אני מטיס הוריקן 550.
בשבת האחרונה התנגש המסוק בטיסן,לאחר החלפת בומב זרועות וציר ראשי ועוד...
נשאר לכוון את המסוק,
שאלה:
איך מכוונים סרבו זנב? זאת אומרת באיזה מצב צריך להיות הסרבו לפני חיבור הג'ירו?
תודה .......שאלות נוספות יגיעו.
אני מטיס הוריקן 550.
בשבת האחרונה התנגש המסוק בטיסן,לאחר החלפת בומב זרועות וציר ראשי ועוד...
נשאר לכוון את המסוק,
שאלה:
איך מכוונים סרבו זנב? זאת אומרת באיזה מצב צריך להיות הסרבו לפני חיבור הג'ירו?
תודה .......שאלות נוספות יגיעו.
נערך לאחרונה על ידי dikoz; 25-04-2010 בשעה 15:57:54.
תחבר את המסוק לסוללה כשאתה במצב של RATE בג'יירו, תן לגיירו להתאפס, וודא שהזרוע של הסרוו במצב הכי קרוב שאפשר ל 90 מעלות ללא טרים. במצב הזה אתה צריך שזרוע המכלול של הזנב שמחוברת ללינק תהיה גם היא קרוב ככל האפשר ל 90 מעלות. הזרוע שזזה על ציר הזנב אמורה להיות טיפה פנימה ממרכז ציר הזנב (לכיוון הבום ולא לכיוון הלהבים), כך תקבל זוית קטנה בלהבי הזנב.
זהו באופן עקרוני, עכשיו צריך לרחף עם המסוק ולוודא שללא טרים הזנב לא זוחל לצד כלשהו, אם כן אז כדאי לתקן מכאנית ע"י הזזת הסרוו על הבום לכיוון המתאים - כשזנב המסוק מופנה אליך - אם הזנב זז שמאלה, הזז את הסרוו אחורה לכיוון הזנב והרחק מהגוף, אם הזנב זז ימינה קרב את הסרוו לכיוון גוף המסוק.
בהצלחה.
לא הבנתי 90 מעלות
הנה תמונות:
תודה, עכשיו הבנתי![]()
בזמנים קשים כאלה תמיד טוב שיש את בוב פינלס!
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=31211
הסרטים על כיוון הזנב לקראת סוף הרשימה.