שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 21 מתוך 21

נושא: סיעור מוחין

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל סיעור מוחין

    כולנו מכירים את התופעה של זנב מתנדנד מעלה מטה, ושבדרך כלל זה נפתר על ידי העלאת מהירות הסיבוב של הרוטור.
    מה הסיבה הפיזיקלית לתופעה? למה בRPM נמוך זה קורה ובגבוה לא?
    למה באותו דגם של מסוק אצל האחד עם אותו סט אפ ועם אותו גרף מנוע זה לא קורה ואצל השני כן?
    אשמח לשמוע דעות והתנסויות בנושא
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    הכל תלוי בגמישות או חוסר גמישות הראש או הלהבים.
    דאמפרים קשיחים גורמים לתופעה וכן להבים מהודקות מידיי גורמות לתופעה ולכן נראה כי אצל אחד הלהבים מהודקות יותר מהשני..
    תבדוק ותודיע לנו.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    גם אצלי הניסיון (הקצר אמנם..) מלמד שדמפרים קשיחים עוזרים לתופעה.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    הכל תלוי בגמישות או חוסר גמישות הראש או הלהבים.
    דאמפרים קשיחים גורמים לתופעה וכן להבים מהודקות מידיי גורמות לתופעה ולכן נראה כי אצל אחד הלהבים מהודקות יותר מהשני..
    תבדוק ותודיע לנו.
    בקשר לדמפרים אני מסכים, דמפרים קשיחים מותאמים למהירות ראש גבוה יותר.
    להבים מחוזקות, לא מסכים.
    ברגע שהלהבים מתיישרות מהכח הצנטרפוגלי המופעל עליהם בטיסה אין סיבה שלהב מחוזקת יותר תגרום לרעידות אלא אם היא לא התיישרה לחלוטין אבל לא על המצב הזה מדובר.
    אם הלהב לא התיישרה לחלוטין הרי שבכל סל"ד היו רעידות, לא הגיוני.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    872
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    להב מחוזקת יתר על המידה גורמת לויברציות.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Mar 2010
    הודעות
    38
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    אני מתחיל. אבל חושב שאים עיקרון הגירו שהוא לחץ יוצר תנועה בתישעים מעלות אים כיוון הסיבוב ולכן יש סיכויי ללהבים לא מאוזנים או חופש שגורם ללחץ צידי אים סיבוב הרוטור התנועה של הזנב תהיה למעלה למטה. אני מתנצל אים כתבתי שטויות.
    אני חושב שאים מהירות סיבוב גבהה יותר הדבר פחות יורגש.
    אני חושב שצריך לישאול שיש תופעה כזאת אים היא נישארת כאשר מחליפים להבים.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    ציטוט נכתב במקור על ידי zvok צפיה בהודעה
    להב מחוזקת יתר על המידה גורמת לויברציות.
    בהנחה שהיא פתוחה,מקבילה לחלוטין ומאוזנת מול אחותה התאומה בגריפ הנגדי.
    הסבר בבקשה למה?
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 25-04-2010 בשעה 15:11:20.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    872
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    בהנחה שהיא פתוחה וישרה לחלוטין עם אחותה התאומה.
    הסבר בבקשה למה?
    האמת לא התעמקתי כי מצאתי את ההסבר ב RCdiscuss הזה והוא הניח את דעתי

    They shouldn't be so tight that they can't move easily or so tight they don't move at all...I know that sounds a little non specific. Here's the reality behind the nuances: The opposing rotors need to be exactly opposite each other to provide equal lift and stability. An important part of the equation is centrifugal force. If the blades are too tight centrifugal force cannot accomplish the mission of exact opposing blades. If they are too loose they flop around on start up and can create unwanted vibration; the enemy of a long lasting heli.

    If you hold the heli sideways to the ground the blades should not fall. If you gently tap them and they fall you're in the zone. As you gain experience you'll find your own comfort level on blade tightness.

    אחרי שקראתי בצעתי אין רעידות זה מספק אותי

    מנסיון אם הלהבים מהודקים יתר על המידה יהיו רעידות

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    בהנחה שהיא פתוחה,מקבילה לחלוטין ומאוזנת מול אחותה התאומה בגריפ הנגדי.
    הסבר בבקשה למה?
    קיימת תופעה שנקראת להב נסוגה ולהב מתקדמת, כאשר המסוק טס קדימה אז כשהלהב מגיעה לצד שמאל של המסוק היא נעה עם כיוון טיסה וכשהיא חוזרת בצד השני היא נגד כיוון טיסה ואז המהירויות של הלהבים משני צידי הרוטור שונות וכך גם העילוי על פניהן. כמו כן, הרגע הזה שבו הלהב מקבלת "מכת מהירות" אחורה או קדימה גורם לה לרצות לנוע אחורה או קדימה סביב הציר של הגריפ (צידוד).
    כמו כן כאשר אתה מטיס ברוח, זה קיים כשלהב אחת נעה עם כיוון הרוח והלהב השניה נגד כיוון הרוח.

    תחשוב שאתה רץ ופתאום בא מישהו ג'באר מאחוריך ודוחף אותך בלי שאתה מוכן.. עכשיו פתאום אותו מישהו עוצר אותך וכך שוב ושוב. אותם כוחות פועלים על הלהבים של המסוקים שלנו וכאשר הלהבים מחוזקות מאוד אין שום שיכוך של כוחות אלו דבר שיגרום לויברציות.

    אני לא יודע מה מהירות הלהב בקצה אבל אני מניח שזה כמה מאות קמ"ש ואם אתה מטיס נניח במהירות 80-90 קמ"ש אז זה דווקא צריך להשפיע לא מעט.

    לדוגמא אני יודע מנסיון של המסוקים האמיתיים יסעור למשל שטס 300 קמ"ש בערך והמהירות של הלהבים בקצה מגיעה לכ 700 קמ"ש ושם על כל להב יש דמפר נפרד לשיכוך כוחות צידוד שפועלים על הלהבים.
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    746
    תודה!
    3
    הודה 43 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    מה זה דמפר?
    רק כדי להוסיף על מה שנכתב זה מה שקרה לי לאחרונה זנב עולה ויורד שאלתי את עודד לתופעה והוא אמר שצריך להעלות סל"ד מנוע .
    העלתי את הסל"ד בהדרגה וזה לא עזר בהתחלה ,רק כאשר הגעתי לערכים מאד גבוהים כך שבנקודה השלישית הגעתי ל-90% הזנב התייצב אבל הרגשתי שמשהו לא נורמלי קורה היות וסבובי המנוע היו מאד גבוהים.
    יום למחרת דני הגיע לשתות קפה ספרתי לו על הבעיה הוא החזיר את ערכי הסל"ד לגרף נורמלי אבל מה שפתר את הבעיה בעצם במקרה זה -הוא שינה את ערכי הגרף ב-PITCH CURV והכל עבד מצויין .

    אני לא יודע אבל יכול להיות שאפשר יהיה להסיק מסקנה גם ממקרה זה בהקשר לשאלה של עודד.

    אני בכל זאת רוצה לנחש תשובה:יתכן ובסל"ד נמוך נוצרות מערבולות באזור הזנב שגורמות לתופעה והעלאת הסל"ד מבטלת את התופעה.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    המשוואה שנראית לי איכשהו הגיונית ללא תואר ראשון
    במדעי הפיזיקיה או בגרות במסוקים הינה שיש כמה משתנים
    שיוצרים את הוובלינג... ביניהם גם המשקל של המסוק.
    להלן המשוואה שנראית לי :
    ריחוף = סל"ד + זוויות להבים + משקל
    בכדי להתרומם או להינתק מהקרקע אנו צריכים זווית מסוימת
    בלהב כאשר הזווית הזו חיובית נוצרת התנגדות ולמעשה אז
    אנו נרגיש בוובלינג מכיוון שיכול להיות שחסר סל"ד לזווית שמוגדרת לנו.
    ציקי תקן אותי אם אני טועה ...
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    ציטוט נכתב במקור על ידי bartovmoti צפיה בהודעה
    קיימת תופעה שנקראת להב נסוגה ולהב מתקדמת, כאשר המסוק טס קדימה אז כשהלהב מגיעה לצד שמאל של המסוק היא נעה עם כיוון טיסה וכשהיא חוזרת בצד השני היא נגד כיוון טיסה ואז המהירויות של הלהבים משני צידי הרוטור שונות וכך גם העילוי על פניהן. כמו כן, הרגע הזה שבו הלהב מקבלת "מכת מהירות" אחורה או קדימה גורם לה לרצות לנוע אחורה או קדימה סביב הציר של הגריפ (צידוד).
    כמו כן כאשר אתה מטיס ברוח, זה קיים כשלהב אחת נעה עם כיוון הרוח והלהב השניה נגד כיוון הרוח.

    תחשוב שאתה רץ ופתאום בא מישהו ג'באר מאחוריך ודוחף אותך בלי שאתה מוכן.. עכשיו פתאום אותו מישהו עוצר אותך וכך שוב ושוב. אותם כוחות פועלים על הלהבים של המסוקים שלנו וכאשר הלהבים מחוזקות מאוד אין שום שיכוך של כוחות אלו דבר שיגרום לויברציות.

    אני לא יודע מה מהירות הלהב בקצה אבל אני מניח שזה כמה מאות קמ"ש ואם אתה מטיס נניח במהירות 80-90 קמ"ש אז זה דווקא צריך להשפיע לא מעט.

    לדוגמא אני יודע מנסיון של המסוקים האמיתיים יסעור למשל שטס 300 קמ"ש בערך והמהירות של הלהבים בקצה מגיעה לכ 700 קמ"ש ושם על כל להב יש דמפר נפרד לשיכוך כוחות צידוד שפועלים על הלהבים.
    אתה טועה
    הלהבים לא סובבות סביב הציר שמחבר אותם לגריפ בזמן טיסה הן נשארות פתוחות וסימטריות לאורך כל הטיסה, אבויי לנו אם זה היה אחרת, להידוק יתר לגריפ אין משמעות כאשר הן פתוחות לחלוטין.
    כל חוסר סימטריה כפי שאתה מציג עלול להוביל מיד ל בומסטרייק או לרעידות מטורפות של הראש.
    זו הסיבה שמחזקים את הלהבים, דווקא מתוך רצון לשמור אותן פתוחות עם סיכוי נמוך ביותר של תזוזה.
    צריך להדק את הלהבים ברמה שבסל"ד איתו אתה מטיס תאפשר להן להתיישר וזהו, באופן תיאורטי אם היית מסוגל ליישר אותן על הקרקע באופן סימטרי ולנעול את הבורג בגריפ כך שלא יזוזו אז זו לא היתה העילה לרעידות.
    בקשר לדמפרים, אתה צודק בהחלט
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 25-04-2010 בשעה 16:56:00.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    דיון מרתק
    אבל נכון לרגע זה הדבר היחיד שעולה בדעתי שמתאים לתופעה זה דמפרים קשיחים, סגירת הלהבים כמו שציקי אמר אין לה כל קשר לתופעה.
    מצד שני נוכחתי לדעת שכשהמסוק היה חדש לגמרי (אתמול) הוובלינג היה מורגש בכל סלד, והיום הוא נעלם כלא היה, וחזרתי לגרף נורמל נורמלי
    הייתכן שהגומיות עברו "הרצה"?
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    המשוואה שנראית לי איכשהו הגיונית ללא תואר ראשון
    במדעי הפיזיקיה או בגרות במסוקים הינה שיש כמה משתנים
    שיוצרים את הוובלינג... ביניהם גם המשקל של המסוק.
    להלן המשוואה שנראית לי :
    ריחוף = סל"ד + זוויות להבים + משקל
    בכדי להתרומם או להינתק מהקרקע אנו צריכים זווית מסוימת
    בלהב כאשר הזווית הזו חיובית נוצרת התנגדות ולמעשה אז
    אנו נרגיש בוובלינג מכיוון שיכול להיות שחסר סל"ד לזווית שמוגדרת לנו.
    ציקי תקן אותי אם אני טועה ...




    שגיא, חסר משהו במשוואה שלך, ואסביר
    קח לך אופניים, הדק חזק את מיסב הכידון ונראה אם תוכל לנהוג בהם
    כשאתה משתמש במערכת ג'יירוסקופית (כמו מסוק שהוא כולו ג'יירו אחד גדול), אתה חייב חופש תגובה מלא לכל ציר (מקווה שאני מסביר נכון),כי התגובה המתקנת היא מהירה מאד ועדינה מאד.
    מספיק שתיצור חיכוך מלאכותי בתנועת הפליי בר מעלה מטה ואתה תרגיש את זה היטב בטיסה, בדיוק כמו הידוק המיסב כידון באופניים
    ואגב אופניים, אם תרתך את הכידון ישר למקומו תצליח לנסוע ישר?
    זאת הסיבה שנושא הדמפרים נראה לי כרגע כסיבה העיקרית לוובלינג
    ובמישוואה חסר חופש תנועה של המערכת
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    ציקי אתה טועה.
    נסה, הדק את הלהבים בחוזקה ותראה כי נוצרות לך וובלינג.
    שחרר מעט את האחיזה בגריפה בשמינית סזיבוב ממש טיפה ותראה שהתופעה תעלם לך.
    עם ניסיון דיי קשה להתווכח...
    נסה אותי.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    אתה טועה
    הלהבים לא סובבות סביב הציר שמחבר אותם לגריפ בזמן טיסה הן נשארות פתוחות וסימטריות לאורך כל הטיסה, אבויי לנו אם זה היה אחרת, להידוק יתר לגריפ אין משמעות כאשר הן פתוחות לחלוטין.
    כל חוסר סימטריה כפי שאתה מציג עלול להוביל מיד ל בומסטרייק או לרעידות מטורפות של הראש.
    זו הסיבה שמחזקים את הלהבים, דווקא מתוך רצון לשמור אותן פתוחות עם סיכוי נמוך ביותר של תזוזה.
    צריך להדק את הלהבים ברמה שבסל"ד איתו אתה מטיס תאפשר להן להתיישר וזהו, באופן תיאורטי אם היית מסוגל ליישר אותן על הקרקע באופן סימטרי ולנעול את הבורג בגריפ כך שלא יזוזו אז זו לא היתה העילה לרעידות.
    בקשר לדמפרים, אתה צודק בהחלט
    אתה מוזמן לקרוא את המאמר שצירפתי ותראה שבמסוקים קיימת תופעה שנקראת "רדיפת להבים" שבה הלהבים נעות קדימה ואחורה. לשם כך קיימים ראשי רוטור שממש מאפשרים זאת ובנויים בצורה של קרדני מלא - תנועה בשלושה צירים. נפנוף, שז"פ וצידוד.

    גם במסוקים שלנו התופעה קיימת בסדר גודל הרבה יותר קטן כמובן והידוק הגריפים מקשה על שיכוך הכוחות הפועלים על הלהבים שגורמים לתופעה זו. כמובן שאסור שיהיה חופש מוחלט כי זה באמת מסוכן אבל גם סגירה הרמטית היא טעות.

    אגב תוכל לקרוא את כל המאמר כאן:
    http://www.mot.gov.il/wps/pdf/LEKET/LEKET29.pdf
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	blades1.JPG‏ 
Views:	82 
Size:	128.4 קילובייט 
ID:	23980   Click image for larger version. 

Name:	blades2.JPG‏ 
Views:	77 
Size:	90.3 קילובייט 
ID:	23981  
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: סיעור מוחין

    ציטוט נכתב במקור על ידי bartovmoti צפיה בהודעה
    אתה מוזמן לקרוא את המאמר שצירפתי ותראה שבמסוקים קיימת תופעה שנקראת "רדיפת להבים" שבה הלהבים נעות קדימה ואחורה. לשם כך קיימים ראשי רוטור שממש מאפשרים זאת ובנויים בצורה של קרדני מלא - תנועה בשלושה צירים. נפנוף, שז"פ וצידוד.

    גם במסוקים שלנו התופעה קיימת בסדר גודל הרבה יותר קטן כמובן והידוק הגריפים מקשה על שיכוך הכוחות הפועלים על הלהבים שגורמים לתופעה זו. כמובן שאסור שיהיה חופש מוחלט כי זה באמת מסוכן אבל גם סגירה הרמטית היא טעות.

    אגב תוכל לקרוא את כל המאמר כאן:
    http://www.mot.gov.il/wps/pdf/LEKET/LEKET29.pdf
    מאמר מעניין
    יהיה מעניין לנסות זאת בשטח למרות שאני מטיס עם להבים שסגורות דיי חזק ואין לי את התופעה הזו

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    ציקי אתה טועה.
    נסה, הדק את הלהבים בחוזקה ותראה כי נוצרות לך וובלינג.
    שחרר מעט את האחיזה בגריפה בשמינית סזיבוב ממש טיפה ותראה שהתופעה תעלם לך.
    עם ניסיון דיי קשה להתווכח...
    נסה אותי.
    יתכן ואתה צודק
    ננסה ונראה

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    ציקי אל תשכח לצלם את כל התהליך !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    ציקי אל תשכח לצלם את כל התהליך !
    רק אתה חסר לי
    אל תתחיל

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סיעור מוחין

    אני עוד חייב לך !!!!
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

נושאים דומים

  1. [שאלה] מה אפשר לעשות?-סיפור...‬
    על ידי OneLink בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 27-04-2010, 13:19:42
  2. סיפור FPV מדהים משבת בשמרת
    על ידי אוהד בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 17-08-2009, 20:59:22
  3. סיפור קטן על איש גדול !
    על ידי ori_lavee בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-05-2009, 20:54:22
  4. תישמעו סיפור
    על ידי leetal בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-10-2008, 23:11:02
  5. סיפור ממגנט
    על ידי mosheg בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-08-2008, 14:40:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •