...
...
נערך לאחרונה על ידי omrir; 03-10-2008 בשעה 18:10:28.
רועי
קלוב התעופה סניף באר-שבע עומר
www.aeroclub.co.il
אין כמוכם עומר !!!
כל הכבוד לתם ועומרי!
בזכותם המועדון יתחיל להינות מפרופילים חתוכים ישירות מהפרופילי, תבניות MDF ושאר הפתעות נעימות...
אחלה סרטון ד"א.
R/C models veteran
קלוב התעופה סניף עומר: www.aeroclub.co.il
אני כל כך מקנא.. כל כך הייתי מתחבר למועדון שלכם מבחינת בניה\פרויקטים\רצון להרים דברים. הלוואי שהיה מקום כזה במרכז מקום שהוא עשירית ממה שיש לכם בין אם זה האנשים או המשאבים.
כל הכבוד!
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
רמה גבוהה מאוד.
יישר כוח.
תודה רבה על הברכות החמות, נחמד לקבל משוב חם ותומך.
כמובן שאם מישהו צריך חלקים שונים (פרופילים, חציצי גוף או כל חלק מורכב אחר) בעלות החומר ותשלום סמלי למועדון נשמח לעזור למי שצריך. המכונה עובדת בדיוק של עשירית המילימטר, בשבילנו זה מספיק....
ושוב תודה!
קלוב התעופה סניף באר-שבע עומר
www.aeroclub.co.il
כל הכבוד!
אפשר קצת הסברים על המנועים, צירים, בקר ותוכנה שבשימוש?
פשוט קבוצה של חברה מוכשרים...
מקנא,
שחר
פיייי...
ממש CNC
סרט מהיר וקצר שמקפל בתוכו בודאי אין סוף עבודה, מחשבות, לבטים והרבה יצירתיות. כבונה מכונות אני בהחלט יכול להעריך את המאמץ שהושקע במכונה, ולהרגיש את השמחה שזה מתחיל לעבוד. כל הכבוד.
כפי שאמר מעיין, חבל שאין קלוב כזה באזור המרכז.
מכוניציק
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
שלום לכולם,
דבר ראשון תודה נוספת...
ניתן למצוא תמונות מתהליך הבנייה באתר הסניף:
http://www.aeroclub.co.il/sections/g....php?gal_id=54
http://www.aeroclub.co.il/sections/g....php?gal_id=55
ההנעה מבוססת על מנועי צעד בעלי כוח של 1.7 ניוטון למטר עם בקר שמתחבר למחשב באמצעות כבל LPT. הבקר נשלט על ידי תוכנת MACH3. את החלקים התלת מימדיים (גלמים של כנף או גוף, לדוגמה) אנחנו מתכננים בSOLIDWORKS, את הGCODE מייצרת SOLIDCAM. חלקים דו מימדיים (פרופילים לדוגמה) מומרים ע"י MACH מקובץ DXF ל GCODE.
המסילות הן מסילות לינאריות על בסיס מיסבים כדוריים שנעים על מוטות ברזל עגולים. המבנה כולו הוא MDF 18 וחיזוקי ברזל בפינות. אנחנו משתמשים בברגי חצי אינט'ש להנעה, האומים הם אומי מתיחה שייצרנו במועדון מדלרין.
שולחן החיתוך הוא 170 ס"מ על 40 ס"מ וגובה החיתוך 20 ס"מ .
שאר החליקים חרוטים ומכורסמים מדלרין שחור (אצלנו במועדון ) .
קלוב התעופה סניף באר-שבע עומר
www.aeroclub.co.il
נשמע מרתק! שאלה: איך התגברתם על החופשים (והחופשיים) במסילות?
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
אלה לא מסילות כמו בCNC קלקר, אלה מסילות שבנינו בעצמנו והן יושבות בהרבה מאוד לחץ...
נערך לאחרונה על ידי garfield; 08-10-2008 בשעה 15:32:16.
קלוב התעופה סניף באר-שבע עומר
www.aeroclub.co.il
יופי של תכנון וביצוע, זה צעד גדול (עם הרבה סטאפים קטנים) לייצור טיסנים חדישים ומדוייקים![]()
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
גרפילד,
תודה על האינפורמציה. יש לי שאלה חשמלית נוספת שמעניינת אותי.
האם בכדי להגיע לרזולוציה כזו המנועים עובדים בשיטת MICROSTEP או שהכל ביחס של מוט ההברגה?
אני בטוח שאתם הולכים לעייף את המכונה מהר מאד.
שוב, עבודה וביצוע מדהימים.
שחר
שלום,
הבקר מאפשר לנו לעבוד בצעדים מלאים או 1/4 צעד או 1/8 צעד.
הבקר מקבל את המידה והוא יודע מה להגיד למנועים. בנוסף מוט ההברגה הוא יחסית גס ככה שהוא דורש 100 צעדים שלמים כדי להשלים מ"מ אחד.
דאגנו (בעבודה רבה) לכך שלא יהיו חופשים בחיבור בין הבורג למנוע והאומים הנמתחים גם עוזרים...
קלוב התעופה סניף באר-שבע עומר
www.aeroclub.co.il