שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: תובנה חשובה בנושא סוללת שלט...

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    369
    תודה!
    0
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תובנה חשובה בנושא סוללת שלט...

    היום יצאתי לשטח להטיס לי להנאתי כמו בכול פעם בצעתי בדיקות טענתי סוללות ויצאתי לי שמח וטוב לב אל האחו . הטיסה הראשונה נחתה בשלום . כולם מרוצים...
    בטיסה השניה טסתי ונהנתי מי נוף נהדר וטיסה רגוע . כאשר החלטתי לנחות לפתע ללא שום התרעה כבה השלט...: המטוס נכנס למצב של פייל סייף . ונכנס לנחיתה לידי לבד נגרם נזק קל מאוד למטוס .
    יש לציין שבשלט יש סוללת ליטיום פולימר 200M 11.1V .בטיסה השניה מתח הסוללה היה 11.0V
    לפי הצג בשלט ....
    והנה המסקנות .והתובנות ...
    1אין להטיס במתח של פחות מ11.1V לפי הצג בשלט ...
    2בשלט אין אנדיקציה והתראה לסוללת ליטיום . כי הסוללה נופלת במתח של פחות מ11.1V והשלט יודע להתריע רק ב 9.1 +-3V
    3הפיתרון לחבר בזר לסוללה של המקלט ...
    http://www.hobbyking.com/hobbycity/s...ery_Monitor_3S
    זה בזר קטן ומצויין.
    מסקנה סופית לא להיות שאננים
    תודה לגאי על הפיתרון ...


    תודה שרון
    הכול או כלום...!

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    1,632
    תודה!
    70
    הודה 68 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תובנה חשובה בנושא סוללת שלט...

    גיא*

    לדעתי המתח היה פחות מ11V... סוללה ליטיום לא תפיל מתח ב11V.. אבל 11 זה המקדם הבטחון..
    וגם האביזר שיש בסיני הוא פתרון אבל גם לא הכי טוב הוא לא יתריע לך ב11V.. אלה הרבה מתחת..

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    369
    תודה!
    0
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תובנה חשובה בנושא סוללת שלט...

    גא* ככה זה בסדר?.......
    כן אתה צודק לגבי 11V אבלרצוי לקחת מקדם ביתטחון .
    הכול או כלום...!

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תובנה חשובה בנושא סוללת שלט...

    היות והצריכת זרם של השלט נמוכה יחסית, אפשר גם להטיס ב 10.5 וולט. נשמע לי מוזר שכבה לך השלט, אבל אני בספק אם זה היה בגלל 11 וולט בליפו. ניסית להדליק אותו בחזרה ?
    אל תשכח שהשלט מיועד במקור לניקל קדמיום/מטאל, הוא יכול לעבוד גם ב 8 וולט.
    גיא.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תובנה חשובה בנושא סוללת שלט...

    גם לי זה נשמע מוזר
    השלט שלי עובד חפשי ב9.5 (DX7),ועכשיו הזמנתי לו סוללת ליפו
    הבנתי שיש דרך לתכנת את השלט שיתריע במתח שאני אבחר, מישהו יודע איך?
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תובנה חשובה בנושא סוללת שלט...

    אתם שוב ושוה טוחנים את מה שנאמר בשרשור הזה .

    ליפו בפריקה איטית של פחות מ1C מגיע לברך של הסוללה ב3.6-3.7 וולט לתא !!!
    הטסה במתח נמוך מזה (במיוחד בסוללה סינית) מ ס ו כ נ ת. והנה ההוכחה לכך.
    מה שקרה לגמי זה מאוד פשוט, הוא הציץ וראה 11.0 וולט בתחילת הטיסה, תוך כדי הסוללה הגיע לברך ונפלה כמעט מיידית לאזור 2.8 (8.4V !!!!!) ואולי אף פחות ולכן השלט נכבה מיידית ללא השמעת אתראה.

    עריכה: הזמזם לא יעזור (!!!) כי הוא מתריע על הגעה ל3V לתא תחת עומס, במקרה של שלט, אין עומס וכשתגיע ל3V לתא אתה כבר בברך של הגרף !!!

    נערך לאחרונה על ידי Boogle; 27-09-2009 בשעה 08:28:24.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תובנה חשובה בנושא סוללת שלט...

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    אתם שוב ושוה טוחנים את מה שנאמר בשרשור הזה .

    ליפו בפריקה איטית של פחות מ1C מגיע לברך של הסוללה ב3.6-3.7 וולט לתא !!!
    הטסה במתח נמוך מזה (במיוחד בסוללה סינית) מ ס ו כ נ ת. והנה ההוכחה לכך.
    מה שקרה לגמי זה מאוד פשוט, הוא הציץ וראה 11.0 וולט בתחילת הטיסה, תוך כדי הסוללה הגיע לברך ונפלה כמעט מיידית לאזור 2.8 (8.4V !!!!!) ואולי אף פחות ולכן השלט נכבה מיידית ללא השמעת אתראה.

    עריכה: הזמזם לא יעזור (!!!) כי הוא מתריע על הגעה ל3V לתא תחת עומס, במקרה של שלט, אין עומס וכשתגיע ל3V לתא אתה כבר בברך של הגרף !!!

    אמנם קצת פחות ציבעוני
    אבל בוגל צודק לגמרי!

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תובנה חשובה בנושא סוללת שלט...

    שרוני,

    מה שלומך ?

    סתם לידע כללי, איזה שלט ?
    האמת היא שהיה כאן לפני חודשיים בערך דיון מעמיק בעניין ולאחר קריאה שלו החלטתי שאני לא שם ליפו בשלט. לא שווה את ה"סיכונים"

    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תובנה חשובה בנושא סוללת שלט...

    למה אני לא מתפלא אני אזהרתי
    להזכירכם.

    http://www.efly.co.il/forums/showthr...F7%E5%F4%E8%F8
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •