לצערי כותב המאמר ביקש למחוק את כתבי היד שלו, וזאת למרות ההערה הקטנה שהוא עצמו כתב.
בקרוב מאמר חלופי
איציק
זהו חברים.
אם יש למישהו עוד שאלות, יותר מאשמח לעזור,כפי שכתבתי כבר.סמאמר הוא בקוד פתוח וניתן להציע או להוסיף כל מה שרוצים.
לצערי כותב המאמר ביקש למחוק את כתבי היד שלו, וזאת למרות ההערה הקטנה שהוא עצמו כתב.
בקרוב מאמר חלופי
איציק
זהו חברים.
אם יש למישהו עוד שאלות, יותר מאשמח לעזור,כפי שכתבתי כבר.סמאמר הוא בקוד פתוח וניתן להציע או להוסיף כל מה שרוצים.
נערך לאחרונה על ידי איציק רונן; 08-03-2009 בשעה 01:27:30. סיבה: לבקשת כותב המאמר
כל הכבוד על ההשקעה!
הייתי רק מתקן את ההתנסחות לגבי ה- PITCH CURVE,
אתה כותב שמדובר על נקודות מוסכמות
אבל כל מסוק וזוויות ההכוונה שלו
ב BELT CP מצב NORMAL נראה כך:
0%,25%,50%,75%,100%
2-, 5, 6.5, 8, 10
כלומר ריחוף מתבצע ב 6.5 מעלות PITCH
תודע על ההשקעה.
הערות כלליות לגבי המאמר:
1. כדאי לפרמט אותו קצת שיהיה יותר קריא, כלומר כותרות מודגשות ומתחת התוכן, פסקאות קצת יותר קצרות, רווחים אחרי נקודה ובין שורות, וכו'. (אני יכול לעזור כאשר התוכן יהיה סופי).
2. בדוגמאות כדאי להסביר למה בכלל לעשות את זה... כלומר - למה להגביל ל 70%?
דוגמא לפירמוטים והשפעתם:
D/R - DUAL RATE
תפקידו של ה DUAL RATE הינו להגביל/לעדן את תנועת ההגאים.
יש לשים לב שהשימוש בפונקציה הזו לא נועד להגבלות הסרוו עצמו אלא אך ורק בסוף הכיוון המכני והאלקטרוני של המסוק, כלומר כאשר מסוק או טיסן עצבניים בתגובות שלהם. הפונקציה הזו מאפשרת את "סירוס" התנועה.
EXP - EXPONENTIAL
בניגוד ל DUAL RATE, זהו בעצם שינוי משתנה התגובת הסטיק.
דוגמא: נאמר שכיוונתי את מצב ה AILE ,כלומר המאזנות בתכונת ה DR, יש לי את היכולת לעדן את התנועה בצורה ליניארית על כל אורך הגרף. כלומר, אם התנועה שלי היתה 100% ועל ידי פונקצית ה DR הורדתי אותה ל 70% , יהיה לי טווח תנועה ליניארי של 70% על כל הגרף.
תכונת ה EXP מאפשרת לי לשלוט בליניאריות של התנועה. לדוגמא: אם אני מעוניין לקבל תגובה עדינה יותר בתחילת התנועה של הסטיק (מעולה לשימוש זנב) אני יוכל למשל לכוון ש-30% תנועה תהיה לי עד אמצע הסטיק,ומשם כל השאר עד לערכים שקבעתי.
חברה נא לא להתפס לקטנות, שאול כתב את המילה לדוגמא לפחות 5 פעמים במאמר, כמו שצויין ישנן המון שיטות ודרכים לכוון מסוק והעקומות אם של המצערת ואם של הזוויות קולקטיב, והן משתנות ממסוק למסוק ותלויות בסוג המסוק (חשמלי או ניטרו עם עקומות מצערת שונות), הציוד שמורכב (לדוגמא לימיטר כגון ה REVMAX), סגנון ההטסה והעדפות אישיות/ניסיון אישי של מבצע ה SETUP.
חתימה טובה וצום קל
נערך לאחרונה על ידי lior_bar_ami; 08-10-2008 בשעה 23:57:50.
רציתי רק להעיר שאת ה-ATV של הזנב לא מעלים גורף ל-140% אלא עד למיגבלה המכאנית של ציר הזנב, כלומר עד כמה שהסליידר מסוגל לזוז לכל כיוון מבלי לגרום לשום כיפופים וכד'.כעיקרון אתה מגביל טווחים בג'יירו ועולה ל140 אחוז בATV בכדי לקבל "רזולוציה" גבוהה יותר בזנב
בכל אופן, כל הכבוד על ההשקעה.
קודם כל כפי שאמרתי אלא הן רק ד-ו-ג-מ-א-ו-ת הערכים הללו בהחלט יכולים להשתנות.....המאמר כתוב בקוד פתוח.כל אחד ואחד יכול לשנות את הערכים כפי שהוא רוצה....ב BELT אין לך אפשרות בשלט לשלוט על כל נקודה ונקודה.
יתרה מכך גרף המנוע שלי למשל הוא בין הנקודות 2-4 הוא כמעט ישר במצב NORMAL. כל אחד יעשה את מה שנוח לו....אתה מבין.? ...אין לזה סוף.![]()