שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 27

נושא: החלפתי ספק ולהבים

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל החלפתי ספק ולהבים

    שלום לכולם
    עד לפני שבוע היה לי ספק כח גדול 3A אבל למתח משתנה בין 3-12 וולט
    מסתבר שכשהוא היה מכוון ל 12 וולט המטען יכל להטעין סוללה עד 1.1 אמפר בלבד
    החלטתי לקנות ספק של 12 וולט 5 אמפר קבוע
    הוא קטן בהרבה מתחמם פחות ומתאים למשימה.
    הצלחתי להטעין איתו בזרמים של 2.2 אמפר סוללת 2200 מ"א
    העניין הוא שזמן הטיסה לא השתנה אצלי עד לרגע שאני מחליף סוללה בערך 7 דקות
    מה שכן השתנה הם הלהבים שהחלפתי מ 315 ל 325
    כל טעינה מסתיימת ב סביבות ה 1000 מ"א כשלפני כן הייתה מגיעה ל 1700-2000
    האם יש בעיה במטען ספק או משהו בסגנון או שיכול ליהיות שבאותו זמן הצריכה ירדה בכמעט חצי
    בגלל שינוי הלהבים?
    מישהו יודע?למישהו יש נסיון בזה??

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    איזה מסוק?
    איזה סוללות?
    בנות כמה הסוללות?
    יש עוד המון שאלות, לאט לאט נבין הכל
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    סוללות 11.1 וולט 1800-2230 מ"א כולם דיי חדשות מצב תקין.
    מסוק בלט סי פי v2
    מה שהשתנה הם הלהבים והספק שמתחבר למטען....
    זמן טיסה אותו זמן אופי טיסה לא השתנה הרבה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    עכשיו אני יפרוק עם המטען סוללה אחת קיבולת של 1600 מ"א בערך ואז יטעין בזרם של 2 אמפר
    ונראה מה הקיבולת שהמטען יטעין...
    זה יתן לי אפשרות להבין אם באמת שינוי הלהבים מ 315 ל 325 מקטין את הצריכה מהסוללה ב חצי.....או שהשינוי של הספק משבש משהו....

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    טוב לא הגעתי למסקנה.....המטען פרק רק 300 מ"א והמתח לכל תא כבר ירד ל3.8 וולט
    האם טעינה ב 2 אמפר לסוללת 2.2 אמפר פוגעת בסוללה בטעינה או משהו כזה?
    עדיף לחזור לטעינה איטית יותר בזרם של 1 אמפר?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    בוא נעשה סדר
    אני הטסתי זמן רב T-REX450SE V2 עם הלהבים המקוריות (קרבון) של אליין ובשלב מסויים החלפתי להבים ל 325. כן כן תתפלאו אבל לכל מי שעדיין לא מדד אליין מספקת להבים ל T-450 במידה 315 ולא 325 למרות שעל חלקם (להבי העץ) כתוב במפורש 325 והדבר נכון עם ללהבי הקרבון וגם ללהבי העץ, אני גיליתי את זה במקרה ומאד הופתעתי.
    המעבר ללהבים גדולות יותר נתן תחושה בהטסה של מסוק קל יותר ואכן הגדיל מעט את זמן הטיסה אך לא פי שתיים כמו שאתה מתאר אלא יותר בכיוון של כ 10%.
    בקשר לסוללה:
    1.סוללת 2230mah ניתנת בהחלט לטעינה ב 2 אמפר ללא כל נזק כל עוד אתה מטעין במטען חכם עם באלנסר ובוחר בסוללה המתאימה.
    2.טעינה איטית יותר תמיד יותר טובה אבל כל עוד אתה טוען מתחת ל 1C הקיבולת הסופית של הסוללה אותה תטעין תהיה זהה ללא קשר לזרם בו אתה טוען.
    3.ספק 12V 5A אמור בהחלט להתאים למשימה.
    4.זמן הטיסה אינו קשור לספק בו אתה משתמש, כל עוד הספק יכול לעמוד בזרם ההטענה הנדרש והמטען מביא את הסוללה לטעינה מלאה אז הסוללה מלאה ומכאן זמן הטיסה תלוי בסטאפ שלך ובסיגנון הטיסה שלך.

    ציקי

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    תודה על התשובה
    כמה חידודים....
    זמן הטיסה לא גדל פי 2. נשארתי עם אותו זמן טיסה...של כ 7 דקות....מה שקורה זה שהמטען מטעין לי בסביבות 1000 מ"א בסוללה
    בזרם טעינה של כ 2 אמפר כאשר לפני החלפת הספק (שיש לו נתונים מתאימים תיאורתית) והחלפת הלהבים
    הייתי מטעין עם ספק אחר בזרם של 1 אמפר אבל היה מטעין כמעט את קיבולת הסוללה
    בערך 1700-2200 תלוי בסוללה
    המתח בכל תא היה מגיע ל -3.7 וולט כאשר הקיבולת שלו קרובה ל 0
    עכשיו המתח לאחר הטיסה היה בערך 3.7 וולט ואחרי טעינה 4.2 אך הטעינה הייתה טעינה של כ 1000 מ"א שזה בערך מחצית קיבולת.....
    לכן המצב דיי מבלבל...ולא ברור וכביכול זמן טיסה גדל פי 2 ע"פ קיבולת הטעינה אך לא לפי המתח שהתא מגיע אליו...לפי הבנתי...שזהו מתח של פריקה כמעט מירבית....
    מה שנשאר לי לעשות זה להטיס שוב ולפרוק את הסוללות ולהטעין סוללה אחת ב 1 אמפר והשנייה ב 2 אמפר...עם הספק החדש ....ואת השלישית בספק הישן....
    ונראה אם זה ישנה את קיבולת הטעינה...נראה לי שזאת הדרך היחידה להבין מה הולך שם....

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    ירון
    אתה קצת עושה סלט עם הנתונים.
    אתה יכול בבקשה לתת לי את שם המטען שאיתו אתה עובד?
    חסרים נתונים כדי לבדוק איפה טעית או מה מקור הבעיה.
    ציקי

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    top-modeltehink
    multi-function li/ion/polymer balance
    charger and balance
    מטען חכם סיני אני חושב .....
    שהיה מטעין היטב סוללות ליטיום כמו שציינתי בקיבולת קרובה לקיבולת הסוללה למשל 1900-2000 לסוללת 2200 וכד עד לשינויים .

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    אוקיי, אני לא מכיר את המטען אבל בו נעשה קצת סדר
    שינוי הלהבים הביא להגדלת זמן הטיסה ועכשיו ב 7 דקות אתה צורך מעט פחות מהקיבולת של הסוללה.
    עם הספק החדש אתה מגיע לסוללה מלאה עם מתח בכל תא של 4.2 וזה מעולה.
    אין צורך לפרוק ולבצע השוואות קיבולת בין טעינה ב 1A לבין טעינה ב 2A אבל מומלץ לעשות את הבדיקה הבאה כדי לדעת בדיוק מה הקיבולת האמיתית של הסוללה.
    1.פרוק את הסוללה עם המטען שלך בשימוש בספק החדש (פריקה במטען ולא בטיסה).
    2.טען את הסוללה ממצב שבו היא פרוקה במלואה בזרם של 2A ודווח מה הקיבולת האמיתית שלה.
    לאחר מכן ובהתאם לתוצאות נוכל לדעת יותר.
    ציקי
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 24-10-2009 בשעה 11:33:02.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    כן עכשיו היא בתהליכי פריקה למרות שמצויין שהמטען פורק יכול לפרוק ב 1 אמפר
    הוא פורק ב0.5 אמפר ולא יותר......כנראה שהוא יודדע שזאת סוללה עם קיבולת גבוהה וכדי שלא יתחמם מדיי וישרף יש לו הגבלה לפריקה של 0.5 אמפר גג למרות שכתבתי לו 1....
    אתמול ניסיתי לפרוק אבל הוא פרק 300 מא ונעצר
    עכשיו הוא כבר פרק 800 מ"א ואני באמת ינסה להטעין ב 2 אמפר ונראה אם מה שפרקתי זה מה שהוא יטעין
    ומי יודע אולי באמת הוא צרך אתמול רק חצי מהקיבולת בגלל הלהבים...כי המנוע והבקר כמעט ולא התחממו לעומת בדרך כלל....אם זה ככה באמת זמן הטיסה יוכל לגדול משמעותית
    נחכה ונראה
    מוסיף שאלה.. למישהו יש גרף מתח קיבולת או איזה נוסחא שתראה מה היחס בין הקיבולת שנותרה למתח על התא
    לפי מה שהבנתי כאשר המתח 3.7 וולט הקיבולת קרובה ל אפס וכאשר המתח 4.2 וולט הקיבולת במקסימום אבל מה קורה באמצע? מישהו יודע?
    ונאמר לי פה בפורום בעבר שלתא עדיף לא לרדת מתחת ל 3.7 וולט אז מדוע באפשרות פריקה במטען בליטיום פולימר 3 תאים מתח הפריקה הוא 9 וולט כלומר כל תא יתפרק ל 3 וולט...
    נערך לאחרונה על ידי yaron78; 24-10-2009 בשעה 12:26:15.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    טוב ביצעתי פריקה במטען בכמה חלקים כי המטען ממש התחמם..ועצרתי את הפריקה ב 1600 מ"א
    בגלל שהמתח ירד מתחת ל3.7 וולט.....זה דבר מוזר ...כי לפי הבנתי 3.7 מתח של תא ריק
    בסה"כ פרקתי את הסוללה של 2280 מ"א ב 1600 מ"א
    הטענתי בזרם של 2 אמפר עם הספק החדש והסוללה הוטענה בקצת יותר מ 1600 מ"א
    מה שאני מסיק בזה שזה בסדר להטעין ב2 אמפר הספק החדש תקין.ושפשוט יכולתי להמשיך להטיס עם כל סוללה עוד בערך 5 דקות....
    יותר מהנורמלי רק כי החלפתי להבים...מוזר....

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    ציטוט נכתב במקור על ידי yaron78 צפיה בהודעה
    טוב ביצעתי פריקה במטען בכמה חלקים כי המטען ממש התחמם..ועצרתי את הפריקה ב 1600 מ"א
    בגלל שהמתח ירד מתחת ל3.7 וולט.....זה דבר מוזר ...כי לפי הבנתי 3.7 מתח של תא ריק
    בסה"כ פרקתי את הסוללה של 2280 מ"א ב 1600 מ"א
    הטענתי בזרם של 2 אמפר עם הספק החדש והסוללה הוטענה בקצת יותר מ 1600 מ"א
    מה שאני מסיק בזה שזה בסדר להטעין ב2 אמפר הספק החדש תקין.ושפשוט יכולתי להמשיך להטיס עם כל סוללה עוד בערך 5 דקות....
    יותר מהנורמלי רק כי החלפתי להבים...מוזר....
    ירון
    אתה לא עוקב אחרי הבדיקה שאתה צריך לבצע, תקרא שוב מה ביקשתי לעשות.
    ראשית זה טיבעי שהמטען יתחמם בזמן הפריקה מפני שעליו לפזר את ההספק ע"י חום, גם אם נראה לך שהוא חם מידיי תן לו לפרוק את הסוללה.
    תן למטען לסיים את עבודתו לבד, זה שהתאים יירדו קצת מתחת ל 3.7V זה בסדר,טבעי ואתה לא גורם שום נזק.
    אל תמהר להסיק מסקנות מוטעות משום שאינך יודע את הקיבולת האמיתית של הסוללה והפסקת את הבדיקה באמצע.
    כשתציג את כל הנתונים המדוייקים יהיה ניתן לקבוע בעקבות מה חל השינוי ובאיזה מצב הסוללה שלך.
    ציקי

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    ל wondred אין לי להבי 315 אני מחכה שיגיעו......לבנתיים שמתי את ה 325
    במקביל החלפתי ספק.... והשינוי בקיבולת הטעינה לחצי יחד עם הגדלת זרם הטעינה יצר לי שאלות....

    דווקא פה בפורום הבנתי שאם מתח לתא ירד מ 3.7...זה יכול לפגוע בתא ולא מומלץ
    לכן הפסקתי את הפריקה...
    אני יחכה לטיסה הבאה ומקווה להבין הכל...תודה

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    נראה לי שאתה מחפש בלגן - מה הבעיה להטעין עד הסוף (4.2 לתא), להטיס 5 דקות ולבדוק כמה נשאר בסוללה לאחר ה 5 דקות הטסה, אח"כ לבדוק את אותו הדבר עם סט הלהבים השני?
    כך תדע מה ההבדל אם זה כ"כ משנה לך...
    כל המספרים האלה רק מבלבלים אותך ואת מי שמנסה לעזור לך.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    נראה לי שאתה מחפש בלגן - מה הבעיה להטעין עד הסוף (4.2 לתא), להטיס 5 דקות ולבדוק כמה נשאר בסוללה לאחר ה 5 דקות הטסה, אח"כ לבדוק את אותו הדבר עם סט הלהבים השני?
    כך תדע מה ההבדל אם זה כ"כ משנה לך...
    כל המספרים האלה רק מבלבלים אותך ואת מי שמנסה לעזור לך.
    יש בעיה כי קודם מומלץ לבדוק מה הקיבולת הכללית של הסוללה ורק לאחר מכן לקבוע את זמן הטיסה המומלץ.
    כל עוד לא בוצעה פריקה מלאה ואחריה טעינה לא ניתן לאמד את מצב הסוללה האמיתי ועלולים להיות מופתעים באוויר.
    אל תשכח שלא מדובר בסוללה חדשה.
    לאחר מכן הבדיקה שהצעת מומלצת בהחלט.
    ציקי

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    תמיד חשבתי שהבלט מוגדר כ450
    דווקא המנוע והבקר היו במצב קר יחסית לתמיד.....כך שהחלפתי סוללות וכמעט ולא היה זמן המתנה בין הסוללות..אולי הסרווים התאמצו .....המנוע והבקר לא נראה לי....
    הסוללה שביצעתי בה פריקה וטעינה במטען היא סוללה חדשה דווקא
    אבל באמת מומלץ לי לבדוק שהקיבולת במדבקה היא הקיבולת האמיתית שלה......
    בכל מקרה אני יעשה בדיקה נוספת ויעדכן....תודה ושבוע טוב!!!

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    תעבוד לפי הספר והמלצות יצרן המסוק והמסוק יאריך ימים.
    בנוסף בדוק את הסוללות לפני שאתה ממשיך להטיס.
    ציקי

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    מיקום
    קריות
    הודעות
    781
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    טוב אם יורשה לי
    1 מותר לרדת עד 3V לתא .
    2 מומלץ להטעין על חצי C לא יותר כלומר 1 אמפר מקסמום 1.2 נכון שהסוללה יכולה להחזיר טעינה חזקה יותר אך אתה מקצר את החיים של הסוללה .
    3 במטען רשום עד כמה אתה מעונין לפרוק . כאשר הסימון מסומן במספר תאים כלומר
    שאתה בוחר 1 תא הוא פורק עד 3V .
    שאתה בוחר 2 תאים הוא פורק עד 6V וכו....
    4 פרוק את הסוללה עד 3V לתא ואז בדוק כמה המטען מטעין
    תמיד תטעין על מצב באלנס

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    3 וולט לתא...וזה תקין....? כולם מסכימים???
    אני יודע שבמטען זאת האפשרות בעצם ל3 תאים 9 וולט

    טעינה מעל חצי c פוגעת בסוללה? נאמר לי שאפשרי טעינה של עד 1.05c ...אז בעצם זה לא בריא לטווח הרחוק....הסיבה שהחלפתי ספק היא שרציתי טעינה מהירה יותר...אחרת זה שעתיים טעינה לכל סוללה.....
    בכל מקרה תודה ושבוע טוב !

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    170
    תודה!
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    המטען עוצר את הפריקה ב-3V לתא במצב של עבודה של הסוללה, ז"א בזמן שהמטען צורך זרם מהסוללה -> המתח יורד, כשהסוללה "נחה", המתח קצת יותר גבוה. בתאי ליפו אחרי שהמטען שלך יפסיק לבד את הפריקה, אם תמדוד במד מתח את התאים, תראה שהם יהיו לפחות 3.2-3.3 לתא. לדעתי אפילו יותר.

    כמו כן, המטען שלך לא מסוגל לפרוק את הסוללה ביותר מכ-0.5A מכיוון שכנראה הוא מסוגל לפרוק עד 5W או 1A, כאשר כמובן שההספק, 5W, לוקח. פריקה של סוללה של 12V בכ-500 מיליאמפר זה בערך צריכה של 5W (קצת יותר, אבל זה לא משמעותי). אם תפרוק סוללה בעלת מתח נמוך יותר זה יצליח לפרוק באמפר שלם, לעומת זאת אם תפרוק סוללת שישה תאים כנראה שזה לא יפרוק ביותר מ-0.2-0.3 אמפר.

    תקנו אותי בכיף אם אני טועה במשהו...

    פבל.

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    טוב אני רוצה להודות לכל מי שעזר וייעץ
    ולהמליץ לכל מי שצריך עזרה לקבל אותה טלפונית או להגיע במציאות......לא להסס
    כי לפעמים בשיחה ישירה ולא בהתכתבות אפשר להגיע לנקודה מהר יותר!
    ולא לפחד לקבל עזרה ממי שמציע ויש בפורום מביני עניין
    בסופו של דבר מסתבר שהכל תקין זמן הטיסה גדל כמעט פי 2 המנוע יורד מטיסה קר וגם הבקר
    וכל זה בהחלפת הלהבים שהעובי שלהם קטן בערך ב 2 מ"מ
    למרות שכולם התעקשו שבגלל הגדלת אורך הלהבים העומס גדל(שזה נכון) ויחד עם זאת במציאות הכל היה שונה
    נכנסתי לבילבול רציני והתחלתי לבדוק סוללות מטען ספק וכו ...אבל הפרט שלא שמתי לב אליו היה עובי הלהבים....ועכשיו הכל ברור!
    הרווחתי יציבות הכפלתי זמן אויר בקר ומנוע שמועמס ברמה שאפשר להטיס סוללה אחרי סוללה..
    בלי לחכות שהמנוע בקר יתקררו...

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    מצטער אבל אני מתקשה להאמין שלהבים הדקים ב 2 מ"מ הכפילו לך את זמן הטיסה ללא כל גורם נוסף שהשתנה !
    ציקי

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    רק שבוע הבא אני יוכל בוודאות להגיד פי כמה הכפיל השינוי אולי זה פחות מ 2 אבל עדיין שינוי של 70 אחוז זה כמעט פי 2....
    מה שאני יודע שבאותו זמן הסוללה שבדרך כלל מתרוקנת ב 1800 מ"א התרוקנה ב 1000 בלבד..
    והסוללה תקינה בעצם כולם תקינות הטסתי עם 5 סוללות וכולם נטענו בין 900-1100 מ"א בלבד
    מתוך קיבולת של 1800-2280 ..נעדכן בהמשך...
    הלהבים ארוכות יותר דקות יותר חברה אחרת ויושבות על דיסקית אילו השינויים....
    אבל אבצע בדיקה מדוייקת יותר ונראה...

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפתי ספק ולהבים

    עידכון........ הסוללה נטענה ב 1200 מ"א לאחר כ 10 דקות טיסה מתוך 2280 שבסוללה
    אבל לא ממש טיסה סתם מאבק עם הרוחות החזקות בגובה נמוך....נבדקה סוללה אחת והתייאשתי
    כל השבוע בבוקר לא הייתה רוח בכלל ודווקא ביום הטיסה שהוא יום שישי רוחות סערה

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •