ח.." של בקר (או סתם מזל "נאחס". שוב, תלוי בנקודת המבט). מזל, שהטסנו עם BEC אחרת גם טיסן לא היה נשאר לנו. זהו, נחזיר את הבקר ל"סיני" ונזמין אחר.

    יש תמונות וסרטונים. אני מקווה לקבל אותם בהמשך ולהעלות.

    בברכה
    גיל ברקאי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    יש לי את האח של הבקר הזה .
    50A כבר טס אצלי עשרות טיסות על מספר טיסנים
    חלקם אפילו קצת מעבר ל50A ועד עכשיו הכל בסדר.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    היי גיל,

    האם בדקתם זרם \ הספק של הסטאפ לפני הטיסה ? אם כן, מה היו התוצאות ?
    אם לא - כלל אצבע לחשמליים (ובמיוחד גדולים) הוא תמיד לבדוק את הנ"ל ולבצע ניתוח של הנתונים לפני טיסה !
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    hasaron
    הודעות
    1,416
    תודה!
    12
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    נשמע ונראה פרוייקט מעניין מאד, נשמח לתמונות וסרטונים מהטסט..

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    מסקנה שלי ממה שקרה לאחרונה, זה שחייבים להריץ מחזור או שניים של עבודת בקר וסוללה עם עומס מלא בכדי לוודא עמידות הסט אפ וביחוד הבקר בעומס. על הקרקע!
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Kadimah, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    982
    תודה!
    95
    הודה 56 פעמים ב 31 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    היי גיל,

    האם בדקתם זרם \ הספק של הסטאפ לפני הטיסה ? אם כן, מה היו התוצאות ?
    אם לא - כלל אצבע לחשמליים (ובמיוחד גדולים) הוא תמיד לבדוק את הנ"ל ולבצע ניתוח של הנתונים לפני טיסה !

    הי ליאור

    כן, בדקנו, ראה הנתונים בהודעה הפותחת את השרשור. במצערת מלאה, עם סוללה מלאה, קבלנו 55 אמפר.

    הי בוגל

    ניראה לי שאתה צודק. שוקי ואני שוחחנו על כך לאחר הטיסה. שווה לנסות לעשות זאת (עם קירור מתאים).
    נערך לאחרונה על ידי gillb; 04-09-2009 בשעה 21:45:44.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    אופס, איכשהו הנתון הנ"ל חלף מול עייני.

    מה לגבי הגדרות TIMING, PWM וכ'ו ? אילו הגדרות קיימות בבקר הנ"ל ואיך הן הוגדרו ?

    עצה ממני - קנה בקר של TURNIGY - הם מיוצרים ע"י HOBBYWING והם פשוט מצוינים.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    708
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    שיהיה בהצלחה
    תמשיכו לעדכן

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    110
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    בהמשך לדבריו של גיל אכן נתוני הטיסה הראו הצלחה רבה בסט-אפ למעט בקר שחטף את מחלת הפרה המשוגעת.
    באופן כללי מסתבר שהסבת טיסני דלק לחשמלי מצריך בעיקר חישובי צריכת זרם\גודל מנוע.
    ולגבי שינויים בגוף שגם כך מחוזק בהרבה דיקט תעופתי מעצם היותו דלק בעבר, הערך המוסף הוא אתגר החוזק מול משקל.
    בעתיד אשקול הסבת טיסן דלק דו מנועי להעלאת רף האתגר. ובהזדמנות זו אני רוצה להודות לחן גרין על התמיכה התכנית (או בקיצור: חן, יש לך פרופ, bec, וכו'...??) וכמובן, איך לא, לרב בוחן (גם כליות ולב) גיל ברקאי

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    993
    תודה!
    15
    הודה 62 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    נראה טוב האולטימייט
    בהצלחה בטיסה הבאה..

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Kadimah, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    982
    תודה!
    95
    הודה 56 פעמים ב 31 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    סרטונים מטיסת מבחן

    המראה ראשונה
    http://www.youtube.com/watch?v=Qhb9p5Twiso
    נחיתה
    http://www.youtube.com/watch?v=Uh4dyEf0Olg
    המראה ו"קאט" מנוע
    http://www.youtube.com/watch?v=FpXbTaDa1vE

    גיל ברקאי

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    מהנסיון שלי בנושא
    בדיקה על הקרקע היא טובה
    ובפועל באוויר אני מקבל זרמים מקסימליים גבוהים יותר
    בערך ב10%
    כך שכדאי לקחת בחשבון כשעל הקרקע הבדיקות מראות תוצאות קרובות לקצה המגבלות.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Kadimah, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    982
    תודה!
    95
    הודה 56 פעמים ב 31 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    איך אתה מודד באוויר את הפרמטרים? האם אתה משתמש במשהו כמו זה http://www.eagletreesystems.com/MicroPower/micro.htm

    תודה

    גיל ברקאי

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    כמובן שכדי למדוד זרם באויר חייבים LOGGER שטס על הטיסן.

    כי אין לך חוטים מספיק ארוכים מהקרקע!
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    אפשר עוד שאלת תם? האם הבקר מקבל אויר קרור בזמן טיסה , קשה לראות מהתמונות אך נראה לי ש"חנקתם" אותן בתוך הגוף ללא קרור נאות.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  19. המשתמשים הבאים אמרו תודה לBoogle על הודעתו:

    shyv88 (23-12-2020)

  20. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    110
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    מאחר שהטיסן היה דלק בעבר, הקאול פתוח עם פתחים גדולים מאוד שהותאמו למנוע דלק 46.
    בנוסף קיימים פיתחי אוורור קידמיים גדולים ולכן בתשובה לשאלתך אני בספק אם הבעיה הייתה חוסר אוורור

  21. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    אני משתמש במוצר הזה :
    http://www.unitedhobbies.com/hobbyci...idProduct=6380
    ומשאיר אותו על הטיסן בטיסות הראשונות על כל הטיסנים שהם לא שוקפלאיירים.
    מעבר לתצוגה בזמן אמת של מתח,זרם,הפסק,אנרגיה
    המכשיר שומר ערך זרם מקסימלי, ערך מתח מינימלי,הספק מקסימלי וכמובן כמה מילי אמפר המערכת צרכה וזה נתון חשוב מאוד כי אני מוודא התאמה עם הערך שהמטען הטעין , כמו כן אני כמובן יודע כמה אנרגיה יש לי בסוללה מיד לאחר נחיתה.
    מכשיר חובה.
    רק לשים לב למגבלה של 50-100 אמפר.

  22. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    יגאל,

    איפה הוא שומר את כל הערכים ?
    חוץ מזה, זה לא קצת כבד להרים לאויר ?
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  23. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    יגאל,

    איפה הוא שומר את כל הערכים ?
    חוץ מזה, זה לא קצת כבד להרים לאויר ?
    הוא מציג על המסך (בניתוק המתח הכל מתאפס) את ערכי המינימום והמקסימום הרלוונטיים.

    מכשיר שוקל 70 גרם כך שאצלי הוא היה קבוע על כל טיסני ה 40 המוסבים כך שכשהיתי נוחת תמיד היתי יודע כמה נשאר לי בסוללה .
    ועל הטיסנים הקטנים יותר ששקלו מסביב ל 700 גרם היתי מטיס באופן מדגמי ולפחות מספר טיסות בהתחלה כדי לקבל מושג אמיתי לגבי זמן הטסה וכו...

    בכל אופן אם עוד אין לך כזה תזמין ולא תבין איך יצאת מהבית בלי אחד כזה בכיס.

  24. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    ודאי שיש לי WATT METER, פשוט לא חשבתי מעולם להטיס איתו. זה קונספט מעניין.

    אם אני צריך להטיס משהו אני משתמש ב-ORACLE של מדוזה, שהוא הרבה יותר מתוחכם מזה ויכול לקרוא גם טמפ', סל"ד ועוד.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  25. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    מישהו בדק את מד ההספק של טורניגי?
    הוא מציע זרם גבוהה יותר וגם יכולת משחק עם הסט אפ על השולחן ללא שלט.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  26. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Kadimah, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    982
    תודה!
    95
    הודה 56 פעמים ב 31 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הסבת "אולטימייט 40" של world models לחשמלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    אני משתמש במוצר הזה :
    http://www.unitedhobbies.com/hobbyci...idProduct=6380
    ומשאיר אותו על הטיסן בטיסות הראשונות על כל הטיסנים שהם לא שוקפלאיירים.
    מעבר לתצוגה בזמן אמת של מתח,זרם,הפסק,אנרגיה
    המכשיר שומר ערך זרם מקסימלי, ערך מתח מינימלי,הספק מקסימלי וכמובן כמה מילי אמפר המערכת צרכה וזה נתון חשוב מאוד כי אני מוודא התאמה עם הערך שהמטען הטעין , כמו כן אני כמובן יודע כמה אנרגיה יש לי בסוללה מיד לאחר נחיתה.
    מכשיר חובה.
    רק לשים לב למגבלה של 50-100 אמפר.
    רעיון מעניין מאוד

    להטיס עם המודד בטיסות הראשונות. לענין המשקל, במקרה של ה"אולטימייט", זה לא אמור להוות בעיה.

    בהחלט שווה לנסות

    גיל ברקאי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •