שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 19 מתוך 19

נושא: האיזיסטאר בשלבי סיום

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    79
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל האיזיסטאר בשלבי סיום

    הרכבת האיזיסטר שלי כמעט הסתיימה (טיסן ראשון, בערך). מרוב מריחת זמן בהרכבתו לא ממש יצא לי לצלם את השלבים ולהתייעץ צעד צעד. בכל זאת, הנה מה שיש בינתיים:
    * נחתכו והורכבו מאזנות (35X4.5 ס"מ). הקצוות שוייפו עם דרמל ופיניש עם נייר זכוכית, החיבור באמצעות 4 צירי AC (?) בכל מאזנת. טרם הותקנו הורנים - אלו שיש לי נמוכים מדי וגם לא מגיעים מעל ציר התנועה עצמו - ממתין לסיני.
    * הותקנו לשון ומגנטים על החופה במקום המחבר הסטנדרטי שלא ממש התיישב טוב.
    * הותקנו מגנטים בנקודת המגע בין הכנפיים כי לא נראה לי שה"פאזל" מספיק. מה דעתכם, יספיק?
    * צבעתי את קצות הכנפיים וכו' בספרי טמבור וקצת הגזמתי עם המדבקות (יצא מצועצע משהו...)
    * האם כדאי ליצור איוורור ל"קוקפיט" על מנת לצנן את הסוללה והבקר?
    * טרם החלטתי היכן למקם את המקלט (2.4 של AIRTRONICS). נראה לי שאולי "הפוך" על החופה עצמה והאנטנות ייפרסו ב90 מעלות מאוזן על הכנפיים (כל אחת ב45 מעלות הצידה ביחס לציר האורך של הטיסן). עצות? הערות?

    וכמובן, שוב תודה לכל מי שעזר עד עכשיו

    נ.ב - מצטער על איכות התמונות, הן צולמו בטלפון.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	easystar 100221 001.jpg‏ 
Views:	137 
Size:	340.9 קילובייט 
ID:	20690   Click image for larger version. 

Name:	easystar 100221 002.jpg‏ 
Views:	116 
Size:	261.8 קילובייט 
ID:	20691   Click image for larger version. 

Name:	easystar 100221 011.jpg‏ 
Views:	118 
Size:	211.9 קילובייט 
ID:	20692   Click image for larger version. 

Name:	easystar 100221 004.jpg‏ 
Views:	122 
Size:	347.2 קילובייט 
ID:	20693   Click image for larger version. 

Name:	easystar 100221 005.jpg‏ 
Views:	135 
Size:	301.6 קילובייט 
ID:	20694  

    Click image for larger version. 

Name:	easystar 100221 006.jpg‏ 
Views:	120 
Size:	285.4 קילובייט 
ID:	20695   Click image for larger version. 

Name:	easystar 100221 007.jpg‏ 
Views:	110 
Size:	241.3 קילובייט 
ID:	20697   Click image for larger version. 

Name:	easystar 100221 008.jpg‏ 
Views:	97 
Size:	276.6 קילובייט 
ID:	20698   Click image for larger version. 

Name:	easystar 100221 009.jpg‏ 
Views:	134 
Size:	281.7 קילובייט 
ID:	20699   Click image for larger version. 

Name:	easystar 100221 010.jpg‏ 
Views:	136 
Size:	195.0 קילובייט 
ID:	20700  


  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האיזיסטאר בשלבי סיום

    ציטוט נכתב במקור על ידי mantis צפיה בהודעה
    הרכבת האיזיסטר שלי כמעט הסתיימה (טיסן ראשון, בערך). מרוב מריחת זמן בהרכבתו לא ממש יצא לי לצלם את השלבים ולהתייעץ צעד צעד. בכל זאת, הנה מה שיש בינתיים:
    * נחתכו והורכבו מאזנות (35X4.5 ס"מ). הקצוות שוייפו עם דרמל ופיניש עם נייר זכוכית, החיבור באמצעות 4 צירי AC (?) בכל מאזנת. טרם הותקנו הורנים - אלו שיש לי נמוכים מדי וגם לא מגיעים מעל ציר התנועה עצמו - ממתין לסיני. אתה מוזמן לבוא ולקבל הורנים עד שהסיני יגיע
    * הותקנו לשון ומגנטים על החופה במקום המחבר הסטנדרטי שלא ממש התיישב טוב. לטעמי זה לא מספיק, תדאג לאבטח את החופה עם גומיה פשוטה* הותקנו מגנטים בנקודת המגע בין הכנפיים כי לא נראה לי שה"פאזל" מספיק. מה דעתכם, יספיק? זה מספיק לטיסה רגילה , בנחיתות קשות זה ייפתח, אבל אני מציע לך לעשות חיבור חוט חיזוק בין הכנפיים, זה יאפשר לך לטוס בביטחה וללא חשש ל"מחיאת כפיים:* צבעתי את קצות הכנפיים וכו' בספרי טמבור וקצת הגזמתי עם המדבקות (יצא מצועצע משהו...) המצועצע הזה יקל עליך לזהות מצבים במרחק רב.* האם כדאי ליצור איוורור ל"קוקפיט" על מנת לצנן את הסוללה והבקר? אין כל צורך
    * טרם החלטתי היכן למקם את המקלט (2.4 של AIRTRONICS). נראה לי שאולי "הפוך" על החופה עצמה והאנטנות ייפרסו ב90 מעלות מאוזן על הכנפיים (כל אחת ב45 מעלות הצידה ביחס לציר האורך של הטיסן). עצות? הערות? אישית אני מעדיף שכל הציוד יותקן בתוך הטיסן ולא בחוץוכמובן, שוב תודה לכל מי שעזר עד עכשיו

    נ.ב - מצטער על איכות התמונות, הן צולמו בטלפון.



    יחסית לרוב האיזים שנבנו בארץ, ביצעת עבודה טובה ונקיה.
    שאפו
    אם תהיה בגעש בשבת, ותרצה כמובן, אעזור לך בטיסת הבכורה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    79
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האיזיסטאר בשלבי סיום

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    יחסית לרוב האיזים שנבנו בארץ, ביצעת עבודה טובה ונקיה.
    שאפו
    אם תהיה בגעש בשבת, ותרצה כמובן, אעזור לך בטיסת הבכורה
    היי עודד,

    כרגיל, תודה על רוח ההתנדבות ועל המחמאה. אשמח להיעזר בך כשאסיים, וכמובן שאשמח להתארח בגעש.
    לגבי ההורנים, לא נראה לי שאוכל להגיע בקרוב לאזורך ובכל מקרה כבר הזמנתי . תודה בכל אופן.

    אוסיף גומיה לחופה כעצתך. לגבי האנטנות, לא ממש מצאתי דרך להתקין אותן בתוך הטיסן ב90 מעלות; האנטנות של AIRTRONICS (או יותר נכון המוליך שלהן) מאד ארוכות.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האיזיסטאר בשלבי סיום

    ציטוט נכתב במקור על ידי mantis צפיה בהודעה
    היי עודד,

    כרגיל, תודה על רוח ההתנדבות ועל המחמאה. אשמח להיעזר בך כשאסיים, וכמובן שאשמח להתארח בגעש.
    לגבי ההורנים, לא נראה לי שאוכל להגיע בקרוב לאזורך ובכל מקרה כבר הזמנתי . תודה בכל אופן.

    אוסיף גומיה לחופה כעצתך. לגבי האנטנות, לא ממש מצאתי דרך להתקין אותן בתוך הטיסן ב90 מעלות; האנטנות של AIRTRONICS (או יותר נכון המוליך שלהן) מאד ארוכות.


    תוציא החוצה רק את האנטנות לא את כל המקלט, ותדביק אותן לגוף עם טייפ כלשהו
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    79
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האיזיסטאר בשלבי סיום

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    תוציא החוצה רק את האנטנות לא את כל המקלט, ותדביק אותן לגוף עם טייפ כלשהו
    אה, בהחלט, לזה התכוונתי. מה שתכננתי זה להצמיד את המקלט עם ולקרו ל"תקרת" החופה, מבפנים, ולהוציא רק את האנטנות בתוך קשית מודבקת לכנף.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האיזיסטאר בשלבי סיום

    אחלה עבודה! מאוד אסתטית!

    אין לי איזי אבל יש לי AXN ושמתי לב שהדבר הראשון שעף בכל נחיתה מעט קשה זה מכסה החופה. בגעש זה מתלווה בהרבה חול שנכנס פנימה. גומיה זה לא אסתטי אבל זה ישמור לך על הטיסן שלא יהפוך לארגז חול.
    חורי האיוורור של הAXN נועדו גם הם למלא אותו בחול ודרעק. לא יודע כמה זה נחוץ בטיסן שהמנוע שלו פועל בקושי 10 שניות בכל 2 דקות.

    המגנטים שמחזיקים את הכנפיים עלולים להתנתק בנחיתה, ואז אמנם הכנפיים תספוגנה פחות מכות אבל החוטים של הסרוואים עלולים להיתלש.

    הצביעה תעזור לך אגב גם לזהות מצבים בגובה רב וגם לזהות את האיזי שלך בין האחרים!

    לגבי הורנים - בחנויות בארץ הם עולים אמנם פי 10 מהסיני, אבל חבל לך להפסיד ימי שמש בהמתנה...
    לא?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    79
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האיזיסטאר בשלבי סיום

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    אחלה עבודה! מאוד אסתטית!

    אין לי איזי אבל יש לי AXN ושמתי לב שהדבר הראשון שעף בכל נחיתה מעט קשה זה מכסה החופה. בגעש זה מתלווה בהרבה חול שנכנס פנימה. גומיה זה לא אסתטי אבל זה ישמור לך על הטיסן שלא יהפוך לארגז חול.
    חורי האיוורור של הAXN נועדו גם הם למלא אותו בחול ודרעק. לא יודע כמה זה נחוץ בטיסן שהמנוע שלו פועל בקושי 10 שניות בכל 2 דקות.

    המגנטים שמחזיקים את הכנפיים עלולים להתנתק בנחיתה, ואז אמנם הכנפיים תספוגנה פחות מכות אבל החוטים של הסרוואים עלולים להיתלש.

    הצביעה תעזור לך אגב גם לזהות מצבים בגובה רב וגם לזהות את האיזי שלך בין האחרים!

    לגבי הורנים - בחנויות בארץ הם עולים אמנם פי 10 מהסיני, אבל חבל לך להפסיד ימי שמש בהמתנה...
    לא?
    תודה רבה

    לגבי הכנפיים, מה אתה מציע בעצם, לקבע אותן לחלוטין?
    לגבי ההורנים ובכלל, אני בונה כל כך לאט מפאת קוצר זמן (סטודנט ועובד במשרה מלאה) כך שההמתנה לסיני החביב לא מעיקה עלי

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האיזיסטאר בשלבי סיום

    ציטוט נכתב במקור על ידי mantis צפיה בהודעה
    תודה רבה

    לגבי הכנפיים, מה אתה מציע בעצם, לקבע אותן לחלוטין?
    לגבי ההורנים ובכלל, אני בונה כל כך לאט מפאת קוצר זמן (סטודנט ועובד במשרה מלאה) כך שההמתנה לסיני החביב לא מעיקה עלי
    אולי גומיה?


    ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
    אם אתה חושב שזה מיותר פשוט תכסה את הפתח בצלוטייפ, - ימנע את כניסת החול לתוך הטיסן וגם ישפר מעט את האוירודינמיות של הטיסן ואת ערך הגלישה שלו
    חח. אחרי הנחיתה האחרונה לא נשאר הבדל בין הפתחים לשאר האף...

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    79
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האיזיסטאר בשלבי סיום - שאלות

    ובכן, ההורנים הגיעו ואני מוכן להמשיך, אבל נתקלתי בשתי בעיות: (1) טעות שלי בהרכבת הסרוואים ו-(2) כיפוף לא רצוי של המאזנות . אסביר:
    1. שכחתי להבריג את זרוע הסרוו לסרוו עצמו. עם זאת, גם בלי ההברגה נוצר ביניהם חיבור מאד חזק ובנוסף לזרוע אין לאן לברוח כי היא חסומה ע"י גוף הטיסן. האם לדעתכם יש טעם לנתק את הסרוואים מהטיסן (מודבקים דיי טוב) כדי להבריג, או שאפשר להתעלם מזה?
    2. בגלל גמישות המאזנות נוצר מצב שהתנועה אינה שווה לכל אורכן, כלומר ככל שמתרחקים ימינה ושמאלה מההורן התנועה פחות מורגשת. חשבתי להטביע בהן מוטות קרבון דקים מצלב אימונים של מסוק. מה דעתכם, כדאי? נחוץ?

    תודה לעונים

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האיזיסטאר בשלבי סיום

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    אחלה עבודה! מאוד אסתטית!

    אין לי איזי אבל יש לי AXN ושמתי לב שהדבר הראשון שעף בכל נחיתה מעט קשה זה מכסה החופה. בגעש זה מתלווה בהרבה חול שנכנס פנימה. גומיה זה לא אסתטי אבל זה ישמור לך על הטיסן שלא יהפוך לארגז חול.
    חורי האיוורור של הAXN נועדו גם הם למלא אותו בחול ודרעק. לא יודע כמה זה נחוץ בטיסן שהמנוע שלו פועל בקושי 10 שניות בכל 2 דקות.

    לא?
    אם אתה חושב שזה מיותר פשוט תכסה את הפתח בצלוטייפ, - ימנע את כניסת החול לתוך הטיסן וגם ישפר מעט את האוירודינמיות של הטיסן ואת ערך הגלישה שלו

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האיזיסטאר בשלבי סיום

    המאזנות בסדר
    הסרוואים חייבים להיות מאוזנים, אין אפשרות אחרת, ואם צריך לפרק, תפרק.
    אתה מוזמן להתקשר אם משהו לא ברור
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    79
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האיזיסטאר בשלבי סיום

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    המאזנות בסדר
    הסרוואים חייבים להיות מאוזנים, אין אפשרות אחרת, ואם צריך לפרק, תפרק.
    אתה מוזמן להתקשר אם משהו לא ברור
    האם ב"מאוזנים" כוונתך ל"ממורכזים"? אם כן, אז הם ממורכזים. השאלה היא אם אפשר לוותר על הברגים?

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האיזיסטאר בשלבי סיום

    חייבים בורג !!!
    רעידות המנוע מפרקות כל מה שאפשר לפרק, לא כדאי לסמוך רק על החיכוך והלחץ של הזרוע לציר של הסרוו. לעומת טיסנים עם מנועי בוכנה שמעולם לא נפתחו לי בהם ברגים עם דיסקה קפיצית, במנועים חשמליים, שלכאורה רועדים פחות, כן נפתחו ברגים כאילו ! לכן אני תמיד שם גם לוקטייט - לפחות זה הניסיון שלי. אז לגבי בורג בסרוו אין בכלל מה לדבר !

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האיזיסטאר בשלבי סיום

    ציטוט נכתב במקור על ידי mantis צפיה בהודעה
    האם ב"מאוזנים" כוונתך ל"ממורכזים"? אם כן, אז הם ממורכזים. השאלה היא אם אפשר לוותר על הברגים?



    חייבים ברגים חד משמעית
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האיזיסטאר בשלבי סיום

    +1 על הבורג

    אתה יכול אולי לחתוך חריץ מול החור ולהכניס דרכו את המברג, ואז לא תצטרך להוציא את הסרוו מההדבקה.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    32
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האיזיסטאר בשלבי סיום

    יפה מאוד תרצה תקפוץ אליי לגבעת שמואל תקבל הורנים במתנה
    הגיע לי מהסיני כמות מחומשת בטעות

    להרגע הטעות היתה שלי ולא של הסיני

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    79
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האיזיסטאר בשלבי סיום

    תודה לכל המגיבים בעניין הברגים. אנסה ליצור שקע ליד הסרוואים ולהבריג טיפה באלכסון.

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האיזיסטאר בשלבי סיום

    ציטוט נכתב במקור על ידי mantis צפיה בהודעה
    תודה לכל המגיבים בעניין הברגים. אנסה ליצור שקע ליד הסרוואים ולהבריג טיפה באלכסון.
    תעשה חריץ ארוך כדי להגיע עם המברג בצורה כמה שיותר מקבילה לכנף (עדיף חריץ חתוך ממעיכה עם המברג) ואני ממליץ לך להתחיל עם פיליפס ולחזק בסוף עם מברג שטוח קטן, וכל הזמן תחזיק את ההורן עם שפיץ פלאייר שלא יסתובב בכח וינזק.

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    79
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האיזיסטאר בשלבי סיום

    ציטוט נכתב במקור על ידי שחף דורי צפיה בהודעה
    יפה מאוד תרצה תקפוץ אליי לגבעת שמואל תקבל הורנים במתנה
    הגיע לי מהסיני כמות מחומשת בטעות

    להרגע הטעות היתה שלי ולא של הסיני
    תודה גם שלי הגיעו.

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •