היי
כרגע בטיסן שלי יש בקר 25A
האם אני יכול לשים את המנוע הנ"ל ?
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=4908
כי רשום שהוא זקוק ל בקר 18A ....
היי
כרגע בטיסן שלי יש בקר 25A
האם אני יכול לשים את המנוע הנ"ל ?
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=4908
כי רשום שהוא זקוק ל בקר 18A ....
שלום,
מנוע ומערכת מותאמת לפי סגנן הטיסה,משקל הטיסן ומוטות כנף.
אם השאלה שלך ספציפית לגבי ההתאמה הזו אז כן ,המנוע יצרוך MAX 18A ולך יש 25 A זה בסדר גמור.
אני ההיתי מציע לך לבדוק עוד בהיתחשב בנתונים שאמרתי לך מאחר ואולי אינך זקוק למנוע עם KV שכזה ואולי משקל קטן יותר של מנוע שוב השאלה מה אתה מחפש ולאיזה טיסן.
מה חשוב לך ?
אלון שבת שלום.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
חשוב לי שיהיה מהיר....אבל שיהיה לו גם קצת יכולת טיפוס...
דרך אגב יש לי מינימאג.
עד עכשיו היה לי מנועים של 1000 KV ועכשיו קניתי את המנוע הזה.
סתם לידיעתך הכללית: אם מנוע צריך אמפר מסוים ויש לך בקר שיכול לספק אמפר גבוהה יותר אז אין בעיה... הבעיה היא כשזה ההיפך(המנוע צורך יותר ממה שהבקר יכול לתת)...
ז"א שבקר מהירות של 25A יהיה טוב למנוע שצורך 18A ואפילו ישאר "עודף" שלא מנוצל...
מטיס HK 450, V911, V922.
עמירם
לא אמורה להיות בעיה בתנאי שלא תעמיס על המנוע יותר מהיכולת שלו
דוגמה:החלפתי מניפה במיג-15 שלי מ64 מ"מ ל66 מ"מ הישתמשתי באותו מנוע
קניתי בקר של 50 אמפר למרות שהמניפה החדשה ביחד עם המנוע מפיקים
רק 36 אמפר מקסימום והגבול של המנוע הוא 45 אמפר לפני שהוא אמור להישרף
עכשיו למיג-15 שלי יש יותר כוח מאיץ יותר מהר וממריא תוך 10 מטרים.
שים לב שהמנוע מיועד לפרופ 8X4 בשני תאים ו7X4 בשלושה תאים, אם הפרופ יהיה גדול מדי למנוע אז למרות שהוא עד 18A הוא עלול למשוך הרבה יותר ולהשרף.
הKV אומר לך באיזה סל"ד יעבוד המנוע הוא בהחלט לא מספיק לקבוע את ההספק וגודל הפרופ.
נערך לאחרונה על ידי Boogle; 18-12-2009 בשעה 21:22:31.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
כשאומרים תאים מתכוונים לסוללה נכון ?
נכון . בתא לטיום כול תא הינו 3.6 וולט.
בתאי ניקל או מטאל כל תא כ 1.2 וולט.
בבדיקה באתר היצרן אילו נתוניו:
http://www.multiplexusa.com/models/m...s/minimag.html
המנוע הסיני שאני ההיתי מרכיב הוא:
http://www.unitedhobbies.com/UNITEDH...idProduct=3883
או
http://www.unitedhobbies.com/UNITEDH...idProduct=2110
תשקול הכל טוב ...
נערך לאחרונה על ידי אליקופטר; 19-12-2009 בשעה 09:09:10.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
המנוע שיש לך ממש גבולי למינימג
לי יש את הסטאפ הזה - ממריא מהריצפה תוך שני מטר
פרופ 6*9
מנוע 1050KV
ובקר 25A
בשביל הכיף גם הוספתי גלגל זנב לתמרון נח על הקרקע (ממש מומלץ)
אני נהנה מהטיסן הזה כל שניה שהוא באויר
שתי הערות לאליקופטר,
1. ליפו 3.7V נומינאלי 4.2V טעון מלא (כנראה החליק לך על המקלדת ה3.6)
2. המנוע השני שהמלצת לא מתאים , אלא אם ללכת על פרופ בקוטר קטן . הפרופ המומלץ באתר היצרן מניח שאתה לוקח אינראנר כמו של האיזי סטאר.
אני תמיד בעד הידע שנרכש בניסיון ולכן המלצתו של אורן נשמעת טוב פרט לזה שהיא כנראה קצת אוברקיל לטיסן מהצד החזק
מאידך תמיד בסטאפ הזה אפשר "להרגע" עם פרופ 8X6 למשל...
וסתם הערה בנושא טיסה והנאה לאורן, חלק מהעניין של טיסן הממריא על גלגליו ולא בזריקה, הוא ריצת ההמראה. ככל שהריצה מאיצה באיטיות ואתה צובר שליטה על הכלי על הקרקע, כך תשלוט בו טוב יותר ביתר זמן הטיסה וההמראה תראה מדהימה. המראה בשני מטר שקולה להמראת פאניקה, "אויש הוא בורח לי " וכאלו. אם כבר התקנת גלגל זנב בצע אימונים להמראה בשלושה שלבים
1. ריצה איטית בשליש מנוע עם הגה גובה משוך וניהוג גלגל הזנב
2. החשה נוספת של המנוע בשילוב שחרור הגה הגובה למצב ניטראלי,הזנב יעלה והטיסן ימשיך להאיץ על גלגליו הראשיים, בשלב זה על מנת להשתלט על הP-פקטור שימוש בהגה כוון לשמירת ציר מסלול
3. אחרי עוד כמה מטרים של ריצה החשה נוספת של המנוע ונגיעה קלה לUP על מנת לנתק ולהמשיך לטפס בציר מסלול.
ההנאה מובטחת.
בהצלחה
נ.ב., לנחיתה בתצורה הנ"ל יש גם מספר מעלות![]()
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
בהחלט מסכים עם המראה חלקה. אבל יש הבדל כשהסטאפ חלש ומצערת בפול - הטיסן זקוק לעשרה מטרים בשביל להתרומם יפה או שממריאים במצערת מבוקרת עם סטאפ חזק יותר ויש לנו עוד לביצועים.
Spektrum DX9 Black
Goblin Black Nitro
Gaui X7
אם אין לך זמן פנוי תדע שאתה לא עסוק מספיק
אוקיי
אבל איך יתכן שהמנוע הנ"ל שאליקופטר נתן יתאים לי?
http://www.unitedhobbies.com/UNITEDH...idProduct=3883
אני צריך 28-26 וזה 35-30 ...זה אומר שהגודל שלו שונה לא ?
או המנוע הזה שORENKFIR נתן :
http://hobbyking.com/hobbycity/store...idProduct=2048
שהוא 20-20...
הרי המספר הזה מראה לי אם המנוע מתאים לטיסן לא ?
אני תמיד דגלתי לקנות מנועים 28-26...תקנו אותי אם אני טועה..(וכנראה שאני טועה)
בוגל הבחור ביקש מהירות לכן אני הצעתי לו פרופ קטן יותר כלומר הצעה 2 של המנוע.
לגבי 3.7 או 3.6 רציתי להגיד שיש לי אצבעות עבות ונילחץ לי אבל ראית במקלדת שה 6 רחוק מאוד מ7 אז אן לי סיבהלא יודע משהו בתת מודע הקליד לי 6.
יניב כלום לא חד משמעי תמיד אפר לשחק עם מנוע ,פרופ אין להיות מקובע ונכון טוב לשמוע לעל נסיון ולא רק על הכתוב אני מסתך על נתונים כתוביים אורן מדבר מנסיון ולכן דבר איתו ותמצא בדיוק את הכיוון שאתה צריך.
אלון.
נערך לאחרונה על ידי אליקופטר; 19-12-2009 בשעה 11:31:50.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
התכוונתי האם המנועים האלה מתאימים בקוטר, ובהברגות לתושבת מנוע של מולטיפלקס?
100%
מכיר גולף (האוטו)? כמה מנועים שונים אפשר לשים עליו???
יש לך את כל האפשרויות פרוסות לפניך , אתה צריך רק לבחור. אני אישית נוטה לאמץ, לפחות עד שבדקתי, המלצות מבעלי ניסיון![]()
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
המספרים אומרים דברים שונים אצל יצרנים שונים.
בד"כ הכוונה היא או לקוטר הסטטור X האורך הפעיל שלו ולעיתים זה קוטר חיצוני X האורך שלו.
כך יוצא שמנוע סיני 28-20 מקביל למנוע AXI של 22-12 למשל. (המספרים לצורך הדוגמא לא מדדתי).
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
עכשיו אני מבין...
אז סתם לצורך דוגמא...אני יכול לשים מנוע כזה נכון ?
http://hobbyking.com/hobbycity/store..._1100Kv_/_345w
עם בקר 30A כמובן
המנוע הזה כבר יהיה רצחני במקצת.
שים לב שאתה צריך להיות תואם במשקל לצורך איזון הטיסן ושלא יהיה לך אף כבד.
בעיקרון, מה שיפה בחשמל הוא שאם נניח המנוע הנ"ל מתאים במשקל והגודל אך הוא "חזק מדי" , אתה יכול לשים פרופ בקוטר קטן יותר ולקבל את ההספק הנדרש לך לטיסה מבלי לאמץ את המנוע, בכך הוא יתן חיים ארוכים יותר ותוכל אף להמשיך ולהשתמש בבקר בעל זרם נמוך יותר.
שים לב שהפרופ המומלץ פה הוא 10X5 וצריך לראות אם יש לך מספיק מרווח מהקרקע עם פרופ כזה, הרי לא תרצה להחליף פרופ כל המראה בגלל שחטף מכה מהמסלול...
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
עכשיו אני מבין...
מה שאתה אומר זה שאני לא צריך להתפרע במשקל של המנוע כי אז זה יהרוס לי את מרכז הכובד שלו והטיסן לא יטוס כמו שצריך...
אני יכול לחרוג מעט במשקל של המנוע ולבדוק שהפרופ יתאים לגודל הטיסן והכל יהיה בסדר...
ואופציה נוספת היא להביא מנוע עם סלד גבוה ולשים לו פרופ קטן.
אם מה שרשמתי נכון אז כנראה שהבנתי....
אכן כן.
הפתרון הנכון הוא האיזון בין המשקל למהירות הטיסה ולהספק הנדרש לטיסה.
תתפלא איך התנהגות של טיסן יכולה להשתנות כשמשתמשים במנוע לא מתאים.
בהתאמה נכונה הוא לא רק שיטוס טוב, אתה תקבל זמן סוללה מיטבי.
שים לב לא לשים פרופ קטן מידי בקוטר בשילוב מנוע עם KV גבוהה כי מה שיקרה זה שבמהירות גבוהה הוא יטוס טוב וביתר מהירויות הטיסה הוא יגיב מוזר.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
הבנתי תודה רבה לך ולכולם על היחס והעזרה![]()