שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: לגבי מתח בסוללה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    hasaron
    הודעות
    1,416
    תודה!
    12
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל לגבי מתח בסוללה

    אם אני טוען כל סוללה לא משנה איז אמפר כל סוללה מגיעה ל 4.20 לערך בכל תא לטעינה מלאה, מהו האמפר שבו כבר צריך להתחיל לנחות?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    Philippines
    הודעות
    403
    מנחת הבית
    DaviddorAJ
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לגבי מתח בסוללה

    זה לא בדיוק אמפר צריך להנחית כשמגיעים ל3.5 וולט

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    hasaron
    הודעות
    1,416
    תודה!
    12
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לגבי מתח בסוללה

    אתה צודק זה לא אמפר אלא וולט לתא

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לגבי מתח בסוללה

    אלון , מניין הגעת למספר הנ"ל?

    צריך להתחיל לחשוב על נחיתה כשמתח תא תחת עומס יורד מ3V.
    תחת עומס אסור לרדת מתחת ל2.7V למרות שיש יצרנים המדברים על 2.5V.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    hasaron
    הודעות
    1,416
    תודה!
    12
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לגבי מתח בסוללה

    תודה בוגל, עשיתי ניסיון עם הפאנטום האבוד טסט של זמני טיסה, יש לי סוללה 1300 מיל לא חדשה הדבר המוזר שקרה הוא טענתי אותה במלואה חיברתי לטיסן עשיתי בדיקת טווח המראתי בהשלכה של הטיסן הפעלתי תטיימר שבשלט ולאחר 2 וחצי דק' לאחר שהייתי רוב הזמן כמעט עם פול מצערת בשביל שאוכל להתנגד לרוח הטיסן איבד כוח שממש לא יכל להחזיק אותו באוויר ביצעתי נחיתת חירום ללא כל פגע לטיסן אך מה לדעתכם הבעיה?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לגבי מתח בסוללה

    הבעיה העיקרית שאין לך כזה: http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...dProduct=10080

    ולמה ? אם היה לך כנראה היית למד שאתה מושך מהסוללה בדיוק 60/2.5=24C או בזרם 24*1.3=31A
    ואם לא , אז הסוללה בסוף חייה, מה שגם קורה עם ליפו אחרי 20-80 מחזורים של עינויים
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    hasaron
    הודעות
    1,416
    תודה!
    12
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לגבי מתח בסוללה

    מה שמוזר עם סוללה כזו תמיד הוא היה מחזיק בין 8 ל 10 דק' טיסה מינימום, כנראה שהסוללה עשתה את שלה, בכל מקרה תודה בוגל

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לגבי מתח בסוללה

    היי
    בדקתה איך מתוכנת הבקר ?
    האים התופעה מתרחשת גם עם סוללה אחרת ?
    אל תמהר לזרוק לפני שתבדוק

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    hasaron
    הודעות
    1,416
    תודה!
    12
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לגבי מתח בסוללה

    לא בדקתי איך הבקר מתוכנת וסתם בשביל ידע כללי מה אמור להיות באופן כללי?
    אני אנסה בימים הקרובים עם סוללה אחרת ונראה האם היא גמורה או שזה רק כשל טכני של הבקר?

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לגבי מתח בסוללה

    חיים,


    את הבקר ניתן לתכנת באמצעות כרטיס תכנות, או עבור קריטריונים רבים, אפשר לתכנת באמצעות המשדר של הרדיו.
    זה עלול להיות שונה מבקר לבקר, אבל לאלה המיוצרים ע"י HobbyWing, כמו טורניג'י, למשל; הכניסה ל-mode תכנות דורשת הדלקת המשדר, הזזת המצערת למקסימום ואחרי זה חיבור מארז-הסוללות לבקר... שמשמיע סדרת צלילים מסוימת, כדי להודיע למשתמש שהוא ב-mode תכנות...
    אחרי זה משמיע הבקר סדרה של 'ביפים' קצרים, במספרים הולכים וגדלים; כלומר 'ביפ', 'ביפ-ביפ', 'ביפ-ביפ-ביפ'; ואחר כך סדרות של ביפים ארוכים.

    המשתמש צריך, תוך שלוש שניות מהסדרה המתאימה לתכונה אותה הוא רוצה לתכנת, להזיז את הסטיק של המצערת עד למטה, כדי לסמן לבקר מהי התכונה אותה הוא רוצה לתכנת.

    ואז משמיע הבקר סדרות של ביפים קצרים, מאחד עד שלושה בסדרה, כדי לסמן ערכים לאותה תכונה.
    אז, צריך המשתמש, תוך שלוש שניות מהסדרה המתאימה לערך אותו הוא רוצה לבחור, להזיז את הסטיק של המצערת עד למעלה, כדי לסמן לבקר איזה מהם הוא רוצה להגדיר עבור אותה התכונה.

    במקרה של בקר של HobbyWing, ארבעה ביפים מסמנים את מתח-הסף; ועבורו, ביפ יחיד מסמן 2.7V, שני ביפים מסמנים 2.85V ושלושה, 3.1V.

    אם רכשת את הבקר שלך חדש, אני בטוח שהגיע חומר כתוב עמו... אם לא תקרא, איך תדע?


    ואתה חייב לזכור; מתח מבוטא בוולטים (Volts) ומשמעותו פוטנציאל. זרם מבוטא באמפרים (Amperes) ומשמעותו זרימה בפועל של חשמל.
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 28-03-2010 בשעה 21:02:28. סיבה: לשון

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •