לפני זמן לא רב הועלתה שאלה בפורום לגבי THRO CUT SW ב DX7.
אתמול נוכחתי לדעת בשטח שבמצב HOLD ה THRO CUT SW לא פעיל כלומר אם בטיסה מעבירים ל HOLD או על הקרקע לצורך בדיקת המסוק עם מנוע עובד לא ניתן לבצע THRO CUT דרך השלט כלומר המפסק לא פעיל עד שמוציאים את המסוק ממצב HOLD.
אצלי בשלט הגדרתי את ה MIX RUDDER D/R SW כמעבר ל HOLD ואת ה GEAR SW כ THRO CUT.
לדעתי זהו חיסרון וגם יכול להיות מסוכן שיש מצבים שלא ניתן לבצע כיבוי מנוע מיידי.
לדעתי THRO CUT SW צריך תמיד להיות בהישג ידו של המטיס ופעיל בכל מוד הטסה עם אופציה להשתמש בו בחירום או כאשר מטפלים במסוק עם מנוע עובד, לשימחתי אני גיליתי את החיסרון הזה במקרה ולא במצב חירום
אני מחפש דרך לעקוף את הבעיה הזו, אם אמצא אפרסם.
אשמח לשמוע אם מישהו כבר מימש פיתרון לדבר הזה או האם פיתרון ב DX7 בכלל אפשרי.