בהפעלת איידל אפ המסוק יורד חזק מאוד כלפיי מטה . איך אני מעדן את התגובה הזאת .
שבהפעלת איידל המסוק ישאר במקום .
בהפעלת איידל אפ המסוק יורד חזק מאוד כלפיי מטה . איך אני מעדן את התגובה הזאת .
שבהפעלת איידל המסוק ישאר במקום .
איזה משדר? איזה מסוק? כנראה שלא הוגדר נכון.
יש לכוון THRO CURVE וגם PIT CURVE
עקומת מצערת ועקומת תקיפת הלהב!
בהצלחה![]()
DX7
and some Foam...
"תגיד איזה גובה זה מגיע?"...
כיוון הפיץ' שונה ממטיס למטיס וכל אחד מכוון בהתאם לנוחיותו אולם לרוב תמצא את הזוויות הבאות:
Normal:
מצב 1 - 2-5- מעלות (מינוס)
מצב 3 - 5 מעלות (אמצע סטיק - ריחוף)
מצב 5 - 10 מעלות
Idle up:
מצב 1 - 10-12- מעלות (מינוס)
מצב 3 - 0 מעלות (אמצע סטיק)
מצב 5 - 10-12 מעלות
בהפעלת Idle up באמצע סטיק מצערת לדוגמא (מצב ריחוף) אתה יורד מזווית התקפה של 5 מעלות לזווית של 0 מעלות וכתוצאה המסוק "נופל".
על מנת לא לשנות את כיווני הפיץ' המומלצים שבד"כ נוחים מאוד להטסה באיידל (מהלך מצערת שווה למעלה ולמטה) מומלץ עם הפעלת איידל לפצות במקביל עם תוספת מצערת. קצת ניסיון ומתרגלים.
נתקלתי במס' מטיסים אשר מעדיפים לשנות את הפיץ' במצב 3 ולהקביל אותו בין הנורמל לאיידל ובכך למנוע את הנפילה או הקפיצה במעבר חזרה. אם אתה משנה אל תשכח לחשב מחדש את מצבים 2 ו- 4 בהתאם.
אני מעדיף לפצות עם המצערת אבל הכל עניין של נוחיות ההטסה שלך.
איתן
T-REX 600LE
Mini Titan E325
Funjet 008
פשוט ביותר, במצב NORMAL תכוון את השלט כך שהריחוף יהיה עם סטיק המצערת במצב גבוהה יותר, בדיוק באותו המצב שבו נמצא הסטיק כאשר אתה מרחף ב-IDLE.
הדרך הפשוטה ביותר היא ע"י הורדת הערכים של HOVER PITCH ו-HOVER THROTLE.
Gaui X7
Scorpion Power System
V-Bar 5.2 Pro
Futaba 8FG