שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: חשיפה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חשיפה

    ...
    נערך לאחרונה על ידי omrir; 03-10-2008 בשעה 18:10:28.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    567
    תודה!
    2
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשיפה

    רועי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    63
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשיפה

    קלוב התעופה סניף באר-שבע עומר
    www.aeroclub.co.il

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    27
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשיפה

    אין כמוכם עומר !!!

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    עומר
    הודעות
    225
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשיפה

    כל הכבוד לתם ועומרי!
    בזכותם המועדון יתחיל להינות מפרופילים חתוכים ישירות מהפרופילי, תבניות MDF ושאר הפתעות נעימות...
    אחלה סרטון ד"א.
    R/C models veteran
    קלוב התעופה סניף עומר: www.aeroclub.co.il

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשיפה

    אני כל כך מקנא.. כל כך הייתי מתחבר למועדון שלכם מבחינת בניה\פרויקטים\רצון להרים דברים. הלוואי שהיה מקום כזה במרכז מקום שהוא עשירית ממה שיש לכם בין אם זה האנשים או המשאבים.
    כל הכבוד!
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשיפה

    רמה גבוהה מאוד.
    יישר כוח.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    63
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשיפה

    תודה רבה על הברכות החמות, נחמד לקבל משוב חם ותומך.
    כמובן שאם מישהו צריך חלקים שונים (פרופילים, חציצי גוף או כל חלק מורכב אחר) בעלות החומר ותשלום סמלי למועדון נשמח לעזור למי שצריך. המכונה עובדת בדיוק של עשירית המילימטר, בשבילנו זה מספיק....

    ושוב תודה!
    קלוב התעופה סניף באר-שבע עומר
    www.aeroclub.co.il

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    436
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשיפה

    כל הכבוד!

    אפשר קצת הסברים על המנועים, צירים, בקר ותוכנה שבשימוש?

    פשוט קבוצה של חברה מוכשרים...

    מקנא,
    שחר

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    160
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשיפה

    פיייי...
    ממש CNC
    בברכה, לירן לוין
    wwwCivilEng.co.il
    הפורטל הישראלי להנדסה אזרחית, בנייה וסביבה.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשיפה

    סרט מהיר וקצר שמקפל בתוכו בודאי אין סוף עבודה, מחשבות, לבטים והרבה יצירתיות. כבונה מכונות אני בהחלט יכול להעריך את המאמץ שהושקע במכונה, ולהרגיש את השמחה שזה מתחיל לעבוד. כל הכבוד.
    כפי שאמר מעיין, חבל שאין קלוב כזה באזור המרכז.
    מכוניציק
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    63
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשיפה

    שלום לכולם,
    דבר ראשון תודה נוספת...
    ניתן למצוא תמונות מתהליך הבנייה באתר הסניף:
    http://www.aeroclub.co.il/sections/g....php?gal_id=54
    http://www.aeroclub.co.il/sections/g....php?gal_id=55
    ההנעה מבוססת על מנועי צעד בעלי כוח של 1.7 ניוטון למטר עם בקר שמתחבר למחשב באמצעות כבל LPT. הבקר נשלט על ידי תוכנת MACH3. את החלקים התלת מימדיים (גלמים של כנף או גוף, לדוגמה) אנחנו מתכננים בSOLIDWORKS, את הGCODE מייצרת SOLIDCAM. חלקים דו מימדיים (פרופילים לדוגמה) מומרים ע"י MACH מקובץ DXF ל GCODE.
    המסילות הן מסילות לינאריות על בסיס מיסבים כדוריים שנעים על מוטות ברזל עגולים. המבנה כולו הוא MDF 18 וחיזוקי ברזל בפינות. אנחנו משתמשים בברגי חצי אינט'ש להנעה, האומים הם אומי מתיחה שייצרנו במועדון מדלרין.
    שולחן החיתוך הוא 170 ס"מ על 40 ס"מ וגובה החיתוך 20 ס"מ .
    שאר החליקים חרוטים ומכורסמים מדלרין שחור (אצלנו במועדון ) .
    קלוב התעופה סניף באר-שבע עומר
    www.aeroclub.co.il

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשיפה

    נשמע מרתק! שאלה: איך התגברתם על החופשים (והחופשיים) במסילות?
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    63
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשיפה

    אלה לא מסילות כמו בCNC קלקר, אלה מסילות שבנינו בעצמנו והן יושבות בהרבה מאוד לחץ...
    נערך לאחרונה על ידי garfield; 08-10-2008 בשעה 15:32:16.
    קלוב התעופה סניף באר-שבע עומר
    www.aeroclub.co.il

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשיפה

    יופי של תכנון וביצוע, זה צעד גדול (עם הרבה סטאפים קטנים) לייצור טיסנים חדישים ומדוייקים
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    436
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשיפה

    גרפילד,
    תודה על האינפורמציה. יש לי שאלה חשמלית נוספת שמעניינת אותי.
    האם בכדי להגיע לרזולוציה כזו המנועים עובדים בשיטת MICROSTEP או שהכל ביחס של מוט ההברגה?

    אני בטוח שאתם הולכים לעייף את המכונה מהר מאד .

    שוב, עבודה וביצוע מדהימים.

    שחר

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    63
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חשיפה

    שלום,
    הבקר מאפשר לנו לעבוד בצעדים מלאים או 1/4 צעד או 1/8 צעד.
    הבקר מקבל את המידה והוא יודע מה להגיד למנועים. בנוסף מוט ההברגה הוא יחסית גס ככה שהוא דורש 100 צעדים שלמים כדי להשלים מ"מ אחד.
    דאגנו (בעבודה רבה) לכך שלא יהיו חופשים בחיבור בין הבורג למנוע והאומים הנמתחים גם עוזרים...
    קלוב התעופה סניף באר-שבע עומר
    www.aeroclub.co.il

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •