שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 31

נושא: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Exclamation THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    לפני זמן לא רב הועלתה שאלה בפורום לגבי THRO CUT SW ב DX7.
    אתמול נוכחתי לדעת בשטח שבמצב HOLD ה THRO CUT SW לא פעיל כלומר אם בטיסה מעבירים ל HOLD או על הקרקע לצורך בדיקת המסוק עם מנוע עובד לא ניתן לבצע THRO CUT דרך השלט כלומר המפסק לא פעיל עד שמוציאים את המסוק ממצב HOLD.
    אצלי בשלט הגדרתי את ה MIX RUDDER D/R SW כמעבר ל HOLD ואת ה GEAR SW כ THRO CUT.
    לדעתי זהו חיסרון וגם יכול להיות מסוכן שיש מצבים שלא ניתן לבצע כיבוי מנוע מיידי.
    לדעתי THRO CUT SW צריך תמיד להיות בהישג ידו של המטיס ופעיל בכל מוד הטסה עם אופציה להשתמש בו בחירום או כאשר מטפלים במסוק עם מנוע עובד, לשימחתי אני גיליתי את החיסרון הזה במקרה ולא במצב חירום
    אני מחפש דרך לעקוף את הבעיה הזו, אם אמצא אפרסם.
    אשמח לשמוע אם מישהו כבר מימש פיתרון לדבר הזה או האם פיתרון ב DX7 בכלל אפשרי.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    ציקי.
    עקרונית אומר לך שאם החוא מופעל בנורמל אין בעיה כלל כי בנורמל המיצערת בין כה מינימום.
    ולכן אני לא רואה בכך בעיה או סכנה..
    נכון שמבחינה עקרונית אתה רוצה לראותאת הפתרון אבל תכלס זה לא משנה.
    לצערי אין לידי משדר כזה כדי שאוכל לנסות ולתת לך פתרון.
    בהצלחה.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    מיקום
    פ"ת
    הודעות
    1,262
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    ציקי.
    עקרונית אומר לך שאם החוא מופעל בנורמל אין בעיה כלל כי בנורמל המיצערת בין כה מינימום.
    ולכן אני לא רואה בכך בעיה או סכנה..
    נכון שמבחינה עקרונית אתה רוצה לראותאת הפתרון אבל תכלס זה לא משנה.
    לצערי אין לידי משדר כזה כדי שאוכל לנסות ולתת לך פתרון.
    בהצלחה.
    עמית, סליחה מראש אבל כתבת הרבה ולא אמרת שוב דבר מקצועי לשאלה של ציקי.
    זה בהחלט מסוכן שאין לך שליטה על כיבוי בחירום של המסוק.
    אם יש לך רעיון/פיתרון, נשמח לשמוע
    יורם לוי
    צוות הרכבת
    פתח תקווה

    One,Two,3D

    למכירה שלט DX7i
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    יורם.
    אם היית טיפה מתעמק היית מבין מה אני אומר.
    כשאתה במצב חירום אתה מבצע כמה פעולות, מרים הולד ומייד מנטרל את האיידל אפ ע"י הקפצת מתג האיידל אפ לנורמל.
    ברגע שניטרלת איידל אפ ולמעשה אתה בנורמל נוצר מצב בו המצערת פועלת לניראית ובין כה אתה בשאיפה להוריד מנוע ואז משחרר הולד ומכבה מנוע ע"י המתג שתלוי במיקס שבנית.
    אמנם פעולות שדורשות קואורדינציה ותרגול אבל לא בעייתייות בכלל.
    אני אישית לי ביצעתי מיקס לכיבוי מנוע כשהיה לי DX7 כי לא הייתה לי בעייה להוריד טרים מאמצע למינימום וברוך השם לא נתקלתי בבעיות מעניינות גם בריסוקים.
    שנית, יכול להיות שהמיקס של ציקי בעייתי וצריך בדיקה נוספת אולי יש לבנות את המיקס בצורה שונה.
    נסה לשתול את המיקס על סוויטצ' אחר אולי תוכל בכל זאת למצוא מתג שלא תלוי בהולד.
    בכל מיקרה אם תרצה אשמח בפעם הבאה "לחפור" לך במשדר ולמצוא פתרון יצירתי אחר.
    מקווה שעכשיו זה מספיק ברור
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    מיקום
    פ"ת
    הודעות
    1,262
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    יורם.
    אם היית טיפה מתעמק היית מבין מה אני אומר.
    כשאתה במצב חירום אתה מבצע כמה פעולות, מרים הולד ומייד מנטרל את האיידל אפ ע"י הקפצת מתג האיידל אפ לנורמל.
    ברגע שניטרלת איידל אפ ולמעשה אתה בנורמל נוצר מצב בו המצערת פועלת לניראית ובין כה אתה בשאיפה להוריד מנוע ואז משחרר הולד ומכבה מנוע ע"י המתג שתלוי במיקס שבנית.
    אמנם פעולות שדורשות קואורדינציה ותרגול אבל לא בעייתייות בכלל.
    אני אישית לי ביצעתי מיקס לכיבוי מנוע כשהיה לי DX7 כי לא הייתה לי בעייה להוריד טרים מאמצע למינימום וברוך השם לא נתקלתי בבעיות מעניינות גם בריסוקים.
    שנית, יכול להיות שהמיקס של ציקי בעייתי וצריך בדיקה נוספת אולי יש לבנות את המיקס בצורה שונה.
    נסה לשתול את המיקס על סוויטצ' אחר אולי תוכל בכל זאת למצוא מתג שלא תלוי בהולד.
    בכל מיקרה אם תרצה אשמח בפעם הבאה "לחפור" לך במשדר ולמצוא פתרון יצירתי אחר.
    מקווה שעכשיו זה מספיק ברור
    אם תקרא את ההודעה שלך הראשונה, תבין לבד שעכשיו זה בהחלט יותר ברור!!
    מה גם שזה מתאים למטיס מתורגל והאופציה שצריך "לחפור" כדי למצוא אותה מתאימה גם למתחילים!!
    ברור לך, שזה מחייב ביקור נוסף שלך ברכבת??
    יורם לוי
    צוות הרכבת
    פתח תקווה

    One,Two,3D

    למכירה שלט DX7i
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    ברור.
    ומטיס מתחיל צריך לשקול יתרונות וחסרונות של הציוד שהוא קונה..
    במשדר הזה אין כיבוי מנוע ובאחרים יש..
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    מיקום
    פ"ת
    הודעות
    1,262
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    ברור.
    ומטיס מתחיל צריך לשקול יתרונות וחסרונות של הציוד שהוא קונה..
    במשדר הזה אין כיבוי מנוע ובאחרים יש..
    כאן הגיע זמן ה

    אין ויכוח רק העלאת המקצועיות של חברי הפורום!
    יורם לוי
    צוות הרכבת
    פתח תקווה

    One,Two,3D

    למכירה שלט DX7i
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    691
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    ציקי,
    הפתרון הטוב ומהיר ביותר הוא לקנות שלט פוטאבה !
    ועכשיו ברצינות,מישהו שמטיס איתנו עם DX7 נתקל באותה בעיה בדיוק - והזמין kill engine.
    זה עובד לו מצויין,
    ועוד משהו קטן,בכל שירשור שני שפותחים פה אני רואה המון המלצות על DX7 כשלט משובח- ובכן זהו שלט ממוצע ללא יותר מידי אפשרויות, במחיר זול - אין מה לעשות כדי לקבל שלט טוב צריך לשלם !!!.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    ציטוט נכתב במקור על ידי szgal צפיה בהודעה
    ציקי,
    ועוד משהו קטן,בכל שירשור שני שפותחים פה אני רואה המון המלצות על DX7 כשלט משובח- ובכן זהו שלט ממוצע ללא יותר מידי אפשרויות, במחיר זול - אין מה לעשות כדי לקבל שלט טוב צריך לשלם !!!.
    שכחת רק לציין שזו דעתך האישית בלבד וככזו יש להתייחס אליה, כמוה כמו יתר ההמלצות בפורום

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    פשוט מדהים
    כולכם עניתם ואף אחד לא ענה לעניין:

    עמית, הסטאפ שלי מוגדר פיקס כולל המיקסים,השלט היה בידיים שלך אתמול לא?
    אני מכיר את השלט היטב, את המדריך שלו מכל הכיוונים ובכל השפות, קראתי ועקבתי במספר פורומים בחו"ל אחרי טיפים שיש עליו כולל הסרטים של בוב (לא בוב הבנאי או בוב ספוג ) ושם זה לא מופיע או מוזכר.
    אותי מעניין אם החמצתי משהו בשלט.

    סגל, צר לי אבל אני לא מסכים איתך, ה DX7 כשלט 7 ערוצים רחוק מלהיות שלט בינוני, למעשה דגם ה SE נחשב לאחד המהירים בעולם כיום מבחינת קצב העברת המידע אבל לא על זה הדיון.
    הפיתרון שהצעת יפה ומוכר אבל בשלב זה מעניין אותי לדעת אם בכל זאת קיימת אופצייה בשלט להתגבר על הבעיה הזו וכמו כן במידה ולא אז חשוב שמטיסים יהיו ערים לבעיה.

    לירן, איתך אני מסכים ב 100%

    בכל זאת, האם מישהו פתר את הבעיה דרך השלט או שזה בלתי אפשרי? זו היתה השאלה למי שלא הבין
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 12-12-2009 בשעה 17:35:11.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    נו ? יש למישהו רעיון לפיתרון או שזה בלתי אפשרי?

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    ציקי אני מרים ידיים איתך האמת.
    אתה מקבל תשובות כנות, לא מקבל אותן ואומר שלא עונים לך לעניין...
    שמע אתה מיוחד.
    אני אבוא לשטח וננסה ביחד.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    IL
    הודעות
    379
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    נו ? יש למישהו רעיון לפיתרון או שזה בלתי אפשרי?
    כן, יש פתרון - תגדיר MIX הבא ואז אתה יכול לכבות מנוע מכול מצב( IDLE ,NORMAL, HOLD ):

    GEAR->THRO ON
    RATE: 0%
    +125%
    SW:ON
    OFFSET:+35



    גרג

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    ציטוט נכתב במקור על ידי bgrg צפיה בהודעה
    כן, יש פתרון - תגדיר MIX הבא ואז אתה יכול לכבות מנוע מכול מצב( IDLE ,NORMAL, HOLD ):

    GEAR->THRO ON
    RATE: 0%
    +125%
    SW:ON
    OFFSET:+35



    גרג
    הלחצן של ה GEAR משמש למעבר בין מצבי הגירו.במידה שאתה רוצה להשתמש בלחצן הזה לכיבוי המנוע יש להתאים את שני הערכים של ATV (הערוץ GEAR ) במידה שווה כדי שלא ישפיע על הגירו .זאת אומרת שהיה לך מצב אחד בגירו .מה שתבחר עם שומר או ללא שומר זנב.
    נערך לאחרונה על ידי משה שמואלי; 16-12-2009 בשעה 22:26:36.
    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    כך פיתרון אחר

    mix3

    aux2>thro
    rate -23%

    sw : on
    offset : 0

    לא לשכוח בתפריט המתקדם לשנות את input select
    aux2
    aux2

    הבעיה היחידה שבמצב זה הגוברנור יעבוד קבוע בכל המצבים.

    ב MIX 2
    יש אפשרות שרק במצב של hold הלחצן של aux2 ישפיע .
    זה פותר אותך מבעיה לטוס קבוע עם גוברנור אבל במצב של hold אתה מסתכן בכיבוי המנוע במצערת נמוכה.


    יש עוד פיתרון

    MIX 1
    AUX2<THRO
    RATE -23

    SW F-NR

    במצב זה כיבוי המנוע יהיה אך ורק במצב טיסה רגילה כמובן שתוכל לטוס ללא גוברנור אבל במצערת נמוכה אתה תכבה את המנוע.
    נערך לאחרונה על ידי משה שמואלי; 16-12-2009 בשעה 00:15:01.
    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    231
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה שמואלי צפיה בהודעה
    כך פיתרון אחר

    mix3

    aux2>thro
    rate -23%

    sw : on
    offset : 0

    לא לשכוח בתפריט המתקדם לשנות את input select
    aux2
    aux2

    הבעיה היחידה שבמצב זה הגוברנור יעבוד קבוע בכל המצבים.

    ב MIX 2
    יש אפשרות שרק במצב של hold הלחצן של aux2 ישפיע .
    זה פותר אותך מבעיה לטוס קבוע עם גוברנור אבל במצב של hold אתה מסתכן בכיבוי המנוע במצערת נמוכה.


    יש עוד פיתרון

    MIX 1
    AUX2<THRO
    RATE -23

    SW F-NR

    במצב זה כיבוי המנוע יהיה אח ורק במצב טיסה רגילה כמובן שתוכל לטוס ללא גוברנור אבל במצערת נמוכה אתה תכבה את המנוע.
    +1
    מטלון
    צוות הרכבת פ"ת

    FLY bar less or FLY less

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה שמואלי צפיה בהודעה
    כך פיתרון אחר

    mix3

    aux2>thro
    rate -23%

    sw : on
    offset : 0

    לא לשכוח בתפריט המתקדם לשנות את input select
    aux2
    aux2

    הבעיה היחידה שבמצב זה הגוברנור יעבוד קבוע בכל המצבים.

    ב MIX 2
    יש אפשרות שרק במצב של hold הלחצן של aux2 ישפיע .
    זה פותר אותך מבעיה לטוס קבוע עם גוברנור אבל במצב של hold אתה מסתכן בכיבוי המנוע במצערת נמוכה.


    יש עוד פיתרון

    MIX 1
    AUX2<THRO
    RATE -23

    SW F-NR

    במצב זה כיבוי המנוע יהיה אך ורק במצב טיסה רגילה כמובן שתוכל לטוס ללא גוברנור אבל במצערת נמוכה אתה תכבה את המנוע.
    תודה משה.
    סוף סוף תשובה לעניין.
    אנסה אותו בקרוב.
    ושוב, תודה על העזרה.

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    תודה משה.
    סוף סוף תשובה לעניין.
    אנסה אותו בקרוב.
    ושוב, תודה על העזרה.

    אין על מה ציקי

    שמחתי לעזור.
    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    757
    תודה!
    226
    הודה 142 פעמים ב 66 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    אהבתי משה כל הכבוד!!!

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    מיקום
    פ"ת
    הודעות
    1,262
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    תודה משה.
    סוף סוף תשובה לעניין.
    אנסה אותו בקרוב.
    ושוב, תודה על העזרה.
    על הידע המקצועי הזה אני מדבר!!

    כל הכבוד!!
    יורם לוי
    צוות הרכבת
    פתח תקווה

    One,Two,3D

    למכירה שלט DX7i
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    691
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    תותח,
    אני בטוח ששימחת עשרות בעלי DX7
    כל הכבודץ

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Smile תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה שמואלי צפיה בהודעה
    אין על מה ציקי

    שמחתי לעזור.
    משה
    יש משפט שאומר
    זה לא בושה לא לדעת, זה בושה לא לשאול

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    707
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה שמואלי צפיה בהודעה
    כך פיתרון אחר

    mix3

    aux2>thro
    rate -23%

    sw : on
    offset : 0

    לא לשכוח בתפריט המתקדם לשנות את input select
    aux2
    aux2

    הבעיה היחידה שבמצב זה הגוברנור יעבוד קבוע בכל המצבים.

    ב MIX 2
    יש אפשרות שרק במצב של hold הלחצן של aux2 ישפיע .
    זה פותר אותך מבעיה לטוס קבוע עם גוברנור אבל במצב של hold אתה מסתכן בכיבוי המנוע במצערת נמוכה.


    יש עוד פיתרון

    MIX 1
    AUX2<THRO
    RATE -23

    SW F-NR

    במצב זה כיבוי המנוע יהיה אך ורק במצב טיסה רגילה כמובן שתוכל לטוס ללא גוברנור אבל במצערת נמוכה אתה תכבה את המנוע.
    שנתיים אני עם השלט, שנה מטיס איתך - ורק עכשיו אתה מגלה לי?
    כיוונתי - עובד כמו גדול.
    אהבתי את שיטת שמואלי...

    תותח!!!!!

    ניסן

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    ציטוט נכתב במקור על ידי ניסן וצחי צפיה בהודעה
    שנתיים אני עם השלט, שנה מטיס איתך - ורק עכשיו אתה מגלה לי?
    כיוונתי - עובד כמו גדול.
    אהבתי את שיטת שמואלי...

    תותח!!!!!

    ניסן
    לא שאלתה
    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: THRO CUT לא פעיל במצב HOLD ב DX7

    איזו מבין השיטות המצוינות אכן עובדת בכל מצבי הטיסה משה ציין מספר שיטות.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •